Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қауіпсіздік ережесі. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіздік ережесі. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Авторы:
23 Ақпан 2024
246
8 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін____________

____________________




Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары №1


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын дамыту

Мектеп: №57 И.Панфилов атындағы ЖББМ

Күні:15.01

Мұғалімніңаты-жөні: Розакулова У

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтақырыбы

Қауіпсіздікережесі.
Әртүрліфизикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгеріс

Оқумақсаттары

6.3.4.1 денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттықтехникақауіпсіздігін, нормаларыменережелерінтүсіну

Сабақмақсаттары

Денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттықтехникақауіпсіздігін, нормаларыменережелерінтүсіндіру

Бағалаукритерийлері

Денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттық техника қауіпсіздігінбіледі, нормалар мен ережелерінтүсінеді;

Әртүрліфизикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгерістертуралытүсінігі бар

Дескрипторлар

  • Жеңіл атлетика сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі;

  • болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттардың алдын алу жолдарын біледі;

  • қауіпсіздік ережелерін сақтайды;

  • дене жаттығуларының ағза әсерін түсінеді.

Тілдікмақсаттар


Өздерінің жүгірудегі, секірудегі және лақтырудағы қозғалыс дағдыларын көрсетіп, түсіндіре алады.

Мыналардықамтиды:

  • қауіпсіздік, жарақат қауіпі бар жағдайлар

  • арнайы-спорттық қозғалыс әрекеттері

Талқылауғаарналғансұрақтар:

  • Ұсынылған ойын кезінде қандай жарақат алу қауіпі бар жағдайларға тап болуымыз мүмкін?

  • Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Құндылықтардыдарыту


Құрмет, жауапкершілік, коллаборативтімәдениет, өмірбойыоқу

Пәнаралықбайланыстар

Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

АКТ қолдану дағдылары

Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

Бастапқы білім


Білім алушыларалдыңғысабақтарданжәнесабақтантысуақыттаналғанжеңіл атлетика бойнышабілімдері мен дағдылары бар.




Сабақ барысы


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

(тайм-менеджмент)

5-7мин


Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.


Сабақтыңортасы

(тайм-менеджмент)

28-30мин


(С, ҚБ)Білім алушылар жеңіл атлетикамен айналысу кезінде қауіпсіздік ережесі бойынша жалпы талаптармен таныстырылады.

Осы тапсырманың дескрипторлары:

  • Жеңіл атлетика сабақтарында болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі;

  • Болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттардың алдын алу жолдарын біледі.

Сұраңыз:Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? Жеңіл атлетикамен айналысқан кезде жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет?


(С)Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.

( Т, Ж, ҚБ)Ойынның алдында ойынның ережесі мен қауіпсіздік ережелері таныстырылады. Білім алушылар бір тізбекке тұрады. Әр ойыншы алдағы тұрғанның белінен ұстайды. Бірінші ойыншы – «басы», ал соңғы ойыншы «құйрығы». Мұғалімнің белгісі бойынша «басы» «құйрығына» қуып жетуге тырысады, ал құйрығы қолын үзбей, ұстатпауға тырысады. Егер ұсталса, екі ойыншы да өздерінің командаларының басына барып ауысады, ал басы мен құйрығы келесі ойыншылар болады. Келісілген уақыттан кейін командалар орындарымен ауысады.

Осы тапсырманың дескрипторлары:

  • Қауіпсіздік ережелерін сақтайды;

  • Тапсырманы орындау кезіндегі болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы біледі;

  • Дене жаттығуларының ағза әсерінтүсінеді

Сұраңыз: Тапсырманы орындау кезінде жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтадыңыздар?Дене жаттығулары ағзаға қалай әсер етеді?

Үлкен бос кеңістік.

Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурстарына сілтеме:

http://osh92.ru/publ

/4-1-0-126


https://www.youtube.

com/watch?v=s2iFz4

CD_7s


https://www.youtube.

com/watch?v=WAX97

LbQfYI














Үлкен бос кеңістік.

Ысқырық, фишкалар, бор.


Дене жүктемелерінің адам ағзасына әсері интернет ресурсына сілтеме:

http://vahe-zdorovye.ru/novosti/vliyanie-fizicheskix-uprazhnenij-na-organizm-cheloveka


Сабақтыңсоңы

(тайм-менеджмент)

5 мин

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді.

Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады.

Үйге тапсырма:

Сабақтағы қауіпсіздік ережелері.

Рефлексия парағы

Саралау оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын барлық білім алушылар түсінеді деп жоспарлап отырмын.


Қабілеті жоғары оқушыларға жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелерін мысалдар келтіру арқылы түсіндіруді ұсынамын.

Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.

Сонымен қатар:

Оқуды бақылау

Сұрақтар мен жауаптар

Өзін-өзі бағалау

Білім алушыларды рефлексиялау арқылы

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға



Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



Белгілер:

С= барлықсыныпТ = топтықжұмысЖЖ = жұптықжұмыс

Ж = жекежұмысТәж = тәжірибеК = көрсетуҚБ= қалыптастырушыбағалау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!