Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін____________
____________________
Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары №1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын дамыту |
Мектеп: №57 И.Панфилов атындағы ЖББМ |
||
Күні:15.01 |
Мұғалімніңаты-жөні: Розакулова У |
||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтақырыбы |
Қауіпсіздікережесі. |
||
Оқумақсаттары |
6.3.4.1 денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттықтехникақауіпсіздігін, нормаларыменережелерінтүсіну |
||
Сабақмақсаттары |
Денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттықтехникақауіпсіздігін, нормаларыменережелерінтүсіндіру |
||
Бағалаукритерийлері |
Денсаулықтынығайтуғабағытталғанарнайыспорттық техника қауіпсіздігінбіледі, нормалар мен ережелерінтүсінеді; Әртүрліфизикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгерістертуралытүсінігі бар |
||
Дескрипторлар |
|
||
Тілдікмақсаттар
|
Өздерінің жүгірудегі, секірудегі және лақтырудағы қозғалыс дағдыларын көрсетіп, түсіндіре алады. Мыналардықамтиды:
Талқылауғаарналғансұрақтар:
|
||
Құндылықтардыдарыту |
Құрмет, жауапкершілік, коллаборативтімәдениет, өмірбойыоқу |
||
Пәнаралықбайланыстар |
Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы. |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. |
||
Бастапқы білім |
Білім алушыларалдыңғысабақтарданжәнесабақтантысуақыттаналғанжеңіл атлетика бойнышабілімдері мен дағдылары бар. |
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы (тайм-менеджмент) 5-7мин |
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады. |
|
|||
Сабақтыңортасы (тайм-менеджмент) 28-30мин |
(С, ҚБ)Білім алушылар жеңіл атлетикамен айналысу кезінде қауіпсіздік ережесі бойынша жалпы талаптармен таныстырылады. Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз:Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? Жеңіл атлетикамен айналысқан кезде жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? (С)Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды. ( Т, Ж, ҚБ)Ойынның алдында ойынның ережесі мен қауіпсіздік ережелері таныстырылады. Білім алушылар бір тізбекке тұрады. Әр ойыншы алдағы тұрғанның белінен ұстайды. Бірінші ойыншы – «басы», ал соңғы ойыншы «құйрығы». Мұғалімнің белгісі бойынша «басы» «құйрығына» қуып жетуге тырысады, ал құйрығы қолын үзбей, ұстатпауға тырысады. Егер ұсталса, екі ойыншы да өздерінің командаларының басына барып ауысады, ал басы мен құйрығы келесі ойыншылар болады. Келісілген уақыттан кейін командалар орындарымен ауысады. Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Тапсырманы орындау кезінде жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін сақтадыңыздар?Дене жаттығулары ағзаға қалай әсер етеді? |
Үлкен бос кеңістік. Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурстарына сілтеме: /4-1-0-126 com/watch?v=s2iFz4 CD_7s com/watch?v=WAX97 LbQfYI Үлкен бос кеңістік. Ысқырық, фишкалар, бор. Дене жүктемелерінің адам ағзасына әсері интернет ресурсына сілтеме: http://vahe-zdorovye.ru/novosti/vliyanie-fizicheskix-uprazhnenij-na-organizm-cheloveka |
|||
Сабақтыңсоңы (тайм-менеджмент) 5 мин |
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады. Үйге тапсырма: Сабақтағы қауіпсіздік ережелері. |
Рефлексия парағы |
|||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||
Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын барлық білім алушылар түсінеді деп жоспарлап отырмын.
Қабілеті жоғары оқушыларға жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелерін мысалдар келтіру арқылы түсіндіруді ұсынамын. |
Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады. Сонымен қатар: Оқуды бақылау Сұрақтар мен жауаптар Өзін-өзі бағалау Білім алушыларды рефлексиялау арқылы |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|||
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||
|
|||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Белгілер:
С= барлықсыныпТ = топтықжұмысЖЖ = жұптықжұмыс
Ж = жекежұмысТәж = тәжірибеК = көрсетуҚБ= қалыптастырушыбағалау