Сабақтың
басы
(тайм-менеджмент)
5-7мин
|
Сабақтың басында өтетін
тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және
сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім
алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен
танысады.
|
|
Сабақтыңортасы
(тайм-менеджмент)
28-30мин
|
(С,
ҚБ)Білім алушылар жеңіл атлетикамен
айналысу кезінде қауіпсіздік ережесі бойынша жалпы талаптармен
таныстырылады.
Осы тапсырманың
дескрипторлары:
Сұраңыз:Қауіпсіздік
ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай? Жеңіл атлетикамен
айналысқан кезде жарақат алмау үшін қандай қауіпсіздік ережелерін
сақтауымыз қажет?
(С)Білім алушылар, бір орында,
қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ
орындайды.
( Т, Ж,
ҚБ)Ойынның алдында ойынның
ережесі мен қауіпсіздік ережелері таныстырылады. Білім алушылар бір
тізбекке тұрады. Әр ойыншы алдағы тұрғанның белінен ұстайды.
Бірінші ойыншы – «басы», ал соңғы ойыншы «құйрығы». Мұғалімнің
белгісі бойынша «басы» «құйрығына» қуып жетуге тырысады, ал құйрығы
қолын үзбей, ұстатпауға тырысады. Егер ұсталса, екі ойыншы да
өздерінің командаларының басына барып ауысады, ал басы мен құйрығы
келесі ойыншылар болады. Келісілген уақыттан кейін командалар
орындарымен ауысады.
Осы тапсырманың
дескрипторлары:
-
Қауіпсіздік ережелерін
сақтайды;
-
Тапсырманы орындау кезіндегі
болуы мүмкін қауіпті жағдайлар мен жарақаттар туралы
біледі;
-
Дене жаттығуларының ағза
әсерінтүсінеді
Сұраңыз:
Тапсырманы орындау кезінде жарақат алмау үшін
қандай қауіпсіздік ережелерін сақтадыңыздар?Дене жаттығулары ағзаға
қалай әсер етеді?
|
Үлкен бос
кеңістік.
Жеңіл атлетика сабақтарындағы
қауіпсіздік ережелері интернет ресурстарына
сілтеме:
http://osh92.ru/publ
/4-1-0-126
https://www.youtube.
com/watch?v=s2iFz4
CD_7s
https://www.youtube.
com/watch?v=WAX97
LbQfYI
Үлкен бос
кеңістік.
Ысқырық, фишкалар,
бор.
Дене жүктемелерінің адам
ағзасына әсері интернет ресурсына сілтеме:
http://vahe-zdorovye.ru/novosti/vliyanie-fizicheskix-uprazhnenij-na-organizm-cheloveka
|
Сабақтыңсоңы
(тайм-менеджмент)
5 мин
|
Сабақ соңында білім алушылар
демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру
қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап
береді.
Сабақ уақытында орындаған
жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы
бірін-бірі бағалау ұсынылады.
Үйге
тапсырма:
Сабақтағы қауіпсіздік
ережелері.
|
Рефлексия
парағы
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
|
Жеңіл атлетика
сабақтарындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын барлық білім
алушылар түсінеді деп жоспарлап
отырмын.
Қабілеті
жоғары оқушыларға жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік
ережелерін мысалдар келтіру арқылы түсіндіруді
ұсынамын.
|
Материалды меңгеруді
бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге
асады.
Сонымен
қатар:
Оқуды
бақылау
Сұрақтар мен
жауаптар
Өзін-өзі
бағалау
Білім алушыларды
рефлексиялау арқылы
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары.
Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.
ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?
Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?
Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
|
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі
(оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не
ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|