Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене тәрбиесі мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
2682
47 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-бөлім.



Мектеп: Тексерілді: Мұғалімнің аты-жөні: .

Күні:Сынып: 6Сабақ Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Оқумақсаттары6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну

СабақмақсаттарыБарлық оқушылар: қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеуОқушылардың көбі:Белсенді орындайды.Оқушылардың кейбірі:Қимыл-қозғалыс дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығуларды көрсетеді
ЖетістіккритерийлеріНегізгіқимыл-қозғалысжаттығуларыныңбайланысынанықтайды.
Тілдікмақсаттар

Негізгі сөздер мен фразалар:Бұныңішінде :
  • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау
  • секіру,жерге тусу
  • лақтыру,астынан ,үстінен
  • сызықты баспау
  • жалауша
  • Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы Дене мүшелеріқозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?
    Құндылықтардыдарыту- Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады
    ПәнаралықбайланыстарБиология, хореография пәндерімен сәйкестендіріледі
    Бастапқы білім

    Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағыдларын дамытты деп күтіледі.
    Жоспарлардағы әрекеттерБ = бүкілсыныптық жұмыс. Жж = жұптық жұмыс. Тәж = оқушы тәжірибесі. Ф = формативті бағалаудың мүмкіндіктері.Т = топтық жұмыс. Ж = жеке жұмыс. К = оқытушы көрсетеді.
    Сабақбарысы
    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
    Сабақтың басы

    10-минут
    Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде5 .Жылдамдыққа жүгіру6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында

    Ресурстар
    Сабақтыңортасы25-минут

    (Б,Т,Ф) ) «Құрбақаны ұста». Барлықойыншылар (шектелген алаңда) алғақойылған қолдарды тіреп, тізерлеп тұрукүйіне келеді. Осы күйде алаң шегінентысқары екі жүргізуші тұрады. Оларсигнал бойынша алаңда «құрбақаша»(кезекпен қолды және аяқты тіреуарқылы) секіреді және осылайша жылжуарқылы ойыншыға жақындауға жәнеолардың ішінен біреуін ұстап алуғатырысады. Олар «құрбақа» болып қашаалады. Ешкімге ойын барысындақолдарын еденнен алып, жүресіненотыруға рұқсат етілмейді. Алға немесеартқа екі аяқ немесе қол арқылы секіріп,жылжуға болады. Жүргізуші ұстап алғанкез келген оқушы жаңа «құрбақа»болады және басқа ойыншылардыұстауға кіріседі. Соңғы ұсталғанойыншы жеңімпаз болады.Қызықты эстафетаӘр командадан бір-бір оқушы ортаға шығады. Олар сол аяғын артына бүгіп, аяғының мойынынан ұстап алады да, межелі жерге дейін сығар аяқтап  секіріп барып, қайта келгенде жүгіріп жарысып келеді де, саптың соңына тұрады, келесі бала ойынды жалғастырады. v Доппен жарысБірінші бала екі баскетбол добын қолтығына қысып алып, межеге жүгіріп барады да, бір допты қалдырып, екінші допты келесі ойыншыға әкеліп беред. Келесі ойыншы бір доппен барып, екінші допты ала келеді. Ойын осылай жалғаса береді. v Сыңар аяқ ойыныЕкі команда  ойыншылары бір-бірден шығып, сыңар аяқпен шеңберден бірін-бірі итеріп шығару. v Таяқща және секіртпемен секіру ойыныБірінші ойыншы  қолына таяқша алып, залдың ортасында жатқан секіртпеге дейін жүгіріп барып, таяқшаны қойп, серітпемен секіріп межені айналып сол жерге дейін келіп, секіртпені тастап, таяқшаны алып келесі балаға береді. Ойын осылай  жалғаса береді. v Бір-бірінің үстінен секіру ойыныСапта тұрған  балалардың барлығы еңкеійп отырады да, соңғы бала  олардың  үстінен  аттап-секіріп, алдына келіп отыра қалады. Қалған ойыншылар да  осылай жалғастырады. Қай команда межеге бірінші жетеді, сол команда жеңеді. v Негізгі эстафеталық ойынБұл ойынға  әр коандададн үш ойыншыдан шығады. Залдың екі жағында  тұрып, бір-бірден  залды айналып  жүгіріп, келесі ойыншыға  таяқшаны береді. Қай команда этафетаны бұрын аяқтайды, сол команда жеңске жетеді«Капитанға бағытталған доп»Дайындық кезеңі. Ойыншылар тең екі командаға бөлінеді; әрбір команда капитанды және аулаушыны таңдайды. Орталық шеңберге капитандар орналасады.Ойынның мазмұны. Топ басшылары ысқырық белгісі берілген кезде допты жерге тастайды. Допты игерген команданың әрбір ойыншысы оны ұшқан күйінде қағып алатындай етіп өз аулаушысына лақтырып беруге ұмтылады. Осы кезде ұшып бара жатқан допты басқа команданың аулаушысы қағып алса, сол үшін ұпай иеленеді. Жеңімпаз ең көп ұпай алған команда болып табылады.Ойын ережесі. 1. Доппен жүгіруге рұқсат етілмейді, ойыншы екі қадам жасауға болады, үшіншісінде допты басқа ойыншыға беру керек. 2. Егер аулаушы допты ауада немесе қарсыластың серпілісі кезінде қағып алса, доп ұсталынған болып есептеледі. 3. Бір уақытта екі ойыншы допты қағып алса, онда дауды шешуші доп беріледі.



    Әр тапсырмаға арналғанүлкен кең алаң. Мұғалімгеарналған ысқырық,территорияны белгілеугеарналғанорындықтар/конустар.



















    Сабақтың соңы5-минут

    демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім?Нені толық түсінбедім ?Қандай жұмысты жалғастыру қажет?Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе?

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

  • Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ереді
  • Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.
  • Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Эстафетaлық ойындар»



























  • Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
  • Б алалармен тақырып бойынша әңгімелесу
  • Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?
  • Оқушыларойынойнағанкездеерекшеқимылқозғалыстарынкөрсете ала ма?
  • бақылау, тыңдау, сұрақтар.
  • Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылау
  • Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды
  • Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.
  • Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау


  • Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.. Орындалған істестік тапсырма НЗМ құныдылықтарын қолдайды. Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізуҚауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

    РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?














    Мектеп:
    Күні: Сабак 2Мұғалімнің аты-жөні:
    СЫНЫП: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбыҚауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну



    Сабақ мақсаттары













    Барлық оқушылар орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады.



    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді


    Кейбір оқушылар орындай алады:Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.

    Жетістік критерилеріҚысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды.
    Тілдік мақсат - Жүгіру – бегать - to run - Жаттығу – упражнениe – exercise - Төменгі сөре-низкий старт-low start - Мәре-финиш-finish

    Пән аралық байланысжаратылыстану
    Алдыңғы оқу

    Жеңіл атлетика туралы теориялық мәлімет . Бастауыш сыныпта өткен арнайы жүгіру жаттығуларды жетілдіру.
    Дескрипторлар- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады - Жылдамдық үдете жүгіру - Мәрені жүгіріп өтіп кетту -Жиберілген қателіктерін айтады






    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың барысы

    Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин. Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!»«Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.» Сыныпты тексеру.Сабақтың мақсатын хабарлау. Оңға, солға, кері айнал!Жалпы денені қыздыру жаттығулары.Жүру жаттығулары:1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру2. Қол желкеде өкшемен жүру3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру4. Қол алда жартылай отырып жүру5. Қол белде толық отырып жүру6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүруЖүгіру жаттығулары:1.Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру2.Қол белде аяқты алға лақтырып жүру3.Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру4.Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру5.Қол белде жанымызбен жүгіруЖалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.Спорт алаңы, ысқырық
    Сабақтың ортасы







    -Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.-Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.-Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.

    Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетедіҚысқа қашықтыққа жүгіру техникасы
  • - «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.
  • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.
  • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгірту.


  • «Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды

    Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды
    Спорт алаңы,Қазақстандық спортшылардың суреттері



















    Ысқырық

















    секундомер













    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер



    «Бас бармақ»әдісі








    Сабақтың соңы

    Оқушы бағасымен келісетінің не келіспейтінің және неліктен екенін айтады

    Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін.

    Оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағалау.







    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді
    Қосымша ақпарат





    Дифференциалды оқыту Барлық оқушылар орындай алады:- Сөреде аяқ пен қолдың дұрыс қойылуын орындайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Сөреден дұрыс шығуын орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады:-Денсаулықты нығайтатын жаттығуларды,өздеріне керек жүктемелерін жасай алады.Әр жаттығудың денсаулыққа пайдасын түсінеді.

    Бағалау –«Бас бармақ» әдісі Пəнаралық байланыс -жаратылыстану.денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс, тәрбие Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын сурет түрінде үйренуді дәптерлеріне жазды. Оқушылардың жетістіктерін айту және түсіндіру.Оқушылырға қойылатын сұрақтар: А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)1:2:В). Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын депойлайсыз?1:Г). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?1:Д). Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз?1:

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ