Презентация және бейне
көрсету.
Оқуды
зерттеу.
Интернетті пайдаланып қажетті
мағлұматты оқушыларға ұсыну:
https://www.youtube.com/watch?v=Z-izRswpJhA
https://www.youtube.com/watch?v=JfD8NaHM4Hg
Топтарға оқушыларды ойын
түрімен бөлу
«Көшбасшылар»
ойыны
Мұғалім тез және күтпеген жерден: «Өзін қалай
көшбасшы деп есептейді?» Деп тапсырады. Алғашқы екі (үш, төрт,
қанша кіші топ қажет болса), өз орнынан секірген, өз топтарын тарту
құқығы бар көшбасшылар ретінде жарияланады. Көшбасшыларға өз тобына
түсіп жатқан адамның атын шақыратын кезекке тұру құқығы беріледі.
Сіз мұны басқаша істей аласыз: әрбір көшбасшыға өз тобында тек бір
қатысушыны таңдау ұсынылады. Содан кейін таңдалған қатысушы келесі
топты таңдап, топты екі бөлікке бөле
алады.
Оқушыларға баламалы «Жеті
тас» ойынын ұсыну:
Оқұшыларға қазақтың «Жеті тас» ұлттық ойынын
балама нұсқасын ұсыну.
Ойын ережелері: ойынға екі топ
қатысады. Ойын алаңның ортасында басталады, онда бір-бірінің үстіне
орналасқан жеті жалпақ тас бар. Топ мүшелерінің бірі ойын тәртібі
бойынша доппен жалпақ тасты ұрады тисе қашады қарсыласын сол доппен
ұрып ойыннан шығарады.Қалғаны осы жалпақ тастарды қайта қалпына
келтіруі тиіс.

1
сурет. Тастарды
ұрып-соғу
Егер бір топтың мүшесі бір топ
тасты доппен ұрып шаша алмаса, бұл басқа топ мүшелерінің кезегі
және т.с.с. Егер топ тастарды құлатып тастаса, онда олар тастарды
бір-бірінің үстіне жинап қоюуы керек. Осы уақытта екінші топ доптың
көмегімен қарсыластарын соққы істеуі керек. Доп тиген қатысушылар
ойыннан шығарылады. Топ өз қарсыластарын ұстап алу үшін әдіс
әзірлеуі керек, оларды тесік аумағына жақындатпаңыз тасты жинау
үшін.

1 сурет.
Тастарды
жинау
Егер топ тасты жинап,
бір-бірінің үстіне тігінен орналастырса, онда олар ұпай
алады.
Осы ойын барысында топтар
күрес әдісін жақсартады. Сайыс барысында оқушылар ұлттық
ойындардың, қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен тарихымен танысады;
физикалық қасиеттерін дамытады; ойында стратегиялық және тактикалық
әрекеттерді қабылдауда зерттеу дағдыларына ие
болады.
Қарсыласқа итермелеу және оны ұрып-соғу,
сыныптастарға қарсы агрессивті мінез-құлықты көрсету үшін қатаң
тыйым салынады.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Ойында
практикалық дағдыларды дамытады
|
Дәлдеу лақтыру дағдылары
көрсетеді
|
Ойында топтық жұмыс дағдыларын
көрсетеді
|
Сыныптастарына
көмектеседі
|
Оқушыларға
сұрақ
•
Осы ойында жеңіске жету үшін
қандай стратегияларды қолдануға
болады?
•
Ойын әлеуметтік дағдыларды
қалай дамыта алады?
•
Қазақ ұлттық ойындарын қандай
құндылықтар дамытады?
•
Ойынды қалай қиындату болады,
қалай өзгертуге болады?
Бақылау. Жауаптарды тыңдау.
Бағалау.
Формативтік бағалаудың
тапсырмасы: әр топ қазақттың ұлттық
таңдаған ойынына балама ойын
ұйымдастырады.
Интернетті пайдалана
аласыз.
Ойындардың тұсау кесері. Өзара
бағалау.
«Екі жұлдыз және бір
тілек»
қабылдау оқушылар екі ойын өрнегін ұнатады,
біреуі одан әрі жақсаруын
қалайды.
|