Қысқа мерзімді жоспар
|
Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары |
Мектеп: № 3 орта мектебі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Тойлыбаев Берік Аскарұлы |
||||||
|
Сынып: 7 Пәні: Дене тәрбиесі |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындары. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Жарыс іс- әрекеттерін және төрелік ету ережелерін білу. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
Қазақтың ұлттық ойын асық ойнауда шеберлік қабілеттерін көрсетеді арқылы • Қазақ халқын дәріптейді |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: қазақ ұлттық ойныдарындағы өздерінің қозғалыс дағдыларын және стратегиялық ойлауын талқылай, салыстыра және талдай алады. Мыналарды қамтиды: • ұлттық, зияткерлік • стратегия, тактика, жүріс • ойыншы, төреші • команда қарсылас, шабылдау • ережелер, бағалау, адал ойын |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл бөлімде оқушылар дәстүрлі қазақ ойындарындағы бірқатар стратегиялар мен тактикаларды оқып, жетілдіреді, сондай-ақ дәстүрлі қазақ ойындарының ережелерін, тактикаларын зерделейді. Оқушыларға әр түрлі рөлдерді кезек-кезек орындап, ойынды таңдау ұсынылады. Оқушылар адал ойын үлгілері мен бірлескен жұмыс дағдыларын талдайды және бағалайды. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ойын кезінде физикалық есептеуілерді қолдану |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстарын пайдалану. |
||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сыныптарда және тарауларда, сондай-ақ үйде және/немесе сыныптан тыс сабақтар аясында оқу кезеңінде жалпы шеберлік пен стратегиялық түсінікке қол жеткізген әр түрлі қазақ ұлттық ойындарында тәжірибені меңгерген. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет. |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жүрек қағысын(пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру Оқушыларды шеңбер арқылы дене жаттығуын жасайды. Оқушылар жүріп және жүгіріп орындалатын жаттығулар Аяқтың ұшымен өкшемен қолды көтеріп Аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүгіру Оң, сол бүйірімен бастап жүгіру Тізені алға көтеріп жүгіру Аяқты алға лақтырып жүгіру т.с.с Демді басу |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық
Әр жаттығуда оқушыларға жаттығудың толық орындалуын қадағалау |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу: Оқушылар реттік нөмірі бойынша 3 топқа бөлінеді. Әрбір сурет бойынша қандай ұлттық ойындар көрсетілген жөнінде және қауіпсіздік ережесін айтып береді. 1-топ: 2-топ: 3-топ: http://igrushka.kz/vip83/kazigr1.php (Т, Тәж, Ф) Оқушылар «Сокыртеке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды (Т, Ж, К, Ф) Оқушылар «Белбеусок» ойынын ойнайды. Сыныпты 5-6 оқушыдан топтарға бөліңіз және оларды радиусы шамамен 6-8 метр болатын шеңберге отырғызыңыз. Жүргізуші шеңберді айнала белбеумен жүреді және оны отырған оқушының артына қояды. Отырған оқушы тұрып, белбеуді қолына алып, шеңбер сыртындағы жүргізушіні қуа бастайды. Оқушылар жеңімпаз болу үшін белбеуі бар жүргізушіге қол тигізуі тиіс. Егер олар мұны жүргізуші бос орынға жеткенге дейін істей алмаса, онда олар жеңіледі. Қуғаннан соң оқушылар шеңбердегі әрбір оқушы «жүргізуші» болғанға дейін рөлдерімен ауысады. https://www.zharar.com/kz/national/602-oiyn.html Кері байланыс: оқушылар бір –бірінің жұмысына кері байланыс береді. |
Үлкен бос ойын кеңістігі Тоғызқұмалақ тақтайы және пішіндері (жұпқа). Ойын ережелері бойынша ақпарат: http://en.wikipedia.org/wiki/Toguz_korgool |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Құрал-жабдықтарды тиісті орындарына қою. Бүгінгі өтілген сабаққа рефлексия жазу. Көкіректі кере демді реттеу. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
Үлкен, таза алаң. |
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кезкелген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Рефлексия: оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өзінің бүгінгі сабақтағы әрекеттеріне рефлексия жасайды. Қандай қате жібердім? Нені білу керек? Қауіпсіздік ережелері туралы не түсіндім? |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың ұлттық ойындары
Қазақтың ұлттық ойындары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары |
Мектеп: № 3 орта мектебі |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Тойлыбаев Берік Аскарұлы |
||||||
|
Сынып: 7 Пәні: Дене тәрбиесі |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындары. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Жарыс іс- әрекеттерін және төрелік ету ережелерін білу. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
Қазақтың ұлттық ойын асық ойнауда шеберлік қабілеттерін көрсетеді арқылы • Қазақ халқын дәріптейді |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: қазақ ұлттық ойныдарындағы өздерінің қозғалыс дағдыларын және стратегиялық ойлауын талқылай, салыстыра және талдай алады. Мыналарды қамтиды: • ұлттық, зияткерлік • стратегия, тактика, жүріс • ойыншы, төреші • команда қарсылас, шабылдау • ережелер, бағалау, адал ойын |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл бөлімде оқушылар дәстүрлі қазақ ойындарындағы бірқатар стратегиялар мен тактикаларды оқып, жетілдіреді, сондай-ақ дәстүрлі қазақ ойындарының ережелерін, тактикаларын зерделейді. Оқушыларға әр түрлі рөлдерді кезек-кезек орындап, ойынды таңдау ұсынылады. Оқушылар адал ойын үлгілері мен бірлескен жұмыс дағдыларын талдайды және бағалайды. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ойын кезінде физикалық есептеуілерді қолдану |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстарын пайдалану. |
||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сыныптарда және тарауларда, сондай-ақ үйде және/немесе сыныптан тыс сабақтар аясында оқу кезеңінде жалпы шеберлік пен стратегиялық түсінікке қол жеткізген әр түрлі қазақ ұлттық ойындарында тәжірибені меңгерген. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет. |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жүрек қағысын(пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру Оқушыларды шеңбер арқылы дене жаттығуын жасайды. Оқушылар жүріп және жүгіріп орындалатын жаттығулар Аяқтың ұшымен өкшемен қолды көтеріп Аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүгіру Оң, сол бүйірімен бастап жүгіру Тізені алға көтеріп жүгіру Аяқты алға лақтырып жүгіру т.с.с Демді басу |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық
Әр жаттығуда оқушыларға жаттығудың толық орындалуын қадағалау |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу: Оқушылар реттік нөмірі бойынша 3 топқа бөлінеді. Әрбір сурет бойынша қандай ұлттық ойындар көрсетілген жөнінде және қауіпсіздік ережесін айтып береді. 1-топ: 2-топ: 3-топ: http://igrushka.kz/vip83/kazigr1.php (Т, Тәж, Ф) Оқушылар «Сокыртеке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды (Т, Ж, К, Ф) Оқушылар «Белбеусок» ойынын ойнайды. Сыныпты 5-6 оқушыдан топтарға бөліңіз және оларды радиусы шамамен 6-8 метр болатын шеңберге отырғызыңыз. Жүргізуші шеңберді айнала белбеумен жүреді және оны отырған оқушының артына қояды. Отырған оқушы тұрып, белбеуді қолына алып, шеңбер сыртындағы жүргізушіні қуа бастайды. Оқушылар жеңімпаз болу үшін белбеуі бар жүргізушіге қол тигізуі тиіс. Егер олар мұны жүргізуші бос орынға жеткенге дейін істей алмаса, онда олар жеңіледі. Қуғаннан соң оқушылар шеңбердегі әрбір оқушы «жүргізуші» болғанға дейін рөлдерімен ауысады. https://www.zharar.com/kz/national/602-oiyn.html Кері байланыс: оқушылар бір –бірінің жұмысына кері байланыс береді. |
Үлкен бос ойын кеңістігі Тоғызқұмалақ тақтайы және пішіндері (жұпқа). Ойын ережелері бойынша ақпарат: http://en.wikipedia.org/wiki/Toguz_korgool |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Құрал-жабдықтарды тиісті орындарына қою. Бүгінгі өтілген сабаққа рефлексия жазу. Көкіректі кере демді реттеу. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
Үлкен, таза алаң. |
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кезкелген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Рефлексия: оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өзінің бүгінгі сабақтағы әрекеттеріне рефлексия жасайды. Қандай қате жібердім? Нені білу керек? Қауіпсіздік ережелері туралы не түсіндім? |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













