Материалдар / Қазіргі мектепті басқарудың тиімді жолдары

Қазіргі мектепті басқарудың тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәселелі отбасы - балалар қараусыздығы мен қаңғыбастығының факторы ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2021
284
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазіргі мектепті басқарудың тиімді жолдары

Шымкент Университеті «Педагогика және психология» мамандығының 2-курс магистрі

Отарбаева Жанар Қонысбайқызы

Базарбаева Клара Конаровна .п.н. доцент




Республикада білім беру жүйесі қоғамдауымен байланысты дамып, жетіліп отыруы анық. Қазіргі уақытта мектеп рефрмасына көптеген біржақты өзгерістер енгізіліп, мектеп ісінің ішкі-сыртқы жүйесі түгелімен жаңаруда. Біз бүгінгі  күні  әлемдік білім  беру жүйесіне негізделген  басым  бағыттарды   ұстануда ең алдымен мұғалімдерді жаңаша оқытуға бағыттауымыз қажет. Дамыған елдерді  білім беру  жүйесіндгі  тенденциялардың бірі – білім беруді  басқарудың  тиімді жолдарының  қарастырылуы. Білім саласында еңбек ететін адамдардың басқару мәдениеті, олардың кәсіптік-педагогикалық мәдениетінің құрамды бөлігі болып табылады. Білім беру реформасы  мұғалімнің жаңа мәртебесін –шығармашылық ой-өрісі  кең,  жаңа жағдайдағы жұмысқа әзір мұғалім-зерттеушіні қалыптастыруды  талап етіп отыр.  Ол оқытуға бағытталған жеке басқа бағдарланған, өзіндік және білікті тәсілдерінің  әдістемелік негіздері мен оны іске асыру тетіктерін, пән  бойынша білім беру мазмұнының   базалық, кәсіби  деңгейін, өткізетін сабақтар мен бейіндік, бейін алдындағы  курстарды әзірлеу әдістемелерін білу керекСондықтан басқару жүйесінде әдіснамалық жұмыс білім қызметкерлерінің кәсіптік деңгейін көтерудің және оқу-тәрбие жұмысын басқарудың негізгі құралы болып табылады. Адами  қасиеттерді дамыту, бала бойына сіңіру мен  қалыптастыруда мұғалімнің  алатын орны ерекше десек, мектеп басқарушылары  мұғалімнің қоғамдағы  белсенділігін арттыру үшін  кәсіптік мәртебесі және әлеуметтік беделіне,  шығармашылығына көңіл  бөлу керек.  Шығармашылықпен  жұмыс істейтін мұғалімнің  құзыреттілігін қалыптастыру жағын кеңіне қарастырған жөн.

Ұжымда әдістемелік жұмыстардың мазмұнын, жоспарын, іс-шараларды жүргізу әдістерінің тиімділігін үнемі талдап отыру әдістемелік көмек көрсету жұмысын ары қарай жақсартуға және оны дамытуға мүмкіндік береді. Сондықтан білім беруді басқару жүйесінде келсідегідей жұмыстар үнемі назарда болу қажет:

-жүргізілген іс-шараларға нақтылы баға беру, қабылданған шешім дәлелді болу, жұмысты дұрыс жоспарлау;

ұжымның жағдайы мен қажеттілігін ескеру;

әдістемелік жұмыстың кезеңдерінің тығыз байланыста болуы;

ұжымдық және жекеше жұмыс түрлерінің өзара байланыста дамуы;

мұғалідерді мазмұны мен түрі жағынан бір-біріне жақын іс-шараларға қатыстыру.

Яғни, әдістемелік жұмысты ретке келтіруде оның қалыпты жағдайын зерттеп, ұйымдастырушылық құрылымын, мақсат, міндеттерді дұрыс анықтау қажет.




Пайдалынылған әдебиеттер тізімі



  1. Жарықбаев Қ.Б., Қалиев С. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы. Алматы,1994.

  2. Алдамұратов Ә.Ж. Жалпы психология. — Алматы, 1996.

  3. Мухина B.C. Детская психология. — М., 1992.

  4. Урунтаева   Г.А.   Диагностика   психологических   особенностей дошкольника. - М., 1999. - с.34-44, 76-79.


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!