Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    ТилесбаевБерикАргынбайулы

    Сынып

    10 «А»

    10 «Ә»

    10 «Б»

    10 «В»

    10 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

    Сабақтақырыбы

    Қауіпсіздікережесі. Жүгіружәнеоныңтүрлері

    Оқумақсаттары

    10. 3. 4. 4. Денебелсенділігіндамытужәнебағалауүшінтәуекелдібасқарустратегиясынжүзегеасыру

    Сабақмақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалаукритерийлері

    Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыра алады

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

    - ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

    - дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

    - қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Қауіпсіздік ережелерінің журналы. Ысқырық, секундомер, секундомерлер, конустар, хаттамалар, бор.

    https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg

    https://www.youtube.com/watch?v=7POHdH5QQWA

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    (Ж, ЖЖ, Ф) Оқушылар 60-100 метр қашықтықты 2-3 рет өтіп, төменгі сөреден жүгіру әдісін жетілдіруге жұпта жұмыс жасайды. Жіберілген қателіктерді және оны дұрыстау әдістерін көрсетеді.

    Оқушылар бір-біріне төменгі сөреден жүгірудің әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Төменгі сөреден жүгіру әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Спринтерлік жүгірістің кезеңдерін атап өтіңіз. Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін?


    (Т, Тәж, Ф) Сыныпты екі кіші топқа бөліп, оқушыларға қысқа қашықтыққа жүгіруден жарысты ұйымдастыру және өткізуді ұсыну (мысалы, №1 бір топ басқа №2 топқа 60м қашықтыққа жүгіруден жарыс ұйымдастырады, одан кейін топтар рөлдерімен ауысады да, 100м-ге жүгіруден жарыс ұйымдастырады. Топтарда жарыстың қорытындысы шығарылып, талқыланады.

    Дене дайындығы әлсіз оқушылар төреші, жарысты ұйымдастырушылардың рөлдерін атқарулары мүмкін. Әр топ өздігінен жарысты ұйымдастыру мен өткізуді көрсетеді. Жарысқа қатысушылар басқа топтардың мүшелерінен болады. Топтар бейне таспаға түсіріп, басқа топтың әдісті, ұйымдастыруды мен қашықтықта жүгіруді орындауын бағалай алады.


    (Ж, Т, Ф) Ойынға екі команда қатысады. Бір-бірінен 3-4м қашықтықта орналасқан өздерінің А және В сөре сызығының бойына тұрады. Мәре сызығы В сызығынан 9-11м қашықтықта орналасады. Мұғалімнің «Дайындал!» белгісімен оқушылар А және В сызықтарында бірдей бастапқы қалыпта тұрады-отырып тірену, жатып тірену, отыру, жоғарғы сөре және с. с. «Жүгір!» белгісімен екі команда бір уақытта жүгіруді бастайды. А командасының жүгірушісі алдында жүгіріп келе жатқан қарсы команданың ойыншысын С мәре сызығынан өткенше «дақтауға» тырысады. Әр «дақталған» ойыншы үшін қуалаушы командаға 1 ұпайдан беріледі. Келесі жүгірісті бастағанда командалар рөлдерімен ауысады.

    Ойынды өзгертуге болады. Командаларды құраған кезде, алдағы жұмысқа ынталандыру үшін күштері тең оқушылардан тұратын топтар болуына назар аудару керек. Осыған ұқсас іс-әрекеттер түрлерін өткізерде қауіпсіздік ережелерін түсіндіру қажет. Осы ойынды өткізгеннен кейін орындалған әрекеттерге талдау жасап, жиі кездесетін қателерді көрсетіп, оларды түзету жолдарын көрсетіңіз. Өткізер алдында ойынды көрсетіп алыңыз. Сұраңыз: Сөреден шығуда және сөрелік екпін кезінде сыныптастарыңызда қандай қателіктер болды? Берілген тапсырманы орындаған кезде қандай жарақат алып қалу қауіпі бар? Осы жаттығуды орындау кезінде жарақат алып қалудан және құлаудан қалай сақтануға болады?


    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.



    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№4-5


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    ТилесбаевБерикАргынбайулы

    Сынып

    10 «А»

    10 «Ә»

    10 «Б»

    10 «В»

    10 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері

    Оқу мақсаттары

    10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

    Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

    Сабақ мақсаттары

    Түрлі спорттық спецификалық жаттығуларын орындау.

    Бағалау критерийлері

    Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіреді

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

    - ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

    - дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

    - қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы 10 минут

    Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Ысқырық, секундомер, конустар.

    http://fizkult-ura.ru/sci/legkay_atletika/6

    http://festival.1september.ru/articles/504677/

    http://fizkult-ura.ru/node/32391

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    (Б, Т) «Жүгіріп өту» Алаңның қарама-қарсы жақтарына сызықтармен аралары 10-20м қашықтықта екі «үй» белгіленеді. Қатысушылар екі топқа тең бөлініп, «үйлерде» орналасады. Алаңның ортасында «жүргізуші» тұрады. Ойыншылар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    06 Қараша 2023
    1299
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ дене шынықтыру 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ дене шынықтыру 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дайын ҚМЖ дене шынықтыру 2023-24
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    ТилесбаевБерикАргынбайулы

    Сынып

    10 «А»

    10 «Ә»

    10 «Б»

    10 «В»

    10 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

    Сабақтақырыбы

    Қауіпсіздікережесі. Жүгіружәнеоныңтүрлері

    Оқумақсаттары

    10. 3. 4. 4. Денебелсенділігіндамытужәнебағалауүшінтәуекелдібасқарустратегиясынжүзегеасыру

    Сабақмақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалаукритерийлері

    Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыра алады

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

    - ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

    - дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

    - қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Қауіпсіздік ережелерінің журналы. Ысқырық, секундомер, секундомерлер, конустар, хаттамалар, бор.

    https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg

    https://www.youtube.com/watch?v=7POHdH5QQWA

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    (Ж, ЖЖ, Ф) Оқушылар 60-100 метр қашықтықты 2-3 рет өтіп, төменгі сөреден жүгіру әдісін жетілдіруге жұпта жұмыс жасайды. Жіберілген қателіктерді және оны дұрыстау әдістерін көрсетеді.

    Оқушылар бір-біріне төменгі сөреден жүгірудің әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Төменгі сөреден жүгіру әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Спринтерлік жүгірістің кезеңдерін атап өтіңіз. Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін?


    (Т, Тәж, Ф) Сыныпты екі кіші топқа бөліп, оқушыларға қысқа қашықтыққа жүгіруден жарысты ұйымдастыру және өткізуді ұсыну (мысалы, №1 бір топ басқа №2 топқа 60м қашықтыққа жүгіруден жарыс ұйымдастырады, одан кейін топтар рөлдерімен ауысады да, 100м-ге жүгіруден жарыс ұйымдастырады. Топтарда жарыстың қорытындысы шығарылып, талқыланады.

    Дене дайындығы әлсіз оқушылар төреші, жарысты ұйымдастырушылардың рөлдерін атқарулары мүмкін. Әр топ өздігінен жарысты ұйымдастыру мен өткізуді көрсетеді. Жарысқа қатысушылар басқа топтардың мүшелерінен болады. Топтар бейне таспаға түсіріп, басқа топтың әдісті, ұйымдастыруды мен қашықтықта жүгіруді орындауын бағалай алады.


    (Ж, Т, Ф) Ойынға екі команда қатысады. Бір-бірінен 3-4м қашықтықта орналасқан өздерінің А және В сөре сызығының бойына тұрады. Мәре сызығы В сызығынан 9-11м қашықтықта орналасады. Мұғалімнің «Дайындал!» белгісімен оқушылар А және В сызықтарында бірдей бастапқы қалыпта тұрады-отырып тірену, жатып тірену, отыру, жоғарғы сөре және с. с. «Жүгір!» белгісімен екі команда бір уақытта жүгіруді бастайды. А командасының жүгірушісі алдында жүгіріп келе жатқан қарсы команданың ойыншысын С мәре сызығынан өткенше «дақтауға» тырысады. Әр «дақталған» ойыншы үшін қуалаушы командаға 1 ұпайдан беріледі. Келесі жүгірісті бастағанда командалар рөлдерімен ауысады.

    Ойынды өзгертуге болады. Командаларды құраған кезде, алдағы жұмысқа ынталандыру үшін күштері тең оқушылардан тұратын топтар болуына назар аудару керек. Осыған ұқсас іс-әрекеттер түрлерін өткізерде қауіпсіздік ережелерін түсіндіру қажет. Осы ойынды өткізгеннен кейін орындалған әрекеттерге талдау жасап, жиі кездесетін қателерді көрсетіп, оларды түзету жолдарын көрсетіңіз. Өткізер алдында ойынды көрсетіп алыңыз. Сұраңыз: Сөреден шығуда және сөрелік екпін кезінде сыныптастарыңызда қандай қателіктер болды? Берілген тапсырманы орындаған кезде қандай жарақат алып қалу қауіпі бар? Осы жаттығуды орындау кезінде жарақат алып қалудан және құлаудан қалай сақтануға болады?


    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.



    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№4-5


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    ТилесбаевБерикАргынбайулы

    Сынып

    10 «А»

    10 «Ә»

    10 «Б»

    10 «В»

    10 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері

    Оқу мақсаттары

    10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

    Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

    Сабақ мақсаттары

    Түрлі спорттық спецификалық жаттығуларын орындау.

    Бағалау критерийлері

    Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіреді

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    - секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

    - ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

    - дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

    - қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы 10 минут

    Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Ысқырық, секундомер, конустар.

    http://fizkult-ura.ru/sci/legkay_atletika/6

    http://festival.1september.ru/articles/504677/

    http://fizkult-ura.ru/node/32391

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    (Б, Т) «Жүгіріп өту» Алаңның қарама-қарсы жақтарына сызықтармен аралары 10-20м қашықтықта екі «үй» белгіленеді. Қатысушылар екі топқа тең бөлініп, «үйлерде» орналасады. Алаңның ортасында «жүргізуші» тұрады. Ойыншылар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Барлық материалдар 10 сынып
    06.11.2023
    1299
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации