Материалдар / ҚМЖ дене шынықтыру 10 сынып

ҚМЖ дене шынықтыру 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын ҚМЖ дене шынықтыру 2023-24
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2023
635
10 рет жүктелген
250 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2


Мектеп

Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні

ТилесбаевБерикАргынбайулы

Сынып

10 «А»

10 «Ә»

10 «Б»

10 «В»

10 «Г»

Күні






Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

Сабақтақырыбы

Қауіпсіздікережесі. Жүгіружәнеоныңтүрлері

Оқумақсаттары

10. 3. 4. 4. Денебелсенділігіндамытужәнебағалауүшінтәуекелдібасқарустратегиясынжүзегеасыру

Сабақмақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалаукритерийлері

Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыра алады

Тілдікмақсаттар

Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

- лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

- секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

- ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

- дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

- қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Кері байланыс арқылы бағалау

Қауіпсіздік ережелерінің журналы. Ысқырық, секундомер, секундомерлер, конустар, хаттамалар, бор.

https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg

https://www.youtube.com/watch?v=7POHdH5QQWA

Сабақтың ортасы

25 минут

(Ж, ЖЖ, Ф) Оқушылар 60-100 метр қашықтықты 2-3 рет өтіп, төменгі сөреден жүгіру әдісін жетілдіруге жұпта жұмыс жасайды. Жіберілген қателіктерді және оны дұрыстау әдістерін көрсетеді.

Оқушылар бір-біріне төменгі сөреден жүгірудің әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Төменгі сөреден жүгіру әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Спринтерлік жүгірістің кезеңдерін атап өтіңіз. Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін?


(Т, Тәж, Ф) Сыныпты екі кіші топқа бөліп, оқушыларға қысқа қашықтыққа жүгіруден жарысты ұйымдастыру және өткізуді ұсыну (мысалы, №1 бір топ басқа №2 топқа 60м қашықтыққа жүгіруден жарыс ұйымдастырады, одан кейін топтар рөлдерімен ауысады да, 100м-ге жүгіруден жарыс ұйымдастырады. Топтарда жарыстың қорытындысы шығарылып, талқыланады.

Дене дайындығы әлсіз оқушылар төреші, жарысты ұйымдастырушылардың рөлдерін атқарулары мүмкін. Әр топ өздігінен жарысты ұйымдастыру мен өткізуді көрсетеді. Жарысқа қатысушылар басқа топтардың мүшелерінен болады. Топтар бейне таспаға түсіріп, басқа топтың әдісті, ұйымдастыруды мен қашықтықта жүгіруді орындауын бағалай алады.


(Ж, Т, Ф) Ойынға екі команда қатысады. Бір-бірінен 3-4м қашықтықта орналасқан өздерінің А және В сөре сызығының бойына тұрады. Мәре сызығы В сызығынан 9-11м қашықтықта орналасады. Мұғалімнің «Дайындал!» белгісімен оқушылар А және В сызықтарында бірдей бастапқы қалыпта тұрады-отырып тірену, жатып тірену, отыру, жоғарғы сөре және с. с. «Жүгір!» белгісімен екі команда бір уақытта жүгіруді бастайды. А командасының жүгірушісі алдында жүгіріп келе жатқан қарсы команданың ойыншысын С мәре сызығынан өткенше «дақтауға» тырысады. Әр «дақталған» ойыншы үшін қуалаушы командаға 1 ұпайдан беріледі. Келесі жүгірісті бастағанда командалар рөлдерімен ауысады.

Ойынды өзгертуге болады. Командаларды құраған кезде, алдағы жұмысқа ынталандыру үшін күштері тең оқушылардан тұратын топтар болуына назар аудару керек. Осыған ұқсас іс-әрекеттер түрлерін өткізерде қауіпсіздік ережелерін түсіндіру қажет. Осы ойынды өткізгеннен кейін орындалған әрекеттерге талдау жасап, жиі кездесетін қателерді көрсетіп, оларды түзету жолдарын көрсетіңіз. Өткізер алдында ойынды көрсетіп алыңыз. Сұраңыз: Сөреден шығуда және сөрелік екпін кезінде сыныптастарыңызда қандай қателіктер болды? Берілген тапсырманы орындаған кезде қандай жарақат алып қалу қауіпі бар? Осы жаттығуды орындау кезінде жарақат алып қалудан және құлаудан қалай сақтануға болады?


Сабақтың

соңы

5 минут

Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.



Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау




ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№4-5


Мектеп

Т.Рысқұлов атындағы№25мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні

ТилесбаевБерикАргынбайулы

Сынып

10 «А»

10 «Ә»

10 «Б»

10 «В»

10 «Г»

Күні






Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

1-бөлім. Жеңіл атлетика түсінігі және қозғалыстың озық дағдысы

Сабақ тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Жүгіру және оның түрлері

Оқу мақсаттары

10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

Сабақ мақсаттары

Түрлі спорттық спецификалық жаттығуларын орындау.

Бағалау критерийлері

Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіреді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Жеңіл атлетикадан арнайы қозғалыс әрекеттерін талқылап, көрсетіп, талдай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону, «Ұшу фазасы», «Қайшылай басу», қозғалыс сапалары: күш, жылдамдық, шыдамдылық, иілгіштік, ептілік, қадамдар, секірулер, лақтырулар, жылдамдату, қауіпсіздік, тәуекел, сөре, сөрелік екпін, қашықтық бойымен жүгіру, сөреге келу, бір орыннан, жүгіріп келіп лақтыру, екпін алу кезіндегі адымның ұзындығы, лақтыру кезіндегі дәлдік, дұрыс қону, секіру мен лақтыру кезеңдері, жүгіру ырғағы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- секіру мен лақтыруды орындаған кезде, неліктен қатаң түрде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

- лақтыру кезінде қандай техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

- секірулер орындалатын тапсырмаларда жарақат алып қалу мүмкіндіктерін қалай азайта аласыздар?

- ұзындық пен биіктікке секіруді үйрету кезінде алдын-ала дайындық жаттығуларын неліктен ретімен орындау маңызды?

- дене қыздыру жаттығуларын қай ретпен орындау керек?

- қысқа және орта қашықтықтарға жүгіруге арналған тапсырмаларға дайындалу кезінде, арнайы жаттығуларды орындау қаншалықты қажет?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың басы 10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Кері байланыс арқылы бағалау

Ысқырық, секундомер, конустар.

http://fizkult-ura.ru/sci/legkay_atletika/6

http://festival.1september.ru/articles/504677/

http://fizkult-ura.ru/node/32391

Сабақтың ортасы

25 минут

(Б, Т) «Жүгіріп өту» Алаңның қарама-қарсы жақтарына сызықтармен аралары 10-20м қашықтықта екі «үй» белгіленеді. Қатысушылар екі топқа тең бөлініп, «үйлерде» орналасады. Алаңның ортасында «жүргізуші» тұрады. Ойыншылар

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!