Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, №119 орта мектептің денешынықтыру пәнінің мұғалімі Дүбірбаев Нұрлан Пірназарұлы


    І

    Пәні

    Дене тәрбиесі

    ІІ

    Пән мұғалімі

    Н.Дүбірбаев

    ІІІ

    Өтілетін сыныбы

    4 «а»

    ІV

    Өтілетін мерзімі

    28.10.2016 жыл.

    V

    Өтілетін орны

    Мектептің спорт залы.

    VІ

    Сабақтың тақырыбы

    Қимыл-қозғалыс ойындары.

    VІІ

    Сабақтың мақсаты

    а) теориялық

    Ойын түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін меңгерту.

    ә) жетілдіру

    Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру.

    б) тәрбиелік

    Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару,техника қауіпсіздігін сақтау.

    VІІІ

    Сабақтың түрі

    Жарыс түрінде

    ІХ

    Сабақтың әдісі

    Жеке және жалпы жұмыс жасау, жан - жақты түсіндіру.

    Х

    Құрал-жабдықтар

    Ысқырық, доптар, , кеглилер, шығыршық,бор т.б.

    №


    Сабақтың мазмұны

    Уақыт, мөлшер

    Әдістемелік ескерту

    Д

    А

    Й

    Ы

    Н

    Д

    Ы

    Қ

    К

    Е

    З

    Е

    Ң

    і

    1

    Оқушыларды сапқа тұрғызу.

    15

    минут

    Спорттық киімдеріне назар аудару.

    2

    Сынып санын түгелдеу.

    Себепсіз оқушыларды анықтау.

    3

    Рапорт қабылдау.

    Рапортты дұрыс тапсыруын қадағалау

    4

    Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау.

    Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау

    5

    Қозғалмалы бой жазу жаттығулары

    - Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру.

    - Екі қол белде өкшемен жүру.

    - Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру.

    - Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

    - Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру.

    - Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

    - Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

    - Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

    - Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

    - Екі қол тізеде, толық отырып жүру.

    - Отырып секіре жүру.

    - Дем алу,дем шығару.

    Аяқ ұшымен, өкшесімен, сыртқы, ішкі қырымен жүруін ескерту.

    Оң және сол бүйірмен жүгіруін ескерту.

    Алақанға аяқтың ішкі, сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту.

    Отырып жүру, жүгіруін ескерту.

    6

    Саптағы бой жазу жаттығулары

    - Саппен келіп бірнеше қатарға тұру.

    - Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру.

    - Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.

    - Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру.

    - Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу.

    - Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу.

    - Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу.

    - Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру.

    - Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру

    - Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру.

    - Дем алу, дем шығару.


    Қатарға дұрыс тұруын ескерту.

    Қолды белге ұстауын ескерту.

    Дұрыс иілулерін ескерту.

    Қолдың Аяққа тиюін ескерту.

    Арқы тізенің бүгілмеуін ескерту.


    Аяқтың қолға тиюін ескерту.

    Тізені дұрыс айналдыруын ескерту.

    Н

    Е

    Г

    І

    З

    Г

    І

    К

    Е

    З

    Е

    Ң


    Қимыл-қозғалысты ойындар - ойын түрлерінің бір түрі. Онын негізін—әртүрлі қимыл-қозғалыс әрекеттері шығармашылықпен құрылған, дәлелді мазмұны, тақырыбы, идеясы бар, ережелері, көбінесе қарапайым ойындар құрайды.

    Қимыл-қозғалыс ойындары- балаға дене тәрбиесі пәнінен жүргізген тиімді.Себебі бала қимыл қозғалыс ойындары барысында барлық дене мүшелері қимылдап, дами түседі. Балалардың жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру, қағып алу қабілеттерін жетілдіруге, дамытуға мүмкіндік береді.Қимыл-қозғалыс ойындары баланың жүйке қалыптасуына зор ықпал етеді. Қимыл-қозғалыс ойынында ережелер ұйымдастырушы роль атқарады, олар ойынның барысын, жүйелілігін, ойнаушылардың қарым- қатынасын, баланың мінез- құлқын белгілейді. Қимыл-қозғалыс ойындары үйдің ішінде және серуен кезінде бірнеше баламен немесе бүкіл топпен өткізіледі. Олар сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарының құрамына енеді. Балалар ойынды игерген соң өздігінен ойнай алады. Ойын балаларға сабақта серуенге де өте қажет, тіпті бала жай дем алып отырғанын өзінде де ойын үстінде болады. Қимыл-қозғалыс ойындары баланың барлық жас кезеңінде өтеді.

    Ойын ежелден келе жатқан адам өмірінің маңызды бөлігі екені сөзсіз. «Бала ойынмен өседі» демекші, қимыл-қозғалыс ойындарының бала тәрбиесіндегі рөлі ерекше. Ойын жігерлілікке, шыдамдылыққа және ұйымшыл болуға тәрбиелейді. Қимыл-қозғалыс ойындары – жасөспірімдердің сүйікті де пайдалы іс-әрекетінің бірі болып табылады. Ойын адам ағзасының жұмыс істеу қабілетін арттырады. Түрлі ойындар арқылы дамитын балалар, мектепте игі дәстүрді жалғастырып дене шынықтыру пәніне қатысады. Олардың арасында әсіресе эстафеталық ойындарға деген қызығушылық басым. Эстафета – топтық ойын. Яғни, топ құрамындағы әрбір адам түрлі кезеңдерден өтіп, келесі қатысушының алақанына қолын тигізу арқылы кезегін беріп отырады. Жеңіске мәре сызығын бірінші болып аттаған топ жетеді. «Ойнамайтын бала жоқ, ойынға қызықпайтын адам, сауық құрмайтын халық жоқ» демекші оқушылар асқан қызығушылықпен эстафетаға бір адамдай қатысады.

    Сабақтың тақырыбы. Қимыл-қозғалыс ойындары

    1.Оқушылардың өздеріне таныс эстафеталық ойын түрлерін сұрау. (Толағай;Намыс дода)

    Барлық эстафеталық ойындар адам денсаулығы үшін маңызды әрі көңілді. Эстафета бастапқы сызықтан басталып, сол жерде аяқталады.,

    Оқушы тез,тура жүгіру кезінде бар күшін салуға дағдыланады. Шапшаң епті қимылдауға үйренеді. Ұйымшыл болып, команда мүддесі үшін жақсы нәтиже көрсетуге тырысады. Айналаны бағдарлап аз уақытта өзінің және қарсыласының әрекетін байқап үлгереді.Сонымен қатар ойыншының икемділігі мен төзімділік қабілеттері арта түседі.

    2.Сыныпты екі топқа бөлу.

    Эстафеталық ойындардың түрлерін таныстыру.






    Доппен жарысу

    Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрғандардың қолында доп болады. Мұғалім белгі берісімен доп ұстаған екі ойыншы жүгіре шығып, допты баскетбол ойынының тәсілімен тездете алып жүріп, жалаушаны айналып келіп, допты өз командасының келесі ойыншысына береді де, өзі саптың ең соңына барып тұрады. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші келсе, сол команда жеңіске жетеді.

    Доп қолдан шығып кеткен жағдайда, сол жерден қайта жалғастыру қажет. Белгі берілмей тұрып алаңға жүгіріп шығуға болмайды. Допты өз әріптесіне беру мәре сызығында орындалады.

    Ойынның мақсаты-мәреге өзгеден бұрын жетуге тырысу арқылы жылдамдықты арттыру.

    Кім бірінші

    Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан 3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып, допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын барлық команда мүшелері орындап болғанша жалғасады.

    Көп болып жүгіру.

    Ойынға екі команда бір уақытта қатысады. Олар сөре сызығының жанында бір бағытқа қарап лек түзеп тұрады. Әр команданың сөре сызығынан 10-15 м қашық жерден айналып кері қайтатын белгі (жалауша) қойылады.

    Белгі берілгеннен кейін командалардың ең алдында тұрған бір-бір ойыншысы жүгірген күйі қойылған белгіні айналып өтіп, өз командасына оралады да, өзінен кейінгі ойыншының қолынан ұстайды. Енді олар қол ұстасқан күйі бірге жүгіріп, белгіні айналып өтіп, тағы да өз командасына оралады. Бұларға енді үшінші ойыншы қосылады. Сөйтіп, ақыры команданың барлық ойыншылары қол ұстасып бірге жүгіретін болады. Жүгіруді ойын тәртібін бұзбай бірінші болып аяқтаған команда жеңеді.


    Ұзындыққа секіру.

    Әркоманда ойыншылары неғұрлым алысқа секіруге тырысу керек. Бірінші тұрған ойыншы ұзындыққа секіріп сол ойыншы секірген жерден екінші ойыншы секіреді. Ойын осылай жалғаса береді. Қай топ неғұрлым алысқа секірсе сол топ жеңіске жетеді.


    25 минут













    Ойын ережесін түсіндіру.


    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.















    Ойын ережесін түсіндіру.


    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.
























    Ойын ережесін түсіндіру.

    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.













    қорытынды

    кезең

    1

    Сабақты қорытындылау. Ойын кезіндегі кемшіліктерді ескертіп түзету.


    5 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дүбірбаев Нұрлан Пірназарұлы
    12 Маусым 2019
    6611
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Қимыл қозғалыс ойындары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Қимыл қозғалыс ойындары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, №119 орта мектептің денешынықтыру пәнінің мұғалімі Дүбірбаев Нұрлан Пірназарұлы


    І

    Пәні

    Дене тәрбиесі

    ІІ

    Пән мұғалімі

    Н.Дүбірбаев

    ІІІ

    Өтілетін сыныбы

    4 «а»

    ІV

    Өтілетін мерзімі

    28.10.2016 жыл.

    V

    Өтілетін орны

    Мектептің спорт залы.

    VІ

    Сабақтың тақырыбы

    Қимыл-қозғалыс ойындары.

    VІІ

    Сабақтың мақсаты

    а) теориялық

    Ойын түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін меңгерту.

    ә) жетілдіру

    Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру.

    б) тәрбиелік

    Ойындардың тәрбиелік мәніне назар аудару,техника қауіпсіздігін сақтау.

    VІІІ

    Сабақтың түрі

    Жарыс түрінде

    ІХ

    Сабақтың әдісі

    Жеке және жалпы жұмыс жасау, жан - жақты түсіндіру.

    Х

    Құрал-жабдықтар

    Ысқырық, доптар, , кеглилер, шығыршық,бор т.б.

    №


    Сабақтың мазмұны

    Уақыт, мөлшер

    Әдістемелік ескерту

    Д

    А

    Й

    Ы

    Н

    Д

    Ы

    Қ

    К

    Е

    З

    Е

    Ң

    і

    1

    Оқушыларды сапқа тұрғызу.

    15

    минут

    Спорттық киімдеріне назар аудару.

    2

    Сынып санын түгелдеу.

    Себепсіз оқушыларды анықтау.

    3

    Рапорт қабылдау.

    Рапортты дұрыс тапсыруын қадағалау

    4

    Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау.

    Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау

    5

    Қозғалмалы бой жазу жаттығулары

    - Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру.

    - Екі қол белде өкшемен жүру.

    - Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру.

    - Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

    - Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру.

    - Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

    - Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

    - Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

    - Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

    - Екі қол тізеде, толық отырып жүру.

    - Отырып секіре жүру.

    - Дем алу,дем шығару.

    Аяқ ұшымен, өкшесімен, сыртқы, ішкі қырымен жүруін ескерту.

    Оң және сол бүйірмен жүгіруін ескерту.

    Алақанға аяқтың ішкі, сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту.

    Отырып жүру, жүгіруін ескерту.

    6

    Саптағы бой жазу жаттығулары

    - Саппен келіп бірнеше қатарға тұру.

    - Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру.

    - Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.

    - Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру.

    - Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу.

    - Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу.

    - Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу.

    - Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру.

    - Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру

    - Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру.

    - Дем алу, дем шығару.


    Қатарға дұрыс тұруын ескерту.

    Қолды белге ұстауын ескерту.

    Дұрыс иілулерін ескерту.

    Қолдың Аяққа тиюін ескерту.

    Арқы тізенің бүгілмеуін ескерту.


    Аяқтың қолға тиюін ескерту.

    Тізені дұрыс айналдыруын ескерту.

    Н

    Е

    Г

    І

    З

    Г

    І

    К

    Е

    З

    Е

    Ң


    Қимыл-қозғалысты ойындар - ойын түрлерінің бір түрі. Онын негізін—әртүрлі қимыл-қозғалыс әрекеттері шығармашылықпен құрылған, дәлелді мазмұны, тақырыбы, идеясы бар, ережелері, көбінесе қарапайым ойындар құрайды.

    Қимыл-қозғалыс ойындары- балаға дене тәрбиесі пәнінен жүргізген тиімді.Себебі бала қимыл қозғалыс ойындары барысында барлық дене мүшелері қимылдап, дами түседі. Балалардың жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру, қағып алу қабілеттерін жетілдіруге, дамытуға мүмкіндік береді.Қимыл-қозғалыс ойындары баланың жүйке қалыптасуына зор ықпал етеді. Қимыл-қозғалыс ойынында ережелер ұйымдастырушы роль атқарады, олар ойынның барысын, жүйелілігін, ойнаушылардың қарым- қатынасын, баланың мінез- құлқын белгілейді. Қимыл-қозғалыс ойындары үйдің ішінде және серуен кезінде бірнеше баламен немесе бүкіл топпен өткізіледі. Олар сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарының құрамына енеді. Балалар ойынды игерген соң өздігінен ойнай алады. Ойын балаларға сабақта серуенге де өте қажет, тіпті бала жай дем алып отырғанын өзінде де ойын үстінде болады. Қимыл-қозғалыс ойындары баланың барлық жас кезеңінде өтеді.

    Ойын ежелден келе жатқан адам өмірінің маңызды бөлігі екені сөзсіз. «Бала ойынмен өседі» демекші, қимыл-қозғалыс ойындарының бала тәрбиесіндегі рөлі ерекше. Ойын жігерлілікке, шыдамдылыққа және ұйымшыл болуға тәрбиелейді. Қимыл-қозғалыс ойындары – жасөспірімдердің сүйікті де пайдалы іс-әрекетінің бірі болып табылады. Ойын адам ағзасының жұмыс істеу қабілетін арттырады. Түрлі ойындар арқылы дамитын балалар, мектепте игі дәстүрді жалғастырып дене шынықтыру пәніне қатысады. Олардың арасында әсіресе эстафеталық ойындарға деген қызығушылық басым. Эстафета – топтық ойын. Яғни, топ құрамындағы әрбір адам түрлі кезеңдерден өтіп, келесі қатысушының алақанына қолын тигізу арқылы кезегін беріп отырады. Жеңіске мәре сызығын бірінші болып аттаған топ жетеді. «Ойнамайтын бала жоқ, ойынға қызықпайтын адам, сауық құрмайтын халық жоқ» демекші оқушылар асқан қызығушылықпен эстафетаға бір адамдай қатысады.

    Сабақтың тақырыбы. Қимыл-қозғалыс ойындары

    1.Оқушылардың өздеріне таныс эстафеталық ойын түрлерін сұрау. (Толағай;Намыс дода)

    Барлық эстафеталық ойындар адам денсаулығы үшін маңызды әрі көңілді. Эстафета бастапқы сызықтан басталып, сол жерде аяқталады.,

    Оқушы тез,тура жүгіру кезінде бар күшін салуға дағдыланады. Шапшаң епті қимылдауға үйренеді. Ұйымшыл болып, команда мүддесі үшін жақсы нәтиже көрсетуге тырысады. Айналаны бағдарлап аз уақытта өзінің және қарсыласының әрекетін байқап үлгереді.Сонымен қатар ойыншының икемділігі мен төзімділік қабілеттері арта түседі.

    2.Сыныпты екі топқа бөлу.

    Эстафеталық ойындардың түрлерін таныстыру.






    Доппен жарысу

    Сынып екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрғандардың қолында доп болады. Мұғалім белгі берісімен доп ұстаған екі ойыншы жүгіре шығып, допты баскетбол ойынының тәсілімен тездете алып жүріп, жалаушаны айналып келіп, допты өз командасының келесі ойыншысына береді де, өзі саптың ең соңына барып тұрады. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші келсе, сол команда жеңіске жетеді.

    Доп қолдан шығып кеткен жағдайда, сол жерден қайта жалғастыру қажет. Белгі берілмей тұрып алаңға жүгіріп шығуға болмайды. Допты өз әріптесіне беру мәре сызығында орындалады.

    Ойынның мақсаты-мәреге өзгеден бұрын жетуге тырысу арқылы жылдамдықты арттыру.

    Кім бірінші

    Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан 3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып, допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын барлық команда мүшелері орындап болғанша жалғасады.

    Көп болып жүгіру.

    Ойынға екі команда бір уақытта қатысады. Олар сөре сызығының жанында бір бағытқа қарап лек түзеп тұрады. Әр команданың сөре сызығынан 10-15 м қашық жерден айналып кері қайтатын белгі (жалауша) қойылады.

    Белгі берілгеннен кейін командалардың ең алдында тұрған бір-бір ойыншысы жүгірген күйі қойылған белгіні айналып өтіп, өз командасына оралады да, өзінен кейінгі ойыншының қолынан ұстайды. Енді олар қол ұстасқан күйі бірге жүгіріп, белгіні айналып өтіп, тағы да өз командасына оралады. Бұларға енді үшінші ойыншы қосылады. Сөйтіп, ақыры команданың барлық ойыншылары қол ұстасып бірге жүгіретін болады. Жүгіруді ойын тәртібін бұзбай бірінші болып аяқтаған команда жеңеді.


    Ұзындыққа секіру.

    Әркоманда ойыншылары неғұрлым алысқа секіруге тырысу керек. Бірінші тұрған ойыншы ұзындыққа секіріп сол ойыншы секірген жерден екінші ойыншы секіреді. Ойын осылай жалғаса береді. Қай топ неғұрлым алысқа секірсе сол топ жеңіске жетеді.


    25 минут













    Ойын ережесін түсіндіру.


    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.















    Ойын ережесін түсіндіру.


    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.
























    Ойын ережесін түсіндіру.

    Ойын ережелерінің қатаң түрде сақталуын ескерту.













    қорытынды

    кезең

    1

    Сабақты қорытындылау. Ойын кезіндегі кемшіліктерді ескертіп түзету.


    5 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 4 сынып
    12.06.2019
    6611
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дүбірбаев Нұрлан Пірназарұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации