Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.1.1 дене қызметін орындау
және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және
жоспарларын білу және түсіну
1.2.3.1 түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
Басы:
15 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Түгендеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Оқытушы сынып ішінде
жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасы бойынша
нұсқаулықты жүргізеді.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы және
мақсатынмен таныстыру.
«Шаттық
шеңбері» (жүгіру-қыздырыну жаттығуының
орнына)
-
Оқушылар екіге бөлініп, екі қабат шеңбер
жасап, жүгіре қыздырынады. Жүгіру барысында берілген белгі арқылы
тоқтап, ішкі топ сыртқы топқа тілектерін
білдіреді.
-
Екінші белгі арқылы оқушыла қайта жүгіре
үшінші белгі арқылы тоқтап, сыртқы топ ішкі топқа тілектерін
айтады.
Топқа
бөлу. Мұғалім ұсынған қақпақтар арқылы үш топқа
бөлу.
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Тренинг жазылған
парақшалар
|
Ортасы:
25 мин
|
«Жұптық және топтық
жұмыстардағы тапсырмалар»
Топтық
жұмыс. Бекеттерде тапсырма
орындау.
Сабақ тапсырмасын түсіндіру
және тапсырмаларды карточкалар арқылы ұсыну.
(Оқушылар өз топтарында
өзара көшбасшы аңықтап, ұсынылған тапсырмалар арқылы топ болып
берілген тапсырманы өздері түсініп, орындап
шығу)
1 карточка тапсырмасы (Көк
бекет): Екіге бөлініп, қарама қарсы
тұрып баскетбол добын кеуде тұсынынан беру,
қабылдау;
2 карточка тапсырмасы
(Жасыл бекет): Алдын ала дайындалған
кедергілерден секіре өтіп, фишкаларды арасынан
жүгіру.
3 карточка тапсырмасы
(Қызыл бекет): Баскетбол добын серпе
жүру.
Бекеттегі жаттығуларды
айналмалы әдіспен барлық топ орындап
шығу.
Бағалау жүргізу: Тапсырма
аяқталғаннан кейін саралау жұмысы. Ашық сұрақ-жауап арқылы
оқушылардың тапсырма барысындағы әрекеттерді ортаға салу, кері
байланыс беру.
Жұптық
жұмыс.
Ептілік, шапшаңдыққа
арналған қимылды ойын.
1.Дайындық. Ойыншылар екіге бөлініп
жұптасып қарама-қарсы тұрады. Яғни, жұптар бір-біріне қарап тұрады.
Екі жұптың арасына бір-бір доптар
қойылады.
Ойын
ережесі. Мұғалімнің «баста» деген
белгісінен кейін оқушылар мұғалімнің атаған дене мүшелерін ұстайды,
осының ішінде балалар «доп» деген кезде тез допты алып, жұбын ұтып
алуы керек. Ұтқан оқушы келесі жұптың жеңімпазымен ойын жеңімпазы
аңықталғанша жалғастыра береді.
2.
Жұпта оқушылар бір-бірінің
иықтарынан мықтап ұстап, бір-бірін итеріп күш
сынасады.
Бұл тапсырмаларды орындауда
белгілі бір темп болуы керек. Оқушыларға түсіндіру барысында
тапсырманың орындалуын көрсету.
Тапсырманы орындауда жұптарда
күш, ептілік, икемділік дағдыларын жетілдіруде іс-әрекет орын алуы
керек. Оқушылардан сұрау осы жаттығуларды орындағанда қандай
кедергілер кездесті? Ашық сұрақ-жауап жүргізу. Тапсырманы мұқият
орындаған жұптарды атап өту.
|
Жаңа сөздерді тыңдайды,
қайталайды
Тапсырмаларды
орындайды
құрастыра
алады
Допты алып жүру,ереже
сақтаумен өтеді
-Допты тартып алу
сәтінде қауіпсіздік ережесін сақтау және ережесін дұрыс
орындайды
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ
«Бағдаршам»
|
Әр әрекет үшін үлкен бос
кеңістік.
Ноутбуктар. Баскетбол
ойынның
мұғалімге ысқырық,
смайликтар.
|
Сабақтың
соңы:
5 мин
|
Оқушылардың демін бір қалпқа келтіру, тыныс
алу жаттығуы.
Формативті
бағалау. «Бас бармақ»
әдісі.
Үйге
тапсырма: Жұппен жасалатын жаттығу түрін іздеп тауып
немесе ойластырып келу.
Бағалау:
Мұғалім оқушыларды рефлексиялық суреттер
арқылы сабақ деңгейін, оқушылардың өздерін қаншалықты көрсете
алғандығын білу.
Сапқа тұру. Сыныпқа
қайту.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Рефлексия
парағы
|