Сабақ жоспары № 23 Сынып: Бекітемін:
Пәні: Дене шынықтыру Мерзімі: Пән мұғалімі: Сабақ тақырыбы: Қол добы. ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы . Сабақ мақсаты: 1.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін,қызығушылығын арттырып,оларды
салауатты өмір салтына насихаттап,жауапкершілікке тәрбиелеу. 2.Қол добы ойынының ережелерін, техникасын және техника қауіпсіздігін үйрету арқылы
оқушылардың іскерлігін арттырып, ойын дағдысын қалыптастыру.
3.Оқушылардың ептілігін, шапшаңдығын дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақтың түрі:Ойын сабағы
Өтілетін орны: Спорт алаңы
Керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, доптар
|
Сабақ мазмұны |
Уақыты реті |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу.Кезекшінің мәліметін қабылдау. Амандасу,түгендеу. Саптағы жаттығулар:Оңға,солға,артқа бұрылу. Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында. А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Б)Бастапқы қалып екі қол иықта 1-4 алдыға айналдыру 5-8 артқа айналдыру В)Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде 1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайту Г)Бастапқы қалып қол белде аяқ иық кеңдігінде 1.Қолды алдыға созып отыру 2. Бастапқы қалып Д) Бастапқы қалып:Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-4 тізені ішке айналдыру 5-8 тізені сыртқа айналдыру Сабақ мақсатын түсіндіру. |
3-4 рет
4-5 рет
3-4рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
|
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына баса назар аудару Берілген бұйрық бойынша орындау керек Қатардан шықпау керек. Жүгіргенде қолдың үйлсімді қимылдауын жіті қадағалау
Оқушылардың жаттығуды дұрыс орындалуын қадағалау
Көзді жұмбау
Шынтақты тізеге тигізбеу
Тізені бір-біріне тигізбеу
|
|
II.Негізгі бөлімі Қол добы.ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы. Қол добы ойынының техникасын үйренуді алаңда ауысу техникасынан бастаған дұрыс. Алаңда ауысу үшін ойыншылар бағыт пен шапшаңдықты өзгертіп жүгіруді, жоғары секіруді, ұзындыққа орыннан және қозғалыста қарғып секіру жаттығуларын орындайды. Жаттығуларды дұрыс орындай білу, ойын кезінде шабуылға қажетті бағытқа шығуды жүзеге асырады, тепе-теңдікті сақтайды, ойынның өзге де тәсілдерін орындау үшін қажетті бастапқы қалыпты қабылдайды. Алаңда допсыз: жылдамдықты үдете жүгіру, кенет тоқтау, белгі бойынша әр түрлі бұрылыстар жасау т.б. және доппен қозғалу: допты жүргізіп келіп әріптесіне беру, доппен бағытты өзгерте қозғалу, допты оң және сол қолмен, қолдарды алмастырып жүргізу. Жеңілдетілген ережемен қол добы ойынын ойнау.
|
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Жаттығуларды дұрыс орындау.
Ойынға төрелік жасау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау.Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. Оқушылардың бағаларын айту |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қол добы. ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы .
Қол добы. ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы .
Сабақ жоспары № 23 Сынып: Бекітемін:
Пәні: Дене шынықтыру Мерзімі: Пән мұғалімі: Сабақ тақырыбы: Қол добы. ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы . Сабақ мақсаты: 1.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін,қызығушылығын арттырып,оларды
салауатты өмір салтына насихаттап,жауапкершілікке тәрбиелеу. 2.Қол добы ойынының ережелерін, техникасын және техника қауіпсіздігін үйрету арқылы
оқушылардың іскерлігін арттырып, ойын дағдысын қалыптастыру.
3.Оқушылардың ептілігін, шапшаңдығын дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақтың түрі:Ойын сабағы
Өтілетін орны: Спорт алаңы
Керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, доптар
|
Сабақ мазмұны |
Уақыты реті |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу.Кезекшінің мәліметін қабылдау. Амандасу,түгендеу. Саптағы жаттығулар:Оңға,солға,артқа бұрылу. Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында. А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Б)Бастапқы қалып екі қол иықта 1-4 алдыға айналдыру 5-8 артқа айналдыру В)Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде 1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайту Г)Бастапқы қалып қол белде аяқ иық кеңдігінде 1.Қолды алдыға созып отыру 2. Бастапқы қалып Д) Бастапқы қалып:Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-4 тізені ішке айналдыру 5-8 тізені сыртқа айналдыру Сабақ мақсатын түсіндіру. |
3-4 рет
4-5 рет
3-4рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
|
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына баса назар аудару Берілген бұйрық бойынша орындау керек Қатардан шықпау керек. Жүгіргенде қолдың үйлсімді қимылдауын жіті қадағалау
Оқушылардың жаттығуды дұрыс орындалуын қадағалау
Көзді жұмбау
Шынтақты тізеге тигізбеу
Тізені бір-біріне тигізбеу
|
|
II.Негізгі бөлімі Қол добы.ТҚЕ Ойыншының қимыл қозғалысы. Қол добы ойынының техникасын үйренуді алаңда ауысу техникасынан бастаған дұрыс. Алаңда ауысу үшін ойыншылар бағыт пен шапшаңдықты өзгертіп жүгіруді, жоғары секіруді, ұзындыққа орыннан және қозғалыста қарғып секіру жаттығуларын орындайды. Жаттығуларды дұрыс орындай білу, ойын кезінде шабуылға қажетті бағытқа шығуды жүзеге асырады, тепе-теңдікті сақтайды, ойынның өзге де тәсілдерін орындау үшін қажетті бастапқы қалыпты қабылдайды. Алаңда допсыз: жылдамдықты үдете жүгіру, кенет тоқтау, белгі бойынша әр түрлі бұрылыстар жасау т.б. және доппен қозғалу: допты жүргізіп келіп әріптесіне беру, доппен бағытты өзгерте қозғалу, допты оң және сол қолмен, қолдарды алмастырып жүргізу. Жеңілдетілген ережемен қол добы ойынын ойнау.
|
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Жаттығуларды дұрыс орындау.
Ойынға төрелік жасау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау.Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. Оқушылардың бағаларын айту |
шағым қалдыра аласыз













