Материалдар / Қорқыттың нақыл сөздері

Қорқыттың нақыл сөздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2022
310
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ әдебиеті


  1. Бөлім: «Дананың сөзі-ақылдың көзі»


Мектеп : «Оралхан бөкей атындағы №44 лицейі»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ежембаева А.А


Сынып:8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері


Оқу мақсаты:


8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

Бағалау критерий:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстыра алады.

Тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады

Шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді.

Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Басқа шығармалармен салыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Нақыл сөз дегеніміз не?

Нақыл сөздердің құндылығы неде?

Алдыңғы оқу:

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы:

8 минут






Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу

2. Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке»

3. Топқа біріктіру:«Санамақ»

4.Ширату жаттығуы:

Бейнефильмнен Қорқыт атаның нақыл сөздерін тыңдату


дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақта

Ортасы:

15 минут































5 минут

1-тапсырма.Топтық жұмыс.

«Попс формуласы»бойынша тапсырманы орындап, постерге түсіріңдер :

І топ. Қорқыттың нақыл сөздерінің мән-мағынасын түсініп оқып, мазмұнын ашып, нақыл сөздерін тақырыбына қарай топтастырыңдар.

ІІ топ. Қорқыттың нақыл сөздері мен қазақтың мақал-мәтелдеріне ұқсастығына тоқталыңдар.

ІІІ топ. «Қорқыт ата» кітабы- мәдени байлығымыз, әдеби қазынамыз, тарихи жәдігеріміз екендігін дәлелдеңдер.


«Попс формуласы»:

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»


Дескриптор:

1.Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын, тақырыбын түсінеді.

2.Басқа шығармалармен салыстыра алады.

3.Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

ҚБ:Смайликтермен топты бағалайды.


2-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Венн диаграммасы»

Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар.

Shape2 Shape1

Қорқыттың нақыл сөздері

Ы.Алтынсариннің әңгімелері







Дескриптор:

1. Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің айырмашылығын табады.

2.Екеуінің ортақ идеясын табады.


ҚБ: «Blob»ағашына өздерін қай деңгейде жүргеніне қарай белгілеп бояйды.


Топтарға мәтінді бөліп беру


флипчарт,

стикерлер,

маркер, А 3


8-сынып, қазақ әдебиеті оқулығы


қанатты сөздер,орфо-графиялық,

орфоэпиялық сөздік.








смайликтер







Кесте

















«Blob»ағашы



Соңы:

5 минут





2 минут

Білімді бекіту:

«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.


Кері байланыс:

Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.

Shape3 «3.2.1.»

3 факт

2 көзқарас

1 тұжырым



Үйге тапсырма :Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа оқып келу

.

доп





Оқушылар берілген параққа

пирамида бойынша

меңгерген білімдеріне сараптама жасайды


Қосымша мәліметтер

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сәйкестендір:

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау арқылы оқушы өз білімінің қаншалықты дәрежеде екенін біліп,білімінің жақсаруына ықпал етеді.


  • топтық

  • жеке

  • критериалды бағалау

Пәнаралық байланыс:

Өзін-өзі тану,

қазақ тілі,

тарих.

АКТ:Интерак

тивті тақта

Құндылық-

тар:өзгелердің мәдениетіне және көзқарастары

на құрметпен қарау.

«Қыз анадан көрмейінше


«Ұл атадан көрмейінше


.«Анадан өнеге көрмеген

«Атадан тағылым алмаған


«Құмды қанша үйгенмен

«Қара есектің басына жүген таққанмен

1. ұл жаман»


2. қыз жаман»


3. тұлпар болмас»


4. төбе болмас»

5.өнеге алмас»


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!