Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: қазақ әдебиеті


    1. Бөлім: «Дананың сөзі-ақылдың көзі»


    Мектеп : «Оралхан бөкей атындағы №44 лицейі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ежембаева А.А


    Сынып:8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері


    Оқу мақсаты:


    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    Бағалау критерий:

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстыра алады.

    Тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Басқа шығармалармен салыстыра алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Нақыл сөз дегеніміз не?

    Нақыл сөздердің құндылығы неде?

    Алдыңғы оқу:

    Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басы:

    8 минут






    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сәлемдесу

    2. Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке»

    3. Топқа біріктіру:«Санамақ»

    4.Ширату жаттығуы:

    Бейнефильмнен Қорқыт атаның нақыл сөздерін тыңдату


    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақта

    Ортасы:

    15 минут































    5 минут

    1-тапсырма.Топтық жұмыс.

    «Попс формуласы»бойынша тапсырманы орындап, постерге түсіріңдер :

    І топ. Қорқыттың нақыл сөздерінің мән-мағынасын түсініп оқып, мазмұнын ашып, нақыл сөздерін тақырыбына қарай топтастырыңдар.

    ІІ топ. Қорқыттың нақыл сөздері мен қазақтың мақал-мәтелдеріне ұқсастығына тоқталыңдар.

    ІІІ топ. «Қорқыт ата» кітабы- мәдени байлығымыз, әдеби қазынамыз, тарихи жәдігеріміз екендігін дәлелдеңдер.


    «Попс формуласы»:

    1-қадам: «Менің ойымша...»

    2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

    3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

    4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»


    Дескриптор:

    1.Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын, тақырыбын түсінеді.

    2.Басқа шығармалармен салыстыра алады.

    3.Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    ҚБ:Смайликтермен топты бағалайды.


    2-тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Венн диаграммасы»

    Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар.

    Shape2 Shape1

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Ы.Алтынсариннің әңгімелері







    Дескриптор:

    1. Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің айырмашылығын табады.

    2.Екеуінің ортақ идеясын табады.


    ҚБ: «Blob»ағашына өздерін қай деңгейде жүргеніне қарай белгілеп бояйды.


    Топтарға мәтінді бөліп беру


    флипчарт,

    стикерлер,

    маркер, А 3


    8-сынып, қазақ әдебиеті оқулығы


    қанатты сөздер,орфо-графиялық,

    орфоэпиялық сөздік.








    смайликтер







    Кесте

















    «Blob»ағашы



    Соңы:

    5 минут





    2 минут

    Білімді бекіту:

    «Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.


    Кері байланыс:

    Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.

    Shape3 «3.2.1.»

    3 факт

    2 көзқарас

    1 тұжырым



    Үйге тапсырма :Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа оқып келу

    .

    доп





    Оқушылар берілген параққа

    пирамида бойынша

    меңгерген білімдеріне сараптама жасайды


    Қосымша мәліметтер

    Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Сәйкестендір:

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Өзін-өзі бағалау арқылы оқушы өз білімінің қаншалықты дәрежеде екенін біліп,білімінің жақсаруына ықпал етеді.


    • топтық

    • жеке

    • критериалды бағалау

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану,

    қазақ тілі,

    тарих.

    АКТ:Интерак

    тивті тақта

    Құндылық-

    тар:өзгелердің мәдениетіне және көзқарастары

    на құрметпен қарау.

    «Қыз анадан көрмейінше


    «Ұл атадан көрмейінше


    .«Анадан өнеге көрмеген

    «Атадан тағылым алмаған


    «Құмды қанша үйгенмен

    «Қара есектің басына жүген таққанмен

    1. ұл жаман»


    2. қыз жаман»


    3. тұлпар болмас»


    4. төбе болмас»

    5.өнеге алмас»


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ежембаева Асемгуль Аусалыковна
    07 Қараша 2022
    388
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: қазақ әдебиеті


    1. Бөлім: «Дананың сөзі-ақылдың көзі»


    Мектеп : «Оралхан бөкей атындағы №44 лицейі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ежембаева А.А


    Сынып:8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері


    Оқу мақсаты:


    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    Бағалау критерий:

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстыра алады.

    Тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: Басқа шығармалармен салыстыра алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер: тәңірі,адамның тілегі, ананың көңілі, ата, ұл, қыз.т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Нақыл сөз дегеніміз не?

    Нақыл сөздердің құндылығы неде?

    Алдыңғы оқу:

    Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басы:

    8 минут






    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сәлемдесу

    2. Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке»

    3. Топқа біріктіру:«Санамақ»

    4.Ширату жаттығуы:

    Бейнефильмнен Қорқыт атаның нақыл сөздерін тыңдату


    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақта

    Ортасы:

    15 минут































    5 минут

    1-тапсырма.Топтық жұмыс.

    «Попс формуласы»бойынша тапсырманы орындап, постерге түсіріңдер :

    І топ. Қорқыттың нақыл сөздерінің мән-мағынасын түсініп оқып, мазмұнын ашып, нақыл сөздерін тақырыбына қарай топтастырыңдар.

    ІІ топ. Қорқыттың нақыл сөздері мен қазақтың мақал-мәтелдеріне ұқсастығына тоқталыңдар.

    ІІІ топ. «Қорқыт ата» кітабы- мәдени байлығымыз, әдеби қазынамыз, тарихи жәдігеріміз екендігін дәлелдеңдер.


    «Попс формуласы»:

    1-қадам: «Менің ойымша...»

    2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

    3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

    4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»


    Дескриптор:

    1.Қорқыттың нақыл сөздерінің мазмұнын, тақырыбын түсінеді.

    2.Басқа шығармалармен салыстыра алады.

    3.Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады.

    ҚБ:Смайликтермен топты бағалайды.


    2-тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Венн диаграммасы»

    Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар.

    Shape2 Shape1

    Қорқыттың нақыл сөздері

    Ы.Алтынсариннің әңгімелері







    Дескриптор:

    1. Қорқыттың нақыл сөздері мен Ы.Алтынсарин әңгімелерінің айырмашылығын табады.

    2.Екеуінің ортақ идеясын табады.


    ҚБ: «Blob»ағашына өздерін қай деңгейде жүргеніне қарай белгілеп бояйды.


    Топтарға мәтінді бөліп беру


    флипчарт,

    стикерлер,

    маркер, А 3


    8-сынып, қазақ әдебиеті оқулығы


    қанатты сөздер,орфо-графиялық,

    орфоэпиялық сөздік.








    смайликтер







    Кесте

















    «Blob»ағашы



    Соңы:

    5 минут





    2 минут

    Білімді бекіту:

    «Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.


    Кері байланыс:

    Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.

    Shape3 «3.2.1.»

    3 факт

    2 көзқарас

    1 тұжырым



    Үйге тапсырма :Қорқыт атаның нақыл сөздерін жатқа оқып келу

    .

    доп





    Оқушылар берілген параққа

    пирамида бойынша

    меңгерген білімдеріне сараптама жасайды


    Қосымша мәліметтер

    Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Сәйкестендір:

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Өзін-өзі бағалау арқылы оқушы өз білімінің қаншалықты дәрежеде екенін біліп,білімінің жақсаруына ықпал етеді.


    • топтық

    • жеке

    • критериалды бағалау

    Пәнаралық байланыс:

    Өзін-өзі тану,

    қазақ тілі,

    тарих.

    АКТ:Интерак

    тивті тақта

    Құндылық-

    тар:өзгелердің мәдениетіне және көзқарастары

    на құрметпен қарау.

    «Қыз анадан көрмейінше


    «Ұл атадан көрмейінше


    .«Анадан өнеге көрмеген

    «Атадан тағылым алмаған


    «Құмды қанша үйгенмен

    «Қара есектің басына жүген таққанмен

    1. ұл жаман»


    2. қыз жаман»


    3. тұлпар болмас»


    4. төбе болмас»

    5.өнеге алмас»


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    07.11.2022
    388
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ежембаева Асемгуль Аусалыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации