Материалдар / "Қорқыттың нақыл сөздері"

"Қорқыттың нақыл сөздері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорқыттың нақыл сөздері 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу Оқушылар: • үзінділерді өңдеу тәсілін меңгереді; • креативті жазба жұмысын орындайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
5002
35 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: І Дананың сөзі – ақылдың көзі Уақыты: мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Қорқыттың нақыл сөздері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу
Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • үзінділерді өңдеу тәсілін меңгереді;
  • креативті жазба жұмысын орындайды.
  • Бағалау критерийлері1.шығармадан алған үзінділерді қайта өңдейді;2. креативті жаза алады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар: үзінділерді шығармашылықпен өңдеп жазу жолдарын меңгереді.Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: шығарма үзіндісі, креативті жазу, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, афоризмдер, даналық ойлар т.б.Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, үзіндінің негізгі ойы т.б.
    Құндылықтарды дарытуСабақ мазмұны арқылы жеке/топта жұмыс жасауға, өзінің /өзгенің оқуы алдындағы жауапкершілікті түсінуге, үздіксіз оқып-үйренуге дағдыланады және отбасылық құндылықтар сіңіріледі.
    Пәнаралық байланысҚазақтың дәстүрлі мәдениеті, ауыз әдебиеті. Қазақ мақал-мәтелдері.Қазақстан тарихы пәнімен байланыс. Қорқыт – тарихи тұлға.
    Алдыңғы білімОқушылар осы сабақтың алдында Қорқыт атаның нақыл сөздерін оқып танысты. Үзінділерге сүйене отырып өз көзқарастарын дәлелдеді.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы 0-2





    3-10
    1.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    2. Тапсырма: Қорқыт атаның нақыл сөздері мен қазақтың мақал-мәтелдерін салыстырыңдар.

    МД слайд

    Қазақ мақал-мәтелдерінің жинағы, таратпалар
    Сабақтың ортасы11-13





    14-28























    29-30



















    31-37
    Тапсырма шарты, қадамдары жан-жақты түсіндіріледі. Оқушылар жеке жұмыс жасайды.3. Ж. «Кейіпкерге хат»1- қадам: Қорқыт ата нақылдарын оқиды.2 - қадам: Кейіпкерін анықтайды. Кейіпкерлер: Қорқыт, жастар, ата-ана, бала.3- қадам: Оқушылар кейіпкерге хат жазу барысында бірнеше жуан, жоғары дәрежелі сұрақ қоюы керек.Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...?4- қадам: Осы сұрақтарға өзі мүмкіндігінше балама жауап ұсынуы қажет. Мүмкін,... ... болған шығар? 5- қадам: Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазылады.

    Дескриптор
  • Қорқыт нақылдарын шолып оқиды;
  • кейіпкерін нақтылайды;
  • жоғары деңгейлі бірнеше сұрақ қояды;
  • өз сұрақтарына балама жауаптар ұсынады;
  • ұсыныс жасайды.
  • Қабілеті жоғары оқушылар жоғары деңгейлі сұрақтар шығару жолдарын қабілеті төмендеу оқушыларға үйретеді.4. «Ыстық орындыққа» шақырылған оқушы жауаптары тыңдалып, кері байланыс беріледі.
    Қорқыт атаның нақыл сөздері









    Сабақтың аяғы

    38-40
    5. Рефлексия «Кейінге қарау»: Сабақтан біз не үйрендік? Оған қалай қол жеткіздік?Оқушылар өз әрекеттері мен ойларына, ұстанымдарына ой жүгіртеді.

    ДифференциацияСіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтау
    Ресурс немесе мәтін бойынша саралауСаралаудың бұл түрі диалог арқылы саралаумен байланысты, себебі кейбір оқушылар белгіленген мақсатқа қол жеткізуі үшін арнайы көмекті қажетсінеді. Көмек ауқымы мен деңгейі де оқушы қажеттілігіне сай сараланған болуы тиіс. Бұл қолдау мұғалім немесе басқа да үлкендер тарапынан көрсетілуі мүмкін. Оқушы қолдауды басқа оқушыдан, компьютерден немесе ақпараттық технологиялар арқылы алуы мүмкін. Қабілетті оқушыға жеке оқыту бағдарламасы бойынша қолдау көрсетуге болады. Сабақтың барлық кезеңінде оқушылардың жауаптарына қатысты мұғалім тарапынан сындарлы кері байланыс беріледі. Оқушылар жеке жұмыстанып жатқан кезде бақылау парағы толтырылады. Ал «Ыстық орындыққа» шақырылған оқушылардың жауаптары критерийге сәйкестігімен бағаланады. Оқушыларға сабақ үстінде:- смартфон, гаджеттерді рұқсатсыз қолданбау; - сабаққа кешікпеу;- белсенді оқу әрекеттері кезінде парталар мен орындықтардың арасында абайлап жүру керектігі ескертіледі.




























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ