М.Әуезов атындағы орта мектебі
Қозғалмалы ойындар
<< Көңілді сөре >>
Дене шынықтыру пәні мұғалім:Габдулин Нурлан Ыбраевич.
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар.<<Көңілді сөре>>.
Сабақтың міндеттері: Дене сапаларын дамыту арқылы, денсаулықты жақсарту.
Тәрбиелік мәні:Оқушыларды тәртіпке, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтары: ысқырғыш, доптар.
Өтетін орны: : Спорт залы.
Сынып:8«в»
|
Сабақ бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
І ІІ ІІІ |
Кіріспе-дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу Журналмен тексеру Рапорт қабылдап алу, амандасу Оқушылардың дайындықтарын тексеру Сабақтың міндеттерін жеткізу Саптық жаттығулар: -оңға, солға бұрылу -оңға, солға секіріп бұрылу -бір қатардан екі қатарға тұру -бір орында адымдау Жүру жаттығулары: -қол жоғарыда аяқтың ұшымен -қол белде аяқтың өкшесімен -қол алдында аяқтың ішкі жағымен -қол жан-жақта аяқтың сыртқы жағымен -қол алдында жартылай отырып Жүгіру жаттығулары: -жеңіл жүгіріспен -тізені жоғары көтеріп -аяқты артқа сермеп -оң, сол жақ жанымен қолды артқа, алға айналдырып - -оң, сол аяқпен секіріп -арқамен алға қарап -бір орында шапшаң Жалпы дамыту жаттығулары: І.Б.қ.:Қол белде, аяқ иық деңгейінде Басты айналдыру 1-4 оң жақтан 1-4 сол жақтан ІІ.Б.қ.:Қол иықта Иық буындарын айналдыру 1-4 алға 1-4 артқа ІІІ.Б.қ.:Қол белде Белді айналдыру 1-4 оң жақтан 1-4 сол жақтан IV.Б.қ.:Оң қол жоғарыда,сол қол белде Жанға иілу 1-2 солға 3-4 оңға V.Б.қ.:Қол алдында шыңтақтан бүгілген Қолдарды жазу 1-2 кеуде алдында 3-4 оң жақтан, сол жақтан VI.Б.қ:Н.т. Қолдарды жазу,жоғары қарап 1-оң аяқты шегіндіріп 2-Н.т. 3-сол аяқты шегіндіріп 4-Н.т. VII.Б.қ.:Қол тізеде Тізені айналдыру 1-4 ішінен 1-4 сыртынан VIII.Б.қ.:Қол құлыпта Аяқтың ұшын айналдыру 1-2 оң аяқтың 3-4 сол аяқтың Негізгі бөлім 1Әр түрлі құрал жабдықтармен балаларды 3 топқа бөліп, қозғалмалы ойындар өткізіу. 2. Кім жылдам. Жүгіріп барып, кеглиді айналып, жүгіріп келу. 3. Секіргішпен секіру. Секіргішпен секіріпбарып, секіріп келу. 4. Шеңберден кім 1-ші Өтеді. Белгіленген жерге,жүгіріп барып .шеңбердің ортасынан өтіп, жүгіріп келу. 5. Пойыз ойыны. Оқушылар белгіленген жерге,тізбектелініп 1-1інің белінен ұстап, топпен жылдам жүгіріп келу.қай топ бірінші келет сол топ женген болат. 6. Доппен өткізілетін ойындар. 1. Белгіленген жерге, допты соғып барып,жүгіріп келу.Қайсы топ 1-ші келет,сол топ женген болып саналат. 2. Допты белгіленген жерге,1-ші оқушы допты апарып тастап кетеді,2-ші оқушы жүгіріп алып келеді. 3 Қатардағы тұрған оқушылар.допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы допен алдына келіп бір біріне береді ойын аяқталғанша жалғасады.Қай топ 1-ші келеді сол женген болып есептеледі. 4 .Белгіленген жерге допты аяқ ортасына қыстырып. секіріп барып,допты қолға алып жүгіріп келу. тэнис тақтайшасымен тэн.добын түс.алмай жүгіріп барып келу . 5. Қол күресі. Әр топтан 1-1 бала шығып қол күрестіреді.кандай бала женсе сол баланын тобы женген болып есептеледі.(Мысалы: сұңқар тобы)
Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу Сабақты қорытындылау Баға қою Үйге тапсырма беру |
12-15 мин 30’’ 1’ 30’’ 30’’ 30’’ 2 мин 3-4рет 3-4рет 3-4рет 3-4рет 2 мин
4 мин 3 айналым 1рет 1рет 1рет 1рет 1рет 1рет
4 мин
2 рет 2 рет 2 рет 2 рет 2 рет 2 рет
2 рет 2 рет
20-25 мин
12 мин 1 мин 12 мин 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 3-5 мин |
Бір қатарға тұрғызу Оқушылардың денсаулықтарына және спорттық киімдеріне көңіл аудару Оқушылардың денені тік ұстауды қадағалау Оқушылардың координациясына көңіл бөлу Оқушылардың тыныс алуына ескерту жасау Жаттығуларды дұрыс жасауын қадағалау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Балалардың мұқият тындауларын қадағалау Қауіпсіздік ережелерін сақтауын қадағалау Ереже бойынша ойын Көрсету, Балаларды бағалау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қозғалмалы ойындар
Қозғалмалы ойындар
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Қозғалмалы ойындар
<< Көңілді сөре >>
Дене шынықтыру пәні мұғалім:Габдулин Нурлан Ыбраевич.
2016-2017 оқу жылы
Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар.<<Көңілді сөре>>.
Сабақтың міндеттері: Дене сапаларын дамыту арқылы, денсаулықты жақсарту.
Тәрбиелік мәні:Оқушыларды тәртіпке, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтары: ысқырғыш, доптар.
Өтетін орны: : Спорт залы.
Сынып:8«в»
|
Сабақ бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
І ІІ ІІІ |
Кіріспе-дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу Журналмен тексеру Рапорт қабылдап алу, амандасу Оқушылардың дайындықтарын тексеру Сабақтың міндеттерін жеткізу Саптық жаттығулар: -оңға, солға бұрылу -оңға, солға секіріп бұрылу -бір қатардан екі қатарға тұру -бір орында адымдау Жүру жаттығулары: -қол жоғарыда аяқтың ұшымен -қол белде аяқтың өкшесімен -қол алдында аяқтың ішкі жағымен -қол жан-жақта аяқтың сыртқы жағымен -қол алдында жартылай отырып Жүгіру жаттығулары: -жеңіл жүгіріспен -тізені жоғары көтеріп -аяқты артқа сермеп -оң, сол жақ жанымен қолды артқа, алға айналдырып - -оң, сол аяқпен секіріп -арқамен алға қарап -бір орында шапшаң Жалпы дамыту жаттығулары: І.Б.қ.:Қол белде, аяқ иық деңгейінде Басты айналдыру 1-4 оң жақтан 1-4 сол жақтан ІІ.Б.қ.:Қол иықта Иық буындарын айналдыру 1-4 алға 1-4 артқа ІІІ.Б.қ.:Қол белде Белді айналдыру 1-4 оң жақтан 1-4 сол жақтан IV.Б.қ.:Оң қол жоғарыда,сол қол белде Жанға иілу 1-2 солға 3-4 оңға V.Б.қ.:Қол алдында шыңтақтан бүгілген Қолдарды жазу 1-2 кеуде алдында 3-4 оң жақтан, сол жақтан VI.Б.қ:Н.т. Қолдарды жазу,жоғары қарап 1-оң аяқты шегіндіріп 2-Н.т. 3-сол аяқты шегіндіріп 4-Н.т. VII.Б.қ.:Қол тізеде Тізені айналдыру 1-4 ішінен 1-4 сыртынан VIII.Б.қ.:Қол құлыпта Аяқтың ұшын айналдыру 1-2 оң аяқтың 3-4 сол аяқтың Негізгі бөлім 1Әр түрлі құрал жабдықтармен балаларды 3 топқа бөліп, қозғалмалы ойындар өткізіу. 2. Кім жылдам. Жүгіріп барып, кеглиді айналып, жүгіріп келу. 3. Секіргішпен секіру. Секіргішпен секіріпбарып, секіріп келу. 4. Шеңберден кім 1-ші Өтеді. Белгіленген жерге,жүгіріп барып .шеңбердің ортасынан өтіп, жүгіріп келу. 5. Пойыз ойыны. Оқушылар белгіленген жерге,тізбектелініп 1-1інің белінен ұстап, топпен жылдам жүгіріп келу.қай топ бірінші келет сол топ женген болат. 6. Доппен өткізілетін ойындар. 1. Белгіленген жерге, допты соғып барып,жүгіріп келу.Қайсы топ 1-ші келет,сол топ женген болып саналат. 2. Допты белгіленген жерге,1-ші оқушы допты апарып тастап кетеді,2-ші оқушы жүгіріп алып келеді. 3 Қатардағы тұрған оқушылар.допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы допен алдына келіп бір біріне береді ойын аяқталғанша жалғасады.Қай топ 1-ші келеді сол женген болып есептеледі. 4 .Белгіленген жерге допты аяқ ортасына қыстырып. секіріп барып,допты қолға алып жүгіріп келу. тэнис тақтайшасымен тэн.добын түс.алмай жүгіріп барып келу . 5. Қол күресі. Әр топтан 1-1 бала шығып қол күрестіреді.кандай бала женсе сол баланын тобы женген болып есептеледі.(Мысалы: сұңқар тобы)
Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу Сабақты қорытындылау Баға қою Үйге тапсырма беру |
12-15 мин 30’’ 1’ 30’’ 30’’ 30’’ 2 мин 3-4рет 3-4рет 3-4рет 3-4рет 2 мин
4 мин 3 айналым 1рет 1рет 1рет 1рет 1рет 1рет
4 мин
2 рет 2 рет 2 рет 2 рет 2 рет 2 рет
2 рет 2 рет
20-25 мин
12 мин 1 мин 12 мин 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 1 рет 3-5 мин |
Бір қатарға тұрғызу Оқушылардың денсаулықтарына және спорттық киімдеріне көңіл аудару Оқушылардың денені тік ұстауды қадағалау Оқушылардың координациясына көңіл бөлу Оқушылардың тыныс алуына ескерту жасау Жаттығуларды дұрыс жасауын қадағалау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Денені түзу ұстау Балалардың мұқият тындауларын қадағалау Қауіпсіздік ережелерін сақтауын қадағалау Ереже бойынша ойын Көрсету, Балаларды бағалау |
шағым қалдыра аласыз













