Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып дене шынықтыру --Қозғалмалы ойын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып дене шынықтыру --Қозғалмалы ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ мұғалімге сабақ жоспары ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2019
3228
19 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар


Мектебі: Қаржан жоббм

Күні :

Мұғалімі: Махмұт Руслан

Сынып:8-сынып

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозғалмалы ойындар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

8.2.7.7 Жарыс кезінде адал ойнау,патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Қозғалмалы ойындарды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:Қозғалмалы ойындарды жарыс кезінде адал ойнай алады

Кейбір оқушылар:Негізгі қозғалмалы ойындарды қарапайым жаттығулармен байланыстыра алады.

Бағалау критерийі

Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетеді.

Қозғалмалы ойындарды талқылай алады және бейімделеді.

Құндылықтарды дамыту

Патриоттық сезімді ояту, шапшаңдыққа, көзқарасты тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

физика, математика,биология

АКТ қолдану дағдылары

Видео. Интербелсенді тақта.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Оқушылар қозғалмалы ойын элементтерін жақсы меңгереді.

  • Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: айып доп, тізе бүгу, себетке лақтыру, лақтыру аймағы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Допты қалай алып жүру керек?

  • Себетке допты қалай лақтыру кажет?

  • Әріптесіне допты қалай дәл беру керек ?

Не себепті .....деп ойлайсыз?

Не себепті себет керек деп ойлайсыз?

Не себепті допты кеуде тұсынан береді деп ойлайсыз?


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

10 минут


Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру.Сапттық жаттығулары: түзулен, тіктен, оң-ға, сол-ға, ай-нал, адым-да, т.с.с. Арнайы жүру, жүгіру жаттығулары. Жалпы денені дамытуға арналған жаттығуларын орындату.Сапта тұру, сәлемдесу, кезекшінің баяндамасы, қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру

Ысқырық


Сұрақтар

Сабақтың ортасы

25 минут (О)



























Жарыс сабағын ұйымдастырудан басталады.

Баскетбол ойынының жарыс кезінде қозғалмалы ойындарды элементтерімен таныстырамын. Екі топқа бөліп жеңілдетілген ережемен ойын ойнатамын. Допты оң және сол қолмен жүргізіп үйрету ережесін ұсынамын. Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білуді түсіндіремін. Доппен қозғалуы техникасын дамыту.Белсенді оқу әдістер бойыншақозғалмалы ойындарды ойнатамын. Жаңа сабақты терең түсіну мақсатта Диалог сабағын жүргіземін.Сұрақ – жауап әдісі бойынша:

  • Алаңда қанша ойыншы ойнайды?

  • Баскетбол ойының шығу тарихы?

«Жаңа сабақ»

1.Допты бір қолмен алып жүру

2. Себетке допты лақтыру

3. Допты әріптесіне жоғарыдан беру

Қозғалмалы ойынының ішінде баскетбол ойыны– өте кең тараған ойын түрлерінің бірі. Ойынның басты объектісі де, құралы да – оқушыларды жылдамдыққа баулу. Аталмыш ойын әсіресе жас ерекшілікке қарамайды арасында кең тараған. Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу керек екенін ескертемін

Қ.б арналған тапсырмалар:

Баскетбол ойынының ерекшелігін айтыңыз


Дескриптор: Білім алушы

- баскетбол ойындарының қарапайым дене жаттығуларымен ұқсастығын және айырмашылығын салыстырады.

- баскетбол әдісін айтады.



Ысқырық




Спорт алаңы







Уақыт өлшегіш




баскетбол

добы









Сабақтың соңы

5минут

Қорытынды:

Кері байланыс: Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын.

Рефлексия: БББ кестесін пайдаланамын

Білемін

Білдім

Білгім келеді


Қосымша ақпарат

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қозғалмалы ойындарда іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін.Уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, қозғалмалы ойындар кезінде оқушының мүмкіндігін ескеріп, деңгейлік жатттығулармен жүктеймін.

Баскетбол ойындарының ерекшелігі туралы сұрақтар беріледі.

Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беремін.

Байқаймын, тыңдаймын, сұрақ қоямын.

Оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастырамын.

-Мақтау, мадақтау әдісімен бағалаймын.

-Оқушыларға жүйелі түрде кері байланыс ұсынамын .


Допты алып жүргенде техникалық қауіпсіздік ережлерін сақтау

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!