Қысқа мерзімді жоспар дене шынықтыру пәні бойынша, 3 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар дене шынықтыру пәні бойынша, 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жомпар дене шынықтыру пәні бойынша, 3 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Бір біріне қарама қарсы тұрып секіру

Бөлім

Жеңіл атлетика арқылы салауатты өмір салты

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Бір біріне қарама қарсы тұрып секіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.6.1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану.

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді түсінеді және көрсетеді.


Қауіпсіздік ережесі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

1.Сапқа тұрғызу. Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау. Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін оушылармен бірге құрастыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру.

Мәлімет қабылдау. Сабақтың тақырыбын түсіндіру

2. Саптық жаттығулар: Оңға, солға, кері бұрылыстар 3. Жүру. - аяқтың ұшымен, қол жоғарыда - қол желкеде, өкшемен жүру - отырып жүру 4. Жүгіру. - баяу жүгіріс - сол жақ иықтан секіре жүгіру - оң жақ иықтан секіре жүгіру - қиылысты жүгіріс, жылан жүгіріс 5. Жалпы дамыту жаттығулары. Б. қ. қол белде, аяқ иық көлемінде, басты 1 – 2 алға артқа, 3 – 4 оңға солға бұру Б. қ. негізгі тұрыс, қолды алға созып айқастыру, 1 – 2 оңға, 3 – 4 солға Б. қ. жұдырық түйюлі қолды 1 – 2 жоғары, 3 – 4 төмен

Тынысты қалыпқа келтіру

Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

« Қол шапалақ ұру» әдісі












Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап



«Шеңберге тигіз». Оқушылар екі топқа бөлінеді. (немесе 3-4 топқа). Бір бірлеп мәре сызығына қатарға тұрады. Қашықтығы 2 метр жерде шеңбер қойыңыз. Сол қолымен немесе оң қолымен иықтан асыру арқылы шеңберге бірінші тұрған ойыншы теннис добын лақтырып тигізуге тырысады. Содан соң қатар соңына тұрып келесі ойыншыға допты береді. Келесі ойыншылар Ең көп допты шеңберге тигізен ойыншылар жеңіске жетеді.

«Аңшылар» ойыны. Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады. Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар «аңшылар». Қалған ойыншылар «үйрек» болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, «Тоқта!» деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде «аңшылар» қолдарындағы доптарымен «үйректерді» атқылай бастайды. «Аңшылар» атқылаған кезде «үйректерге» доптан бұлтаруға болады, бірақ «Шеңберге тигіз» ойынын ойнайды. Шеңберге теннис добын лақтырады Берілген тапсырмаларды орындайды «Аңшылар» ойын ережесімен танысада, көңілдене ойнайды. «Шапалақ ұру» әдісі Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, теннис добы, шеңбер тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. «Өлген үйректер» аңшыны алмастырады, ал «үйректерге» тигізе алмаған «аңшылар» доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш «аңшы» орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады.

«Шеңберге тигіз» ойынын ойнайды. Шеңберге теннис добын лақтырады Берілген тапсырмаларды орындайды «Аңшылар» ойын ережесімен танысада, көңілдене ойнайды.

« Қол шапалақ ұру» әдісі

Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік.


Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш, бор, әр түрлі доптар, фишкалар, құрсаулар, қағаз, қалам, сұрақтар жазылған қима қағаздар








Сабақтың соңы


Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі