Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-сынып бойынша дене шынықтырудан кмж

    • Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Саптық жаттығулар

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    ГShape1 еометриялық фигуралар үлестіріледі

    Shape3 Shape2

    Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

    Саптық жаттығулар

    Сергіту сәті

    «Халықтар» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Саптық жаттығулар

    Ой толғаныс

    БББ кестесі



    Білем

    Білдім

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Рисунок 2333









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Түзел,тік тұр,еркін тұр,қадам бас,тоқта,бірінші екіншіге санал

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

    Кел, балалар, күлейік!

    Күлкіменен түлейік!

    Күлкі- көңіл ажары !

    Күліп өмір сүрейік!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Шарлар арқылы топтарға бөлу.

    Қызығушылықты ояту

    Shape4

    Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

    Shape5

    Өткен сабақта саған не әсер етті?


    Сергіту сәті

    «Қаражорға» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Түзел,тік тұр,еркін тұр,қадам бас,тоқта,бірінші екіншіге санал



    Қимылды ойын: «Балапандар»
    Ойыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ой ойыннан шығып қалады.
    Рефлексивті – коррекциялаушы:
    Сап тізбекте бір - бірден жүру, дем алу жаттығулары, нүктелі массаж
    Ойынды қорыта келе: сендерге не ұнады?
    Не қиын болды? – деп балалардан сұрау.

    Күтілетін нәтиже:
    Нені білу керек: гимнастикалық скамейкадан секіруді, гимнастикалық қабырғада мініп - түсуді;
    Машықтандыру: гимнастикалық орындық үстінде еңбектеуге

    Рефлексия

    Екі жақты күнделік стратегиясы

    Кітаптағы жазбалар

    Менің жаңалығым









    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Бағалау парақшаларын толтыру.

    Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Орнында тұрып бұрылулар

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Ойыншықтар үлестіріледі



    Picture 2


    Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    Орнында тұрып бұрылулар

    Өз беттерінше орындату

    Сергіту сәті

    «Халықтар» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Ой толғаныс

    БББ кестесі



    Білем

    Білдім

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Рисунок 2339









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Бір орнында құралсыз жалпы дамыту жаттығулары

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

    жақындатады)

    Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

    тұсына қояды)

    Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

    саусақтары күн сияқты)

    Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Picture 1

    Гүлдер арқылы топтарға бөлу.

    Қызығушылықты ояту

    Shape6 Shape7

    Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

    Өткен сабақта саған не әсер етті?


    Сергіту сәті

    «Қаражорға» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Рефлексия

    Қалтырауық қамыр кемпір және Ақ боран

    Қазақ халқының ойын-сауық, әдет-ғұрып ойындарының көпшілігі осы ойынмен басталады. Наурыз мейрамында бұл ойындар екі жақтың тартысы арқылы ойналып, қыстың қысылшаң қаттылығын бейнелейтін болған.

    Наурыз кезінде жақын екі ауылдың келісуі бойынша, мерекеге жиналғандар екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың аты — «Ақ боран» да, екінші топтың аты — «Қалтырауық қамыр кемпір». Әр топ ойын басталмас бұрын өздерінің ішінен өнердің барлың саласына қатынасатын (ақын, палуан, мерген, найзагер, құсбегі, шабандоз тағы сол сияқты) ойыншыларын дайындап, сайлап алады да, жиналған қауым екі ауылдың ең үлкен ақсақалдарының батасын алады.

    Ойын ең алдымен екі жақтың ақындар айтысымен басталады. Бірінші күні-ақ айтысқан екі жақтың тартыс-бәсекесінен біріне-бірі оңайлықпен беріле қоймағандығы байқалады. Мереке өнердің барлық саласынан-ақ осындай қызу тартыспен өтеді.

    Ақындар айтысы бітісімен, палуандардың күресі басталады.

    Палуандар күресі біткеннен кейін «жаяу жарыс» басталады. Бұл ойынға қатысушылардың санына шек қойылмайды. Екі топтың өзара келісімі бойынша белгіленген екі көмбенің арасын жүгіріп өтулері керек. Жаяу жарысқа қатысушылар нақтылы қандай қашықтыққа жүгіретінін ешқайсысы білмеген, өйткені бұл екі көмбенің арақашықтығы еш уақытта өлшенбеген. Тек бертін келе ғана мөлшермен өлшене бастады. Шамамен бірден үш шақырымға дейінгі қашықтық алынған жаяу жарысқа қатысушылардың әрқайсысы өзінше жүгіріп, бірінші келгені жеңімпаз атанған.

    Бұдан кейін халқымыздың ат үстінде ойнайтын ойындары басталып жалғаса беретін болған.

    Ат үстіндегі ойындардың бір түрі «Жамбы ату». «Жамбы ату» ойыны қазақтың ата тегінен бері келе жатқан, болмаса аңшылық кәсібінен қалған, келе-келе көз ұшындай жерге жамбы тігіп, соны ататын, көңіл көтеретін, бүкіл жұрт болып қызықтайтын ұлттық ойынына айналған. Бұл ойын халықтың ұлт ерекшелігін көрсетеді. Себебі қазақтар жамбыны ат үстінде тұрып, болмаса шауып келе жатып қана атқан.

    Мұның өзіндік ерекшелігі мынада: қазақтар жамбыны атқанда бүгінгідей анандай жердегі тақтадағы нысананы көздемеген. Олар ұзын сырықтың басына мергенге арналған сыйлықты, болмаса жамбыны шүберекке орап, не ашық түрде жіпке байлап іліп қояды.

    Мергендер жамбыны атқанда, оны байлаулы тұрған жібінен көздеп жерге түсіреді. Жамбыны атқанда әркім өз атының үстінде жүріп, не шауып келе жатып садақпен атады. «Жамбы атудың» қызықтылығы сондай, оны тамашалауға жиналған жұрт басқа ойындарды ұмытып бар назарларын соған салатындықтан, оны барлық ойындар өткеннен кейін, ең соңынан қызықтайтын болған. «Жамбы ату» ойыны тігілген жүлдені мергендер атып алғанға дейін жалғаса береді. Кей жағдайларда ойын қызығына қанбаған жұрт жамбыны үш ретке дейін тігеді.


    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Бағалау парақшаларын толтыру.

    Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы



    Жалпы дамыту жаттығулары

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    ГShape8 еометриялық фигуралар үлестіріледі

    Shape10 Shape9

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Капасов Адай Канатулы
    18 Мамыр 2021
    498
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дене шынықтыру пән мұғалімдеріне қажет материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-сынып бойынша дене шынықтырудан кмж

    • Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Саптық жаттығулар

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    ГShape1 еометриялық фигуралар үлестіріледі

    Shape3 Shape2

    Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

    Саптық жаттығулар

    Сергіту сәті

    «Халықтар» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Саптық жаттығулар

    Ой толғаныс

    БББ кестесі



    Білем

    Білдім

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Рисунок 2333









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Түзел,тік тұр,еркін тұр,қадам бас,тоқта,бірінші екіншіге санал

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

    Кел, балалар, күлейік!

    Күлкіменен түлейік!

    Күлкі- көңіл ажары !

    Күліп өмір сүрейік!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Шарлар арқылы топтарға бөлу.

    Қызығушылықты ояту

    Shape4

    Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

    Shape5

    Өткен сабақта саған не әсер етті?


    Сергіту сәті

    «Қаражорға» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Түзел,тік тұр,еркін тұр,қадам бас,тоқта,бірінші екіншіге санал



    Қимылды ойын: «Балапандар»
    Ойыншылар үш топқа бөлінеді. Әрбір топта – отырған тауық және оның балапандары бар. Таңдап алынған үш лашын құстар балапандарға алақандармен тигізуі қажет, содан кейін ойыннан қуып шығылады. Отырған тауық өз балапандарын қорғайды. Шабуыл кезінде балапандарын қорғаған тауықтың қолы лашынға тисе, ой ойыннан шығып қалады.
    Рефлексивті – коррекциялаушы:
    Сап тізбекте бір - бірден жүру, дем алу жаттығулары, нүктелі массаж
    Ойынды қорыта келе: сендерге не ұнады?
    Не қиын болды? – деп балалардан сұрау.

    Күтілетін нәтиже:
    Нені білу керек: гимнастикалық скамейкадан секіруді, гимнастикалық қабырғада мініп - түсуді;
    Машықтандыру: гимнастикалық орындық үстінде еңбектеуге

    Рефлексия

    Екі жақты күнделік стратегиясы

    Кітаптағы жазбалар

    Менің жаңалығым









    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Бағалау парақшаларын толтыру.

    Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Орнында тұрып бұрылулар

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Ойыншықтар үлестіріледі



    Picture 2


    Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    Орнында тұрып бұрылулар

    Өз беттерінше орындату

    Сергіту сәті

    «Халықтар» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Ой толғаныс

    БББ кестесі



    Білем

    Білдім

    Білгім келеді






    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Рисунок 2339









    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы

    Бір орнында құралсыз жалпы дамыту жаттығулары

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

    жақындатады)

    Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

    тұсына қояды)

    Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

    саусақтары күн сияқты)

    Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    Picture 1

    Гүлдер арқылы топтарға бөлу.

    Қызығушылықты ояту

    Shape6 Shape7

    Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

    Өткен сабақта саған не әсер етті?


    Сергіту сәті

    «Қаражорға» биі

    Жаңа сабақ

    Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Дене жаттығулрын жасау

    Рефлексия

    Қалтырауық қамыр кемпір және Ақ боран

    Қазақ халқының ойын-сауық, әдет-ғұрып ойындарының көпшілігі осы ойынмен басталады. Наурыз мейрамында бұл ойындар екі жақтың тартысы арқылы ойналып, қыстың қысылшаң қаттылығын бейнелейтін болған.

    Наурыз кезінде жақын екі ауылдың келісуі бойынша, мерекеге жиналғандар екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың аты — «Ақ боран» да, екінші топтың аты — «Қалтырауық қамыр кемпір». Әр топ ойын басталмас бұрын өздерінің ішінен өнердің барлың саласына қатынасатын (ақын, палуан, мерген, найзагер, құсбегі, шабандоз тағы сол сияқты) ойыншыларын дайындап, сайлап алады да, жиналған қауым екі ауылдың ең үлкен ақсақалдарының батасын алады.

    Ойын ең алдымен екі жақтың ақындар айтысымен басталады. Бірінші күні-ақ айтысқан екі жақтың тартыс-бәсекесінен біріне-бірі оңайлықпен беріле қоймағандығы байқалады. Мереке өнердің барлық саласынан-ақ осындай қызу тартыспен өтеді.

    Ақындар айтысы бітісімен, палуандардың күресі басталады.

    Палуандар күресі біткеннен кейін «жаяу жарыс» басталады. Бұл ойынға қатысушылардың санына шек қойылмайды. Екі топтың өзара келісімі бойынша белгіленген екі көмбенің арасын жүгіріп өтулері керек. Жаяу жарысқа қатысушылар нақтылы қандай қашықтыққа жүгіретінін ешқайсысы білмеген, өйткені бұл екі көмбенің арақашықтығы еш уақытта өлшенбеген. Тек бертін келе ғана мөлшермен өлшене бастады. Шамамен бірден үш шақырымға дейінгі қашықтық алынған жаяу жарысқа қатысушылардың әрқайсысы өзінше жүгіріп, бірінші келгені жеңімпаз атанған.

    Бұдан кейін халқымыздың ат үстінде ойнайтын ойындары басталып жалғаса беретін болған.

    Ат үстіндегі ойындардың бір түрі «Жамбы ату». «Жамбы ату» ойыны қазақтың ата тегінен бері келе жатқан, болмаса аңшылық кәсібінен қалған, келе-келе көз ұшындай жерге жамбы тігіп, соны ататын, көңіл көтеретін, бүкіл жұрт болып қызықтайтын ұлттық ойынына айналған. Бұл ойын халықтың ұлт ерекшелігін көрсетеді. Себебі қазақтар жамбыны ат үстінде тұрып, болмаса шауып келе жатып қана атқан.

    Мұның өзіндік ерекшелігі мынада: қазақтар жамбыны атқанда бүгінгідей анандай жердегі тақтадағы нысананы көздемеген. Олар ұзын сырықтың басына мергенге арналған сыйлықты, болмаса жамбыны шүберекке орап, не ашық түрде жіпке байлап іліп қояды.

    Мергендер жамбыны атқанда, оны байлаулы тұрған жібінен көздеп жерге түсіреді. Жамбыны атқанда әркім өз атының үстінде жүріп, не шауып келе жатып садақпен атады. «Жамбы атудың» қызықтылығы сондай, оны тамашалауға жиналған жұрт басқа ойындарды ұмытып бар назарларын соған салатындықтан, оны барлық ойындар өткеннен кейін, ең соңынан қызықтайтын болған. «Жамбы ату» ойыны тігілген жүлдені мергендер атып алғанға дейін жалғаса береді. Кей жағдайларда ойын қызығына қанбаған жұрт жамбыны үш ретке дейін тігеді.


    Үйге тапсырма

    Мазмұндау

    Күнделіктеріне жазып беремін

    Бағалау

    Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


    Бағалау парақшасын толтырады.

    Кері байланыс

    Бағалау парақшаларын толтыру.

    Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің аты

    Уақыты:

    Кабинет:

    Мұғалім

    Сабақтың атауы



    Жалпы дамыту жаттығулары

    Мақсаты

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

    Психологиялық ахуал

    Психологиялық дайындық

    «Жүректен - жүрекке» шеңбері

    – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

    Топқа бөлу

    ГShape8 еометриялық фигуралар үлестіріледі

    Shape10 Shape9

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 4 сынып
    18.05.2021
    498
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Капасов Адай Канатулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации