Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қызықты математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызықты математика
Авторлық бағдарлама
Авторлар:
Түсінік хат
«Қызықты математика» бойынша арнайы курстың жалпы жылдық жүктемесі, барлығы 36 сағат, аптасына 1 сағат болып құрылған.
«Қызықты математика» оқу пәні мектепке дейінгі білім беру деңгейінде оқытылады. Балабақшада математика пәнін оқытудағы ең басты міндет баланың логикалық ойын дамыту.Оқу әдістемелік көмекші құралдармен шектеліп қана қоймай, баланың ойлау қабілетін дамытатын есеп, жұмбақ ,дидиктикалық ойындар, басқатырғыштар пайдалану тиіс. Ол үшін сабақтан тыс факультативті сабақтарда немесе жеке топтық жұмыстардың көмегімен баланың пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады.
Қазіргі таңда қоғамды дамыту үшін балабақша педагогтарының алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі-балалардың шығармашылық қабілетін барынша ашып, толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру.Сондықтан «Қызықты математика» курсын оқытуда балаларға оқу материалын еске сақтау емес, осы материалды шығармашылықпен қолдау шеберлігін қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді. Математикалық есептерді шығару үрдісінде тәрбиенушілердің шығармашылық қабілеті жеке тұлға қасиеттері қалыптасады. Есеп шығару шеберлігі арқылы балалардың математикалық танымының дамуын және оның ой әрекетінің белгілі бір сапасын анықтап, дамытуға болады.
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын ерекше мәнге ие: ойын – оқу, олар ойын – еңбек, ойын - тәрбиенің маңызды түрі. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын – қоршаған әлемді танудың тәсілі. Егер ойын біртұтас педагогикалық процеске қосылса, ойын тәрбие құралы болады. Ойынды басқара отырып, балалардың ойындағы өмірін ұйымдастыра отырып, тәрбиеші баланың жеке басының дамуының барлық аспектілеріне әсер етеді: сезімдерге, санаға, ерік-жігерге және жалпы мінез-құлыққа. Алайда, егер бала үшін мақсат ойынның өзінде болса, ойынды ұйымдастырушы ересек адам үшін тағы бір мақсат – балаларды дамыту, олардың белгілі бір білімді меңгеруі, дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның белгілі бір қасиеттерін дамыту. Бұл айтпақшы, ойынның тәрбие құралы ретіндегі негізгі қайшылықтарының бірі: бір жағынан ойында мақсаттың болмауы, ал екінші жағынан ойын тұлғаны мақсатты түрде қалыптастыру құралы болып табылады. Бұл дидактикалық ойындар деп аталатын ойындарда айқын көрінеді. Бұл қарама-қайшылықты шешудің сипаты ойынның тәрбиелік құндылығын анықтайды: егер дидактикалық мақсатқа жету ойында мақсатқа жететін әрекет ретінде жүзеге асырылса, онда оның тәрбиелік мәні ең маңызды болады. Егер дидактикалық тапсырма ойын әрекеттерінде шешілсе, оның мақсаты олардың қатысушылары үшін де осы дидактикалық міндет болса, онда ойынның тәрбиелік мәні минималды болады.
Мақсаты: қызықты математика курсы арқылы мектеп жасына дейінгі баланың ойлау және танымдық қабілеттерін көмектесу.
Бағдарламаның міндеттері:
-
ойлау әс-әрекетінің бастапқы дағдыларын қалыптастыру;
-
үйлесімді сөйлеуді байыту және белсендіру;
-
іздеу қызметіне қосылу, өз іс-әрекеттерін бақылауды жүзеге асыру, нәтиже алу және оны бағалау қабілетін қалыптастыру;
-
тақырыпқа ойын және ойын-сауық түрінде қосу.
Күтілетін нәтиже:
-
ақыл-ой операцияларының негізгі дағдыларына ие (салыстыру, талдау, жіктеу және т.б.)
-
зеректік, тапқырлық, шығармашылық, сындарлы дағдыларды көрсетеді
-
қоршаған дүниедегі заттардың қасиеттері мен байланыстары туралы түсініктері бар
-
қойылған сұрақтарға жауап береді, тапсырманы түсіндіреді, жауабын дәлелдейді, ойын, оның ережелері туралы әңгімелесуші үшін жүйелі және логикалық, түсінікті әңгімелейді
-
ізденіс әрекетіне кіреді, өз қызметін бақылайды, нәтижені алады және бағалайды.
-
айналадағы дүниені тануда дербестігін көрсетеді
-
қоршаған кеңістікте және жазықтықта бағдарлайды, объектілердің салыстырмалы орны мен қозғалысының бағытын көрсетеді, символдық белгілерді қолданады
-
бөлшектерден қайта жасайды, геометриялық фигураларды шарты мен соңғы нәтижеге сәйкес түрлендіреді, кіші фигуралардан үлкенін жасайды
Оқытуды ақпараттық қамтамасыз ету негізгі көздері:
-
«Балабақшада қарапайым математикалық бейнелерді қалыптастыру». Бағдарламалық және әдістемелік ұсыныстар. ҚОСУЛЫ. Арапова-Пискарева, 2007 ж
-
Колесникова Е.В. 3-4 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.
-
Колесникова Е.В. 4-5 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.
-
Колесникова Е.В. 5-6 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне арналған әдістемелік құрал (2-басылым, қосымша және қайта өңделген). - М .: ТК саласы, 2005 ж.
-
Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балалармен сабақтардың конспектілері. В.П. Новикова, 2006 ж
-
Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балаларға арналған жұмыс дәптері В.П. Новикова, 2008 ж
-
Балабақшаның мектепке даярлық тобына арналған «Даму» бағдарламасы бойынша сабақ жоспарлары. Л.Венгер, О.Дьяченко, 2000 ж
2-ҚҰРЫЛЫМ
ТҰРАҚТЫЛАУ МАЗМҰНДЫҚ – БӨЛІМ
Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны барынша толық және нақты бейнеленген курстан тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімінің негізі нақты пәннің мазмұндық құрылымы мен теориялық аспектісін таңдау болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнын тұрақтылау курсы нақты және бағдарламаның түсінік хатында көрсетілген барлық мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру бойынша ұсынылылған.
-
Қысқа мерзімді есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Сыртқы әлеммен танысу - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Визуалды есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Көрнекі есте сақтау, графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Ойлау, зейін - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Зейінді, визуалды есте сақтауды - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Ойлауды дамыту - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту
-
Зейінді дамыту - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Ойлау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Ойла, қиялда - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Есте сактау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Ойлау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Сана мен әлеуметтік білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Қиял, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Ой, зейін, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Қиял, зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Жалпы сана мен зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Жалпы сана мен қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Есте сақтау, зейін- 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Қиял, іс-әрекет - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Жалпы сана, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Графикалық дағды, есте сақтау - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Жалпы сана мен әлеуметтік білім - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
-
Есте сақтау, іс-әрекетт үйлестіру - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту
Нормативті бөлім
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
аптасына
( аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)
р/с |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Білім – өнімі мен нәтижесі |
||
Бар-лығы |
Лекция/ Теория/ Прак-тика1 |
Прак-тика /Прак-тика2 |
||||
1 |
Қысқа мерзімді есте сақтау |
Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту |
1 |
1 |
1 |
Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру.Қозғалыстың дәлдігіне, зейіннің шоғырлануына, реакция жылдамдығына жаттықтыру.Физикалық жүктемені жеңілдету. Қысқа мерзімді есте сақтау қабілетін дамыту |
2 |
Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі |
Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту |
1 |
1 |
1 |
Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру. Зейінге арналған жаттығу. Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығын және бөлінуін дамыту; |
3 |
Сыртқы әлеммен танысу |
Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту |
1 |
1 |
1 |
Құрдастарына оң көзқарасты қалыптастыру; қолдың ұсақ моторикасын, іс-әрекетті үйлестіруді дамыту; сыртқы әлеммен танысу |
4 |
Визуалды есте сақтау |
Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту |
1 |
1 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |