Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы










    Shape1

    Қызықты математика


    Авторлық бағдарлама







    Авторлар:















    Түсінік хат

    «Қызықты математика» бойынша арнайы курстың жалпы жылдық жүктемесі, барлығы 36 сағат, аптасына 1 сағат болып құрылған.

    «Қызықты математика» оқу пәні мектепке дейінгі білім беру деңгейінде оқытылады. Балабақшада математика пәнін оқытудағы ең басты міндет баланың логикалық ойын дамыту.Оқу әдістемелік көмекші құралдармен шектеліп қана қоймай, баланың ойлау қабілетін дамытатын есеп, жұмбақ ,дидиктикалық ойындар, басқатырғыштар пайдалану тиіс. Ол үшін сабақтан тыс факультативті сабақтарда немесе жеке топтық жұмыстардың көмегімен баланың пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады.

    Қазіргі таңда қоғамды дамыту үшін балабақша педагогтарының алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі-балалардың шығармашылық қабілетін барынша ашып, толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру.Сондықтан «Қызықты математика» курсын оқытуда балаларға оқу материалын еске сақтау емес, осы материалды шығармашылықпен қолдау шеберлігін қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді. Математикалық есептерді шығару үрдісінде тәрбиенушілердің шығармашылық қабілеті жеке тұлға қасиеттері қалыптасады. Есеп шығару шеберлігі арқылы балалардың математикалық танымының дамуын және оның ой әрекетінің белгілі бір сапасын анықтап, дамытуға болады.

    Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын ерекше мәнге ие: ойын – оқу, олар ойын – еңбек, ойын - тәрбиенің маңызды түрі. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын – қоршаған әлемді танудың тәсілі. Егер ойын біртұтас педагогикалық процеске қосылса, ойын тәрбие құралы болады. Ойынды басқара отырып, балалардың ойындағы өмірін ұйымдастыра отырып, тәрбиеші баланың жеке басының дамуының барлық аспектілеріне әсер етеді: сезімдерге, санаға, ерік-жігерге және жалпы мінез-құлыққа. Алайда, егер бала үшін мақсат ойынның өзінде болса, ойынды ұйымдастырушы ересек адам үшін тағы бір мақсат – балаларды дамыту, олардың белгілі бір білімді меңгеруі, дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның белгілі бір қасиеттерін дамыту. Бұл айтпақшы, ойынның тәрбие құралы ретіндегі негізгі қайшылықтарының бірі: бір жағынан ойында мақсаттың болмауы, ал екінші жағынан ойын тұлғаны мақсатты түрде қалыптастыру құралы болып табылады. Бұл дидактикалық ойындар деп аталатын ойындарда айқын көрінеді. Бұл қарама-қайшылықты шешудің сипаты ойынның тәрбиелік құндылығын анықтайды: егер дидактикалық мақсатқа жету ойында мақсатқа жететін әрекет ретінде жүзеге асырылса, онда оның тәрбиелік мәні ең маңызды болады. Егер дидактикалық тапсырма ойын әрекеттерінде шешілсе, оның мақсаты олардың қатысушылары үшін де осы дидактикалық міндет болса, онда ойынның тәрбиелік мәні минималды болады.


    Мақсаты: қызықты математика курсы арқылы мектеп жасына дейінгі баланың ойлау және танымдық қабілеттерін көмектесу.


    Бағдарламаның міндеттері:

    • ойлау әс-әрекетінің бастапқы дағдыларын қалыптастыру;

    • үйлесімді сөйлеуді байыту және белсендіру;

    • іздеу қызметіне қосылу, өз іс-әрекеттерін бақылауды жүзеге асыру, нәтиже алу және оны бағалау қабілетін қалыптастыру;

    • тақырыпқа ойын және ойын-сауық түрінде қосу.


    Күтілетін нәтиже:

    • ақыл-ой операцияларының негізгі дағдыларына ие (салыстыру, талдау, жіктеу және т.б.)

    • зеректік, тапқырлық, шығармашылық, сындарлы дағдыларды көрсетеді

    • қоршаған дүниедегі заттардың қасиеттері мен байланыстары туралы түсініктері бар

    • қойылған сұрақтарға жауап береді, тапсырманы түсіндіреді, жауабын дәлелдейді, ойын, оның ережелері туралы әңгімелесуші үшін жүйелі және логикалық, түсінікті әңгімелейді

    • ізденіс әрекетіне кіреді, өз қызметін бақылайды, нәтижені алады және бағалайды.

    • айналадағы дүниені тануда дербестігін көрсетеді

    • қоршаған кеңістікте және жазықтықта бағдарлайды, объектілердің салыстырмалы орны мен қозғалысының бағытын көрсетеді, символдық белгілерді қолданады

    • бөлшектерден қайта жасайды, геометриялық фигураларды шарты мен соңғы нәтижеге сәйкес түрлендіреді, кіші фигуралардан үлкенін жасайды




    Оқытуды ақпараттық қамтамасыз ету негізгі көздері:


    1. «Балабақшада қарапайым математикалық бейнелерді қалыптастыру». Бағдарламалық және әдістемелік ұсыныстар. ҚОСУЛЫ. Арапова-Пискарева, 2007 ж

    2. Колесникова Е.В. 3-4 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    3. Колесникова Е.В. 4-5 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    4. Колесникова Е.В. 5-6 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне арналған әдістемелік құрал (2-басылым, қосымша және қайта өңделген). - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    5. Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балалармен сабақтардың конспектілері. В.П. Новикова, 2006 ж

    6. Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балаларға арналған жұмыс дәптері В.П. Новикова, 2008 ж

    7. Балабақшаның мектепке даярлық тобына арналған «Даму» бағдарламасы бойынша сабақ жоспарлары. Л.Венгер, О.Дьяченко, 2000 ж









    2-ҚҰРЫЛЫМ


    ТҰРАҚТЫЛАУ МАЗМҰНДЫҚ – БӨЛІМ


    Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны барынша толық және нақты бейнеленген курстан тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімінің негізі нақты пәннің мазмұндық құрылымы мен теориялық аспектісін таңдау болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнын тұрақтылау курсы нақты және бағдарламаның түсінік хатында көрсетілген барлық мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру бойынша ұсынылылған.

    • Қысқа мерзімді есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Сыртқы әлеммен танысу - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Визуалды есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Көрнекі есте сақтау, графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Ойлау, зейін - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейінді, визуалды есте сақтауды - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Ойлауды дамыту - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейінді дамыту - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойлау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойла, қиялда - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сактау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойлау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Сана мен әлеуметтік білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ой, зейін, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін- 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, іс-әрекет - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Графикалық дағды, есте сақтау - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен әлеуметтік білім - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, іс-әрекетт үйлестіру - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту




    Нормативті бөлім

    Күнтізбелік тақырыптық жоспар

    аптасына

    ( аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


    р/с

    Бөлім

    Бөлімше

    Тақырып

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Білім – өнімі мен нәтижесі

    Бар-лығы

    Лекция/

    Теория/

    Прак-тика1

    Прак-тика /Прак-тика2

    1

    Қысқа мерзімді есте сақтау

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру.Қозғалыстың дәлдігіне, зейіннің шоғырлануына, реакция жылдамдығына жаттықтыру.Физикалық жүктемені жеңілдету. Қысқа мерзімді есте сақтау қабілетін дамыту

    2

    Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру. Зейінге арналған жаттығу. Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығын және бөлінуін дамыту;

    3

    Сыртқы әлеммен танысу

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарасты қалыптастыру; қолдың ұсақ моторикасын, іс-әрекетті үйлестіруді дамыту; сыртқы әлеммен танысу

    4

    Визуалды есте сақтау

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Раушан Саурыкова
    26 Ақпан 2024
    760
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қызықты математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қызықты математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Қызықты математика» бойынша арнайы курстың жалпы жылдық жүктемесі, барлығы 36 сағат, аптасына 1 сағат болып құрылған. «Қызықты математика» оқу пәні мектепке дейінгі білім беру деңгейінде оқытылады. Балабақшада математика пәнін оқытудағы ең басты міндет баланың логикалық ойын дамыту.Оқу әдістемелік көмекші құралдармен шектеліп қана қоймай, баланың ойлау қабілетін дамытатын есеп, жұмбақ ,дидиктикалық ойындар, басқатырғыштар пайдалану тиіс. Ол үшін сабақтан тыс факультативті сабақтарда немесе жеке топтық жұмыстардың көмегімен баланың пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы










    Shape1

    Қызықты математика


    Авторлық бағдарлама







    Авторлар:















    Түсінік хат

    «Қызықты математика» бойынша арнайы курстың жалпы жылдық жүктемесі, барлығы 36 сағат, аптасына 1 сағат болып құрылған.

    «Қызықты математика» оқу пәні мектепке дейінгі білім беру деңгейінде оқытылады. Балабақшада математика пәнін оқытудағы ең басты міндет баланың логикалық ойын дамыту.Оқу әдістемелік көмекші құралдармен шектеліп қана қоймай, баланың ойлау қабілетін дамытатын есеп, жұмбақ ,дидиктикалық ойындар, басқатырғыштар пайдалану тиіс. Ол үшін сабақтан тыс факультативті сабақтарда немесе жеке топтық жұмыстардың көмегімен баланың пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады.

    Қазіргі таңда қоғамды дамыту үшін балабақша педагогтарының алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі-балалардың шығармашылық қабілетін барынша ашып, толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру.Сондықтан «Қызықты математика» курсын оқытуда балаларға оқу материалын еске сақтау емес, осы материалды шығармашылықпен қолдау шеберлігін қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді. Математикалық есептерді шығару үрдісінде тәрбиенушілердің шығармашылық қабілеті жеке тұлға қасиеттері қалыптасады. Есеп шығару шеберлігі арқылы балалардың математикалық танымының дамуын және оның ой әрекетінің белгілі бір сапасын анықтап, дамытуға болады.

    Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын ерекше мәнге ие: ойын – оқу, олар ойын – еңбек, ойын - тәрбиенің маңызды түрі. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын – қоршаған әлемді танудың тәсілі. Егер ойын біртұтас педагогикалық процеске қосылса, ойын тәрбие құралы болады. Ойынды басқара отырып, балалардың ойындағы өмірін ұйымдастыра отырып, тәрбиеші баланың жеке басының дамуының барлық аспектілеріне әсер етеді: сезімдерге, санаға, ерік-жігерге және жалпы мінез-құлыққа. Алайда, егер бала үшін мақсат ойынның өзінде болса, ойынды ұйымдастырушы ересек адам үшін тағы бір мақсат – балаларды дамыту, олардың белгілі бір білімді меңгеруі, дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның белгілі бір қасиеттерін дамыту. Бұл айтпақшы, ойынның тәрбие құралы ретіндегі негізгі қайшылықтарының бірі: бір жағынан ойында мақсаттың болмауы, ал екінші жағынан ойын тұлғаны мақсатты түрде қалыптастыру құралы болып табылады. Бұл дидактикалық ойындар деп аталатын ойындарда айқын көрінеді. Бұл қарама-қайшылықты шешудің сипаты ойынның тәрбиелік құндылығын анықтайды: егер дидактикалық мақсатқа жету ойында мақсатқа жететін әрекет ретінде жүзеге асырылса, онда оның тәрбиелік мәні ең маңызды болады. Егер дидактикалық тапсырма ойын әрекеттерінде шешілсе, оның мақсаты олардың қатысушылары үшін де осы дидактикалық міндет болса, онда ойынның тәрбиелік мәні минималды болады.


    Мақсаты: қызықты математика курсы арқылы мектеп жасына дейінгі баланың ойлау және танымдық қабілеттерін көмектесу.


    Бағдарламаның міндеттері:

    • ойлау әс-әрекетінің бастапқы дағдыларын қалыптастыру;

    • үйлесімді сөйлеуді байыту және белсендіру;

    • іздеу қызметіне қосылу, өз іс-әрекеттерін бақылауды жүзеге асыру, нәтиже алу және оны бағалау қабілетін қалыптастыру;

    • тақырыпқа ойын және ойын-сауық түрінде қосу.


    Күтілетін нәтиже:

    • ақыл-ой операцияларының негізгі дағдыларына ие (салыстыру, талдау, жіктеу және т.б.)

    • зеректік, тапқырлық, шығармашылық, сындарлы дағдыларды көрсетеді

    • қоршаған дүниедегі заттардың қасиеттері мен байланыстары туралы түсініктері бар

    • қойылған сұрақтарға жауап береді, тапсырманы түсіндіреді, жауабын дәлелдейді, ойын, оның ережелері туралы әңгімелесуші үшін жүйелі және логикалық, түсінікті әңгімелейді

    • ізденіс әрекетіне кіреді, өз қызметін бақылайды, нәтижені алады және бағалайды.

    • айналадағы дүниені тануда дербестігін көрсетеді

    • қоршаған кеңістікте және жазықтықта бағдарлайды, объектілердің салыстырмалы орны мен қозғалысының бағытын көрсетеді, символдық белгілерді қолданады

    • бөлшектерден қайта жасайды, геометриялық фигураларды шарты мен соңғы нәтижеге сәйкес түрлендіреді, кіші фигуралардан үлкенін жасайды




    Оқытуды ақпараттық қамтамасыз ету негізгі көздері:


    1. «Балабақшада қарапайым математикалық бейнелерді қалыптастыру». Бағдарламалық және әдістемелік ұсыныстар. ҚОСУЛЫ. Арапова-Пискарева, 2007 ж

    2. Колесникова Е.В. 3-4 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    3. Колесникова Е.В. 4-5 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне әдістемелік нұсқау. - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    4. Колесникова Е.В. 5-6 жастағы балаларға арналған математика: Жұмыс дәптеріне арналған әдістемелік құрал (2-басылым, қосымша және қайта өңделген). - М .: ТК саласы, 2005 ж.

    5. Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балалармен сабақтардың конспектілері. В.П. Новикова, 2006 ж

    6. Балабақшадағы математика. 6-7 жастағы балаларға арналған жұмыс дәптері В.П. Новикова, 2008 ж

    7. Балабақшаның мектепке даярлық тобына арналған «Даму» бағдарламасы бойынша сабақ жоспарлары. Л.Венгер, О.Дьяченко, 2000 ж









    2-ҚҰРЫЛЫМ


    ТҰРАҚТЫЛАУ МАЗМҰНДЫҚ – БӨЛІМ


    Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны барынша толық және нақты бейнеленген курстан тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімінің негізі нақты пәннің мазмұндық құрылымы мен теориялық аспектісін таңдау болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнын тұрақтылау курсы нақты және бағдарламаның түсінік хатында көрсетілген барлық мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру бойынша ұсынылылған.

    • Қысқа мерзімді есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Сыртқы әлеммен танысу - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Визуалды есте сақтау - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Көрнекі есте сақтау, графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Графикалық дағдылар - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Ойлау, зейін - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейінді, визуалды есте сақтауды - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Ойлауды дамыту - 1 сағат. Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    • Зейінді дамыту - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойлау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Әлеуметтік-тұрмыстық білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойла, қиялда - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сактау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ойлау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Сана мен әлеуметтік білім - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Ой, зейін, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Зейін, ой - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен қиял - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін- 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Қиял, іс-әрекет - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, зейін - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана, есте сақтау - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Графикалық дағды, есте сақтау - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Жалпы сана мен әлеуметтік білім - 2 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту

    • Есте сақтау, іс-әрекетт үйлестіру - 1 сағат. Балалардың танымдық психикалық процестерін дамыту




    Нормативті бөлім

    Күнтізбелік тақырыптық жоспар

    аптасына

    ( аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


    р/с

    Бөлім

    Бөлімше

    Тақырып

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Білім – өнімі мен нәтижесі

    Бар-лығы

    Лекция/

    Теория/

    Прак-тика1

    Прак-тика /Прак-тика2

    1

    Қысқа мерзімді есте сақтау

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру.Қозғалыстың дәлдігіне, зейіннің шоғырлануына, реакция жылдамдығына жаттықтыру.Физикалық жүктемені жеңілдету. Қысқа мерзімді есте сақтау қабілетін дамыту

    2

    Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығы және бөлінуі

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарас қалыптастыру. Зейінге арналған жаттығу. Зейіннің ауыспалылығын, тұрақтылығын және бөлінуін дамыту;

    3

    Сыртқы әлеммен танысу

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    1

    Құрдастарына оң көзқарасты қалыптастыру; қолдың ұсақ моторикасын, іс-әрекетті үйлестіруді дамыту; сыртқы әлеммен танысу

    4

    Визуалды есте сақтау

    Бейімделу кезеңінде баланың эмоционалды-ерікті саласын дамыту

    1

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Барлық материалдар Мектепке дейінгі балалар
    26.02.2024
    760
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Раушан Саурыкова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации