Материалдар / Рационал сандарды көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар: - рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды; - жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді; - шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді; - мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды; - сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді; - рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
334
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.А бөлім: Рационал сандарға амалдар қолдануМектеп:
Күні: Мұғалімнің :
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыРационал сандарды көбейту
Сабақтың түріЖана тақырып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.15рационал сандарды көбейтуді орындау;
Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • рационал сандарды көбейтуді және бөлуді орындайды;


  • Бағалаукритерийлері

    Тілдік мақсаттар Оқушылар:
  • рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды;
  • жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді;
  • шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді;
  • мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды;
  • сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді;
  • рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.
  • Құндылықтарды дарытуБөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады.Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстар

    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақтаны қолдану дағдысын дамыту
    Бастапқы білім

    Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық бөлшекті қысқарту
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы15 мин

    Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:Екі көбейткіштің таңбалары әртүрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан болады.(-) ∙ (+) = (-),(+) ∙ (-) = (-).Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.(- а) ∙ в= - ав,а ∙ (- в) =- ав.Мысалы: 4∙ (- 15) = - 60.Екі көбейткіштің таңбалары бірдей болса, көбейткіштер оң сан болады.(-) ∙ (-) = (+),(+) ∙ (+) = (+).Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң сан.(- а) ∙ (- в) = ав,Мысалы: (- 30) ∙ (- 3) = 90.Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады,: а∙ 0 = 0.Кез келген санды 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең болады.а∙ 1 = а.Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2, 5Кез келген санды - 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға тең.а∙ (- 1) = - а,- а∙ (- 1) = а.Мысалы:7, 4 ∙ (- 1) = - 7, 4;- 9 ∙ (- 1) = 9.ІV. Рационал сандарды көбейтуге байланысты есептер шығару:№ 520 (ауызша)- 3 ∙ (- 18) =54,- 2 ∙ (- 15) =30,- 30 ∙ (- 2) = 60,27∙ (- 2) = - 54,9 ∙ (- 7) = - 63,- 15 ∙ 4 = - 60.Деңгейлік тапсырмалар:«А»- 20 ∙ (- 4) =80,(- 15) ∙ 0 = 0,28∙ (- 2) = - 56,3 ∙ (- 25) = - 75,- 21 ∙ (- 4) = 84.«Б»22∙ (- 0, 3) = - 6, 6,(- 100) ∙ 0, 72 = - 72,- 88 ∙ 0, 1 = - 8, 8,- 3, 8 ∙ (- 3) = 11, 4, - 0, 4 ∙ (- 30) = 12.«С»- 1, 5 ∙ 0, 7 = - 1, 05, 0, 6∙ (- 0, 5) = - 0, 3,7, 2 ∙ (- 25, 3) = - 182, 16,- 0, 7 ∙ 0, 64 = - 0, 448.

    Сабақтың ортасы







    20 мин





























































    Оқушылармен төмендегі есепті талқылаңыз: Өзендегі су деңгейі әр тәулік сайын а см-ге өзгереді. Егер а = 4; а = – 3 болса, онда өзендегі судың деңгейі 3 күнде қалай өзгереді?яғни 3 ∙ 4 = 12 және 3 ∙ (–3) = –9Оқушылардан теріс санды оң санға көбейту ережесін тұжырымдауды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.Оқушылармен –8 ∙ (–11) = 88 мысалын талқылаңыз. Оқушылардан теріс сандарды көбейту ережесін тұжырымдауды және жазуды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.Оқушыларды жұптастырып, төмендегі тапсырмаларды орындай отырып, жасырылған қазақ мақалын табуды ұсыныңыз.Тапсырмалар:
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • ;
  • .




  • Сабақтың соңы5 минСабақты қорытындылау.Үйге тапсырма:Бағалау.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.



    Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқСабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!