Материалдар / Рационал сандарды көбейту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар: - рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды; - жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді; - шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді; - мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды; - сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді; - рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.А бөлім: Рационал сандарға амалдар қолдану

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің :

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Рационал сандарды көбейту

Сабақтың түрі

Жана тақырып

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.15

рационал сандарды көбейтуді орындау;

Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • рационал сандарды көбейтуді және бөлуді орындайды;


Бағалау

критерийлері


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды;

  • жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді;

  • шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді;

  • мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды;

  • сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді;

  • рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.

Құндылықтарды

дарыту

Бөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады.

Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар


АКТ қолдану

дағдылары

Интерактивті тақтаны қолдану дағдысын дамыту

Бастапқы білім


Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық бөлшекті қысқарту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

15 мин


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:

Екі көбейткіштің таңбалары әртүрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан болады.

(-) ∙ (+) = (-),

(+) ∙ (-) = (-).

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.

(- а) ∙ в= - ав,

а ∙ (- в) =- ав.

Мысалы: 4∙ (- 15) = - 60.

Екі көбейткіштің таңбалары бірдей болса, көбейткіштер оң сан болады.

(-) ∙ (-) = (+),

(+) ∙ (+) = (+).

Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң сан.

(- а) ∙ (- в) = ав,

Мысалы: (- 30) ∙ (- 3) = 90.

Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады,: а∙ 0 = 0.

Кез келген санды 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең болады.

а∙ 1 = а.

Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2, 5

Кез келген санды - 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға тең.

а∙ (- 1) = - а,

- а∙ (- 1) = а.

Мысалы:

7, 4 ∙ (- 1) = - 7, 4;

- 9 ∙ (- 1) = 9.

ІV. Рационал сандарды көбейтуге байланысты есептер шығару:

520 (ауызша)

- 3 ∙ (- 18) =54,

- 2 ∙ (- 15) =30,

- 30 ∙ (- 2) = 60,

27∙ (- 2) = - 54,

9 ∙ (- 7) = - 63,

- 15 ∙ 4 = - 60.

Деңгейлік тапсырмалар:

«А»

- 20 ∙ (- 4) =80,

(- 15) ∙ 0 = 0,

28∙ (- 2) = - 56,

3 ∙ (- 25) = - 75,

- 21 ∙ (- 4) = 84.

«Б»

22∙ (- 0, 3) = - 6, 6,

(- 100) ∙ 0, 72 = - 72,

- 88 ∙ 0, 1 = - 8, 8,

- 3, 8 ∙ (- 3) = 11, 4,

- 0, 4 ∙ (- 30) = 12.

«С»

- 1, 5 ∙ 0, 7 = - 1, 05,

0, 6∙ (- 0, 5) = - 0, 3,

7, 2 ∙ (- 25, 3) = - 182, 16,

- 0, 7 ∙ 0, 64 = - 0, 448.


Сабақтың ортасы





20 мин
































Оқушылармен төмендегі есепті талқылаңыз: Өзендегі су деңгейі әр тәулік сайын а см-ге өзгереді. Егер а = 4; а = – 3 болса, онда өзендегі судың деңгейі 3 күнде қалай өзгереді?

яғни 3 ∙ 4 = 12 және 3 ∙ (–3) = –9

Оқушылардан теріс санды оң санға көбейту ережесін тұжырымдауды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.

Оқушылармен –8 ∙ (–11) = 88 мысалын талқылаңыз. Оқушылардан теріс сандарды көбейту ережесін тұжырымдауды және жазуды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.

Оқушыларды жұптастырып, төмендегі тапсырмаларды орындай отырып, жасырылған қазақ мақалын табуды ұсыныңыз.

Тапсырмалар:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. ;

  6. ;

  7. ;

  8. ;

  9. ;

  10. ;

  11. ;

  12. ;

  13. ;

  14. ;

  15. ;

  16. .



Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма:

Бағалау.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.



Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.

Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқ

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!