Материалдар / Рационал сандарды көбейту

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар: - рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды; - жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді; - шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді; - мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды; - сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді; - рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.А бөлім: Рационал сандарға амалдар қолдану

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің :

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Рационал сандарды көбейту

Сабақтың түрі

Жана тақырып

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.15

рационал сандарды көбейтуді орындау;

Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • рационал сандарды көбейтуді және бөлуді орындайды;


Бағалау

критерийлері


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды;

  • жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді;

  • шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді;

  • мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды;

  • сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді;

  • рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.

Құндылықтарды

дарыту

Бөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады.

Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар


АКТ қолдану

дағдылары

Интерактивті тақтаны қолдану дағдысын дамыту

Бастапқы білім


Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық бөлшекті қысқарту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

15 мин


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:

Екі көбейткіштің таңбалары әртүрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан болады.

(-) ∙ (+) = (-),

(+) ∙ (-) = (-).

Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.

(- а) ∙ в= - ав,

а ∙ (- в) =- ав.

Мысалы: 4∙ (- 15) = - 60.

Екі көбейткіштің таңбалары бірдей болса, көбейткіштер оң сан болады.

(-) ∙ (-) = (+),

(+) ∙ (+) = (+).

Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң сан.

(- а) ∙ (- в) = ав,

Мысалы: (- 30) ∙ (- 3) = 90.

Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады,: а∙ 0 = 0.

Кез келген санды 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең болады.

а∙ 1 = а.

Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2, 5

Кез келген санды - 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға тең.

а∙ (- 1) = - а,

- а∙ (- 1) = а.

Мысалы:

7, 4 ∙ (- 1) = - 7, 4;

- 9 ∙ (- 1) = 9.

ІV. Рационал сандарды көбейтуге байланысты есептер шығару:

520 (ауызша)

- 3 ∙ (- 18) =54,

- 2 ∙ (- 15) =30,

- 30 ∙ (- 2) = 60,

27∙ (- 2) = - 54,

9 ∙ (- 7) = - 63,

- 15 ∙ 4 = - 60.

Деңгейлік тапсырмалар:

«А»

- 20 ∙ (- 4) =80,

(- 15) ∙ 0 = 0,

28∙ (- 2) = - 56,

3 ∙ (- 25) = - 75,

- 21 ∙ (- 4) = 84.

«Б»

22∙ (- 0, 3) = - 6, 6,

(- 100) ∙ 0, 72 = - 72,

- 88 ∙ 0, 1 = - 8, 8,

- 3, 8 ∙ (- 3) = 11, 4,

- 0, 4 ∙ (- 30) = 12.

«С»

- 1, 5 ∙ 0, 7 = - 1, 05,

0, 6∙ (- 0, 5) = - 0, 3,

7, 2 ∙ (- 25, 3) = - 182, 16,

- 0, 7 ∙ 0, 64 = - 0, 448.


Сабақтың ортасы





20 мин
































Оқушылармен төмендегі есепті талқылаңыз: Өзендегі су деңгейі әр тәулік сайын а см-ге өзгереді. Егер а = 4; а = – 3 болса, онда өзендегі судың деңгейі 3 күнде қалай өзгереді?

яғни 3 ∙ 4 = 12 және 3 ∙ (–3) = –9

Оқушылардан теріс санды оң санға көбейту ережесін тұжырымдауды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.

Оқушылармен –8 ∙ (–11) = 88 мысалын талқылаңыз. Оқушылардан теріс сандарды көбейту ережесін тұжырымдауды және жазуды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін ұсыныңыз.

Оқушыларды жұптастырып, төмендегі тапсырмаларды орындай отырып, жасырылған қазақ мақалын табуды ұсыныңыз.

Тапсырмалар:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. ;

  6. ;

  7. ;

  8. ;

  9. ;

  10. ;

  11. ;

  12. ;

  13. ;

  14. ;

  15. ;

  16. .



Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма:

Бағалау.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.



Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.

Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқ

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі