Сабақтың
басы
15
мин
|
Сабақтың
барысы:
І.
Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру:
Екі көбейткіштің таңбалары
әртүрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан
болады.
(-) ∙ (+) =
(-),
(+) ∙ (-) =
(-).
Таңбалары әр түрлі екі санның
көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне
тең теріс сан.
(- а) ∙ в= -
ав,
а ∙ (- в) =-
ав.
Мысалы: 4∙ (- 15) = -
60.
Екі көбейткіштің таңбалары
бірдей болса, көбейткіштер оң сан
болады.
(-) ∙ (-) =
(+),
(+) ∙ (+) =
(+).
Таңбалары бірдей екі санның
көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне
тең оң сан.
(- а) ∙ (- в) =
ав,
Мысалы: (- 30) ∙ (- 3) =
90.
Егер көбейткіштердің кемінде
біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады,: а∙ 0
= 0.
Кез келген санды 1 - ге
көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең
болады.
а∙ 1 =
а.
Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2,
5
Кез келген санды - 1 - ге
көбейткенде, көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға
тең.
а∙ (- 1) = -
а,
- а∙ (- 1) =
а.
Мысалы:
7, 4 ∙ (- 1) = - 7,
4;
- 9 ∙ (- 1) =
9.
ІV. Рационал сандарды
көбейтуге байланысты есептер
шығару:
№ 520
(ауызша)
- 3 ∙ (- 18)
=54,
- 2 ∙ (- 15)
=30,
- 30 ∙ (- 2) =
60,
27∙ (- 2) = -
54,
9 ∙ (- 7) = -
63,
- 15 ∙ 4 = -
60.
Деңгейлік
тапсырмалар:
«А»
- 20 ∙ (- 4)
=80,
(- 15) ∙ 0 =
0,
28∙ (- 2) = -
56,
3 ∙ (- 25) = -
75,
- 21 ∙ (- 4) =
84.
«Б»
22∙ (- 0, 3) = - 6,
6,
(- 100) ∙ 0, 72 = -
72,
- 88 ∙ 0, 1 = - 8,
8,
- 3, 8 ∙ (- 3) = 11,
4,
- 0, 4 ∙ (- 30) =
12.
«С»
- 1, 5 ∙ 0, 7 = - 1,
05,
0, 6∙ (- 0, 5) = - 0,
3,
7, 2 ∙ (- 25, 3) = - 182,
16,
- 0, 7 ∙ 0, 64 = -
0, 448.
|
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
|
Оқушылармен төмендегі есепті талқылаңыз:
Өзендегі су деңгейі әр тәулік
сайын а
см-ге өзгереді.
Егер а
= 4;
а
= – 3 болса, онда өзендегі судың деңгейі 3
күнде қалай өзгереді?
яғни 3 ∙ 4 = 12 және 3 ∙ (–3) =
–9
Оқушылардан теріс санды оң санға көбейту
ережесін тұжырымдауды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты
бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін
ұсыныңыз.
Оқушылармен –8 ∙ (–11) = 88 мысалын
талқылаңыз. Оқушылардан теріс сандарды көбейту ережесін
тұжырымдауды және жазуды сұраңыз. Одан соң көбейтуге байланысты
бірнеше мысалдарды оқушыларға «тізбектесе» орындау үшін
ұсыныңыз.
Оқушыларды жұптастырып,
төмендегі тапсырмаларды орындай отырып, жасырылған қазақ мақалын
табуды ұсыныңыз.
Тапсырмалар:
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
;
-
.
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|