Материалдар / Сабақ жоспар "Керқұла атты Кендебай" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспар "Керқұла атты Кендебай" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т\Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты 6-тармағындағы идеялар Керқұла атты Кендебай ертегісін оқыту барысында ішінара іске асырылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2235
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:

Таза, мінсіз асыл сөз

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:5-сынып

Пәні:Әдебиет


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Керқұла атты Кендебай

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т\Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Ертегідегі негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Олардың іс-әрекеттерін нақты дәлелдер келтіре отырып образын ашады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

Бағалау критерийі


1. Кейіпкерлердің іс-әрекетін атап көрсетіп бағалайды.

2.Мәтіннен кейіпкердің іс-әрекетіне дәлелдер келтіреді.

3.Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пері,зындан,жорық,пұл,шоқпар,қоржын,жорықшы

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Кендебайдың орнында болсаңыз сіз осындай ерлік жасар ма едіңіз?

Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба?

Кендебай дұрыс шешім қабылдады ма?Неліктен?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты 6-тармағындағы идеялар Керқұла атты Кендебай ертегісін оқыту барысында ішінара іске асырылады.

Пәнаралық байланыс

Тарих,бейнелеу өнері

АКТ –ны қолдану дағдылары

Таныстырылым

Алдыңғы білім

«Теңбіл доп» (жеке жұмыс) әдісі арқылы жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары:

Ж

1.Неліктен Кендебай буаз биенің қарнын жарып,құлынын алады?

2.Неге Кендебай қойшы баланың ата-анасын іздеп шығады?

3.Керқұла атқа тіл біткенін қалай түсінесіңдер?

4.Кендебайдың жеті басты дәу мен ақырған арыстынды жеңуі нені білдіреді?

4.Неліктен «Керқұла атты Кендебай» ертегісі қиял-ғажайып ертегі түріне жатады ?

6.Қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерді атаңдар?

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин


Қызығушылықты ояту

«Шаттық шеңбері» Оқушылар өзара ізгі тілектер айтады.

Асықтың түстері арқылы топқа бөлінеді.


Сабақтың ортасы



35 мин






Мағынаны тану

ЖЖ.

Екі жақты күнделік әдісі

  1. тапсырма(10 мин) Мәтіннен өзіңізге тиісті кейіпкердің сипаттауларын тауып, портретін жинақта.

1-оқушы Кендебай

Кейіпкер


Ертегідегі портреті

Кендебай


Торсық шеке,аппақ ұл


2-оқушы Керқұла

Кейіпкер


Ертегідегі портреті

Керқұла ат



Бағалау критерийі:

Әр оқушы ертегіден өзіне тиісті кейіпкердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды.


ҚБ Бас бармақ

ТЖ.

«Суретті сөйлет» әдісі

2 – тапсырма (10 мин) Төменде көрсетілген суреттегі кейіпкерлердің ең маңызды үш әрекетін анықта.


Кендебай

Кейіпкердің ең маңызды 3 әрекеті


1

2

3



Керқұла ат

Кейіпкердің ең маңызды 3 әрекеті


1

2

3


Бағалау критериийі:

Әр оқушы кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды.

ҚБ бірін-бірі бағалау(ауызша)


Ж.

3-тапсырма Берілген сұрақтарға жүйелі түрде өз пікірін жазу .

«Автор орындығы» әдісі

1.Кендебайдың орнында болсаңыз сіз осындай ерлік жасар ма едіңіз?

2.Кендебай дұрыс шешім қабылдада ма?

3.Неліктен олай ойлайсыз?


Бағалау критерийі:

1.Ойын жүйелі айтады.

2.Ойын жүйелі жеткізу арқылы кейіпкер образын ашады.

ҚБ Мадақтау,қолпаштау


ТЖ

4-тапсырма (10 мин)

«Кластер» арқылы өз пікірін білдіреді


Схема 1


Бағалау критерийлері:

  • Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті негізінде өз пікірін, көзқарасын айтады.

Оқулық,

Суретер, интербелседі тақта,














Бас бармақ


Рисунок 1











Мадақтау,қолпаштау
































Сабақтың

соңы

5 мин






Рефлексия.

Кері байланыс


Шығу билеті

Сіз бүгін не үйрендіңіз?



Сіз тағы не білдіңіз?


Үйге тапсырма: Басты кейіпкерлерге мінездеме жазу.


Қосымша мәлімет

Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

...............................................

Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

.....................................................

Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийле

бойынша

топ топты бағалау



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

Жайлы атмосфера қалыптастыру




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз.Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!