Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||
Күні |
|
||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну . |
||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар үйренеді: Акробатикалық комбинациямен жабдық комбинацияларды өз бетімен құрастыра алады.. Басым көпшілігі үйренеді: Комбинация арқылы жасалған, барлық элементтерді орындайды. Кейбіреуі үйренеді: Комбинациядағы қиын элементтерді орындайды, және басқаларға комбинация құруға көмектеседі. |
||||||||||||
Бағалау критериі |
Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа Бір орыннан секіру фазаларын білсе Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру. Жетістік критериясын талқылау. Акробатикалық жаттығуларды қатысушыларға бұлшық ет топтарын анықтауға тапсырма, (Адам бұлшық ет к құрылымы туралы карточкалар). Омыртқаға арналған жүру жаттығулары. Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару. ЖДЖ Жабдықтағы арнайы жаттығу: Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау. |
Бастапқы қалыпта тұру. -Бас, мойын, иық, кеуде жатт. -Бел, тізе, аяққа жатт. |
Қол шапалақ |
Ғаламтор материалы Көңілді әуен қосып қою. |
|||||||||
Ортасы |
Өз бетінше акробатикалық комбинациялар құру. 1.Аяқ қолды босата аяқ ұшымен жеңіл жүру. 2.Аяқты алға түзу лақтыра жүгіре жүру. 3.Аяқты артқа,қолға жеткізе жүру. 4.Бір аяқтан екінші аяққа секіре,ауысып жүру. 5.Тізені биікке көтере секіре жүру. 6.Жылдамдыққа жарыса жүгіру. 7.Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп,түсіру. Ж.К.Д.Ж. орында 1.Б.Қ. 1-қолды екі жаққа созу 2.-қолды жоғары 3.- қолды екі жаққа 4.-Б.Қ. 2.Б.Қ.Қолды желкеге,аяқ иық көлемінде. 1-2 тұлғаны бұру ,солға 3-4 оңға 3.Б.Қ. Аяқ иық көлемінде 1-алға ұмтылу 2-артқа 3-солға 4-оңға 4. Б.Қ.Н.Т. 1-алға еңкею 2-қолды жоғары соза 3-жүрелей отыру,қолды алға соза 4-Б.Қ. 5.Б.Қ.Аяқты иықтан кейін қою. «Диірмен» жаттығуын орындау 6.Б. Қ 1-2 тізені бүге алға ұмтылу 3-4-180 қа бұрылу 7.Б.Қ.Н.Т. 1-тіреле отыру 2-аяқты соза жүрелеу 3-отыру 4-Б.Қ. 8.Секіру 1.2.3 ,-жоғары 4 - бұрылу 360 1) комбинацияға барлық қалған бұлшық ет топтарын жұмысқа қосатын қозғалысты ендіру қажет; 2) жекелеген дене бөліктерінің қозғалыс қиындығы оқушылардың даярлығына сәйкес келуі тиіс; бірқатар бірізді сабақтарда комбинацияларды күрделендіру, ал олардың ұзақтығын ұлғайту (16 есепке дейін) қажет. Кешен: Оң (сол) аяқта тепе-теңдік, қолдар жан-жаққа, отырып тірелу, алға отырып аударылып түсу, кері қарай жауырынмен тұрып домалау (ұстап тұру), жату, көпір (ұстап тұру), қолды жоғары көтеріп жату, ішпен домалау, матқа қол мен аяқ тигізбей – «қайықша», қолды кеудеге жинау – отырып секіру, 180 градусқа бұрылып жоғары секіру, б.к. Диалогтық әңгіме әлемнің үздік қысқа қашықтыққа жүгірушісі Усейн Болт туралы қызықты мәліметтер. 1.Қысқа қашықтыққа жүгіру кезінде аяқ бұлшық ет қимылдарының қызыметін білу және түсіну. 2. Қысқа қашықтыққа жүгіру алдындағы дене дайындығы. 3. Қысқа қашықтыққа жүгіру кезіндегі старт алу техникасын білу және түсіну. Екі қол сызықтың бойында,екі аяғымыз старттық жүгіріске дайын,арқа және басымыз бір деңгейде болады, аяқтың ұшы қайырылып тұрады. жүгіру барысы кезінде екі қолымыз жоғары төмен қозғалуы арқылы ақтың ұшымен жүгіреміз және мәреге жету кезінде жылдамдықты түсірмейміз Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды. 4. 30 және 60 шақырымға жүгіру. Оқушылар өз ойларымен басқа топпен бөліседі, Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдайды және бағалайды. Жұптар бір біріне өз ойындарын дамытуда көмектеседі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бағалау
|
Ойын шарты: команда мүшелері қапшықпен секіреді, соңғы ойыншы қолындағы туды тігіп келеді. Саптатұрған балалардыңбарлығыеңкеійпотырадыда, соңғыбала олардың үстінен аттап-секіріп, алдынакеліпотырақалады. Қалғанойыншыларда осылайжалғастырады. Қайкомандамежегебіріншіжетеді, солкомандажеңеді. |
ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады. ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз) |
Кең, таза кеңістіктер әрбір әрекет үшін. Ысқырық, секундомер мұғалім үшін. Футбол, баскетбол, волейбол доптары, шар, қапшық, арқан. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
|||||||||
Сабақтыңсоңы |
Спорт жабдықтарын орнына қою, тыныс алу жаттығулары және хронометраж. Көңіл аудару жаттығулары, үй тапсырмасы. Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |