Материалдар / Сабақ жоспары 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерген:

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары

1

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 тоқсан

1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру

Күні:

Сынып: 5 «А»

Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні: Қасым Е.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ Тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету ;ӨҚН - Қала (кент) қауіп көзі ретінде

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу

Сабақ мақсаттары

- оқушыларға түрлі қимылдармен шарттастырылған рөлдерді қолдануды және олардың айырмашылықтарын білуді үйрету;

- оқушыларда зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын дамыту;

Жетістік критерийлері

Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларындажүгірумен, секірумен және лақтыруменбайланысты дағдыларды сипаттай және талқылайалады. Мыналардықамтиды:

  • ширату және қалпына келутехникасы эститикалық созылу,

  • динамикалықсозылу орнынан тұрып ұзындыққа секіру,

  • екпіналып ұзындыққа секіру,

  • «аттау» тәсілімен биікке секіру

  • секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу,ұшу, қону

тамыр соғысы жиілігі, тыныс алужиілігі күш, координация, тепе-теңдік,жылдамдық

  • Олимпиада ойындары,жарыстар

  • өнертапқыш,креативті ережелер,адал

Құндылықтарды дарыту

Жалпыға ортақ еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы

Бастапқы білім

Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар.




Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарлаған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар


Сабақтыңбасы

Кіріспе бөлім уақыты:8-10мин.

Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу.

Сабақ мақсаттарын анықтау:Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.

Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақсоңындакүтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойыншақауіпсіздік техникасы ережелерінсақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау.

Жеңіл атлетикабойынша сабақтарды өткізукезіндегі қауіпсіздіктехникасы бойыншаресурс: http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_priprovedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190


Сабақтың ортасы


Негізгі бөлім уақыты:20-25мин.

(С, ЖЖ) Жеңіл атлетикабойынша сабақтар жабдықталған спорталаңдарында және спортзалда жүргізіледі.


(С, Ж, Ф) Жүгіру техникасынжәне дұрыс орындалған спринттіңнегізгі сәттерін оқу. Оқушылартөрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық3х10 м.

Әрбіртапсырма үшін үлкенкеңістік.Конустар/белгілеуші таңбалар.Негізгі қозғалысдағдылары. Оқуқұралы, 2(спринт, 21-24-бб.):http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092


Сабақтың

соңы

Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин.

Сабақ соңында оқушылар рефлексияжүргізеді:

  • нені білдім, нені үйрендім?

  • нені толықтүсінбедім?

  • немен жұмысты жалғастыру қажет?



Оқушылар өздерінің жұмысы менсыныптастарыныңжұмысын белгілі бір критерийлер бойыншабағалайалады


Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз?

Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы







Сабақ бойынша рефлексия


Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: _________________________________________________________________________________________________________________________

2: __________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________­___

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: )?1:­­­­­­­_________________________________________________________________________________________________________________

2: __________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________­_

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесісабақтарда неге көңіл бөлуқажет? ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________­_




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!