Сабақ жоспары 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерген:

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары

1

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 тоқсан

1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру

Күні:

Сынып: 5 «А»

Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні: Қасым Е.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ Тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету ;ӨҚН - Қала (кент) қауіп көзі ретінде

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу

Сабақ мақсаттары

- оқушыларға түрлі қимылдармен шарттастырылған рөлдерді қолдануды және олардың айырмашылықтарын білуді үйрету;

- оқушыларда зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын дамыту;

Жетістік критерийлері

Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларындажүгірумен, секірумен және лақтыруменбайланысты дағдыларды сипаттай және талқылайалады. Мыналардықамтиды:

  • ширату және қалпына келутехникасы эститикалық созылу,

  • динамикалықсозылу орнынан тұрып ұзындыққа секіру,

  • екпіналып ұзындыққа секіру,

  • «аттау» тәсілімен биікке секіру

  • секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу,ұшу, қону

тамыр соғысы жиілігі, тыныс алужиілігі күш, координация, тепе-теңдік,жылдамдық

  • Олимпиада ойындары,жарыстар

  • өнертапқыш,креативті ережелер,адал

Құндылықтарды дарыту

Жалпыға ортақ еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы

Бастапқы білім

Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар.




Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарлаған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар


Сабақтыңбасы

Кіріспе бөлім уақыты:8-10мин.

Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу.

Сабақ мақсаттарын анықтау:Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.

Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақсоңындакүтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойыншақауіпсіздік техникасы ережелерінсақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау.

Жеңіл атлетикабойынша сабақтарды өткізукезіндегі қауіпсіздіктехникасы бойыншаресурс: http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_priprovedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190


Сабақтың ортасы


Негізгі бөлім уақыты:20-25мин.

(С, ЖЖ) Жеңіл атлетикабойынша сабақтар жабдықталған спорталаңдарында және спортзалда жүргізіледі.


(С, Ж, Ф) Жүгіру техникасынжәне дұрыс орындалған спринттіңнегізгі сәттерін оқу. Оқушылартөрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық3х10 м.

Әрбіртапсырма үшін үлкенкеңістік.Конустар/белгілеуші таңбалар.Негізгі қозғалысдағдылары. Оқуқұралы, 2(спринт, 21-24-бб.):http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092


Сабақтың

соңы

Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин.

Сабақ соңында оқушылар рефлексияжүргізеді:

  • нені білдім, нені үйрендім?

  • нені толықтүсінбедім?

  • немен жұмысты жалғастыру қажет?



Оқушылар өздерінің жұмысы менсыныптастарыныңжұмысын белгілі бір критерийлер бойыншабағалайалады


Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз?

Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы







Сабақ бойынша рефлексия


Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: _________________________________________________________________________________________________________________________

2: __________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________­___

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: )?1:­­­­­­­_________________________________________________________________________________________________________________

2: __________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________­_

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесісабақтарда неге көңіл бөлуқажет? ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________­_




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.10.2018
435
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі