Тексерген:
Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
№1
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру Күні: Сынып: 5 «А» |
Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалімнің аты-жөні: Қасым Е.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ Тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету ;ӨҚН - Қала (кент) қауіп көзі ретінде |
|
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу |
|
|
Сабақ мақсаттары |
- оқушыларға түрлі қимылдармен шарттастырылған рөлдерді қолдануды және олардың айырмашылықтарын білуді үйрету; - оқушыларда зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын дамыту; |
|
|
Жетістік критерийлері |
Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларындажүгірумен, секірумен және лақтыруменбайланысты дағдыларды сипаттай және талқылайалады. Мыналардықамтиды:
тамыр соғысы жиілігі, тыныс алужиілігі күш, координация, тепе-теңдік,жылдамдық
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы |
|
|
Бастапқы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтыңбасы |
Кіріспе бөлім уақыты:8-10мин. Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау:Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақсоңындакүтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойыншақауіпсіздік техникасы ережелерінсақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау. |
Жеңіл атлетикабойынша сабақтарды өткізукезіндегі қауіпсіздіктехникасы бойыншаресурс: http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_priprovedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190 http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190 |
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім уақыты:20-25мин. (С, ЖЖ) Жеңіл атлетикабойынша сабақтар жабдықталған спорталаңдарында және спортзалда жүргізіледі. (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасынжәне дұрыс орындалған спринттіңнегізгі сәттерін оқу. Оқушылартөрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық3х10 м. |
Әрбіртапсырма үшін үлкенкеңістік.Конустар/белгілеуші таңбалар.Негізгі қозғалысдағдылары. Оқуқұралы, 2(спринт, 21-24-бб.):http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092 |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин. Сабақ соңында оқушылар рефлексияжүргізеді:
Оқушылар өздерінің жұмысы менсыныптастарыныңжұмысын белгілі бір критерийлер бойыншабағалайалады |
|
|
Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: _________________________________________________________________________________________________________________________ 2: __________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: )?1:_________________________________________________________________________________________________________________ 2: __________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесісабақтарда неге көңіл бөлуқажет? ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 5 сынып
Сабақ жоспары 5 сынып
Тексерген:
Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
№1
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру Күні: Сынып: 5 «А» |
Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалімнің аты-жөні: Қасым Е.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ Тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету ;ӨҚН - Қала (кент) қауіп көзі ретінде |
|
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу |
|
|
Сабақ мақсаттары |
- оқушыларға түрлі қимылдармен шарттастырылған рөлдерді қолдануды және олардың айырмашылықтарын білуді үйрету; - оқушыларда зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын дамыту; |
|
|
Жетістік критерийлері |
Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларындажүгірумен, секірумен және лақтыруменбайланысты дағдыларды сипаттай және талқылайалады. Мыналардықамтиды:
тамыр соғысы жиілігі, тыныс алужиілігі күш, координация, тепе-теңдік,жылдамдық
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы |
|
|
Бастапқы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтыңбасы |
Кіріспе бөлім уақыты:8-10мин. Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау:Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақсоңындакүтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойыншақауіпсіздік техникасы ережелерінсақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау. |
Жеңіл атлетикабойынша сабақтарды өткізукезіндегі қауіпсіздіктехникасы бойыншаресурс: http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_priprovedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190 http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190 |
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім уақыты:20-25мин. (С, ЖЖ) Жеңіл атлетикабойынша сабақтар жабдықталған спорталаңдарында және спортзалда жүргізіледі. (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасынжәне дұрыс орындалған спринттіңнегізгі сәттерін оқу. Оқушылартөрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық3х10 м. |
Әрбіртапсырма үшін үлкенкеңістік.Конустар/белгілеуші таңбалар.Негізгі қозғалысдағдылары. Оқуқұралы, 2(спринт, 21-24-бб.):http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092 |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин. Сабақ соңында оқушылар рефлексияжүргізеді:
Оқушылар өздерінің жұмысы менсыныптастарыныңжұмысын белгілі бір критерийлер бойыншабағалайалады |
|
|
Саралау – оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау –оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: _________________________________________________________________________________________________________________________ 2: __________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: )?1:_________________________________________________________________________________________________________________ 2: __________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесісабақтарда неге көңіл бөлуқажет? ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________
|
|||
шағым қалдыра аласыз













