Материалдар / Сабақ жоспары 5 сынып

Сабақ жоспары 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерген:Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары№1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыруКүні: Сынып: 5 «А»Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні: Қасым Е.АҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ ТақырыбыҚауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету ;ӨҚН - Қала (кент) қауіп көзі ретінде
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу
Сабақ мақсаттары- оқушыларға түрлі қимылдармен шарттастырылған рөлдерді қолдануды және олардың айырмашылықтарын білуді үйрету;- оқушыларда зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын дамыту;
Жетістік критерийлеріСабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады
Тілдік мақсаттарОқушылар: әр түрлі дене жаттығуларындажүгірумен, секірумен және лақтыруменбайланысты дағдыларды сипаттай және талқылайалады. Мыналардықамтиды:
  • ширату және қалпына келутехникасы эститикалық созылу,
  • динамикалықсозылу орнынан тұрып ұзындыққа секіру,
  • екпіналып ұзындыққа секіру,
  • «аттау» тәсілімен биікке секіру
  • секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу,ұшу, қону
  • тамыр соғысы жиілігі, тыныс алужиілігі күш, координация, тепе-теңдік,жылдамдық
  • Олимпиада ойындары,жарыстар
  • өнертапқыш,креативті ережелер,адал
  • Құндылықтарды дарытуЖалпыға ортақ еңбек қоғамы
    Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы
    Бастапқы білімОқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар.






    Сабақ барысы
    Сабақтыңжоспарлағанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтыңбасы
    Кіріспе бөлім уақыты:8-10мин.Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау:Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақсоңындакүтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойыншақауіпсіздік техникасы ережелерінсақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау.Жеңіл атлетикабойынша сабақтарды өткізукезіндегі қауіпсіздіктехникасы бойыншаресурс: http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_priprovedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190


    Сабақтың ортасы


    Негізгі бөлім уақыты:20-25мин.(С, ЖЖ) Жеңіл атлетикабойынша сабақтар жабдықталғанспорталаңдарында және спортзалда жүргізіледі.

    (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасынжәне дұрыс орындалған спринттіңнегізгі сәттерін оқу. Оқушылартөрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық3х10 м.
    Әрбіртапсырма үшін үлкенкеңістік.Конустар/белгілеуші таңбалар.Негізгі қозғалысдағдылары. Оқуқұралы, 2(спринт,21-24-бб.):http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092


    Сабақтыңсоңы
    Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин.Сабақ соңында оқушылар рефлексияжүргізеді:
  • нені білдім, нені үйрендім?
  • нені толықтүсінбедім?
  • немен жұмысты жалғастыру қажет?




  • Оқушылар өздерінің жұмысы менсыныптастарыныңжұмысын белгілі бір критерийлер бойыншабағалайалады


    Саралауоқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз?Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы












    Сабақ бойынша рефлексия

    Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.




    ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: _________________________________________________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: )?1:_________________________________________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесісабақтарда неге көңіл бөлуқажет? ______________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ