Сабақтың ортасы
30 мин
|
Ой шақыру. Қызығушылықтарын арттыру үшін оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі.
Көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады.
«FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма беріледі.
І топқа : FILA сызбасын толтыру (F/Дерек/- шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау:
I/Пікір/-кейіпкер туралы өзінің
ой- пікірі;
L/Сұрақ/ кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар;
/ A Іс-әрекет/ автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі.
F
(Дерек)
|
I
(Пікір)
|
L
(Сұрақ)
|
A
(Іс әрекет)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-шығармадағы кейіпкерлерді табады.
-кейіпкердің образдық тұлғасын ашады.
«Сергіту сәті» оқулықтан кейіпкердің образын бейнелейтін үзінді оқимын.Оқушылар үзінді кімге қатысты екенін анықтау керек, қандай
бейне екенін
эмоциялық қимылдар арқылы беру керек.
ІІтопқа-«Жинақтау» әдісі бойынша Тортайға сипаттама берейік.
Т
ортай
С
ыртқы Іс -
бейнесі әрекеті

Мінезі
|
Оқушылар топпен
орындайды.
Сергітуді орындайды
Оқушылар топпен
орындайды.
Оқушылар топпен талқылайды, орындайды.
|
(ҚБ)Бармақ арқылы бағалау

(ҚБ)
Ауызш а мадақтау сөздермен мен бағалаймын
.

ҚБ: От
шашу әдісімен бағалау
|
Ғаламтор, а3 форматтағы
қағаз, түрлі фломастерлер, сызғыш, стикерлер
Ғаламтор, а3 форматтағы
қағаз, түрлі фломастерлер, стикерлер
Ғаламтор,
а3 форматтағы қағаз,
түрлі түсті маркерлер
|
Дескриптор: Тортайдың
сыртқы бейнесін, міне зін ашады.
Тортайдың әлеуметтік
жағдайын сипаттайды.. Тортайдың іс
-әрекетін қызығушылы ғын жазады
ІІІ топқа«Қос құты» тәсілі бойынша бүгінгі балалар мен Тортайдың арман -
мақсаттарын
салыстыру.

Дескриптор: Бүгінгі балалар мен салыстырады. Бүгінгі балалар мен Тортайдың арман - мақсаттарын анықтайды
|