Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
№1
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру Сынып: 7 «А» |
Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаев А.У.
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету Су тасқыны |
|
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу |
|
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|
Жетістік критерийлері |
Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады |
|
|
Ортақ тақырып |
«Өзім туралы», «О себе», «About myself» |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады. Мыналарды қамтиды:
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Арнайы спорттық жаттығулардың дағдылары және негізгі ойын қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы |
|
|
Бастапқы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Кіріспе бөлім уақыты: 8-10мин. Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау: Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойынша қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау. |
Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік Ысқырық,секунд өлшегіш
|
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім уақыты: 20-25 мин. Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар. (ЖЖ, Тәж) Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларғаа шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 20 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 20 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 40 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады. (ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олап 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді |
Конустар. Іргелі қозғалыс дағдылары бойынша ресурсты қараңыз (25-кітап, спринт, 21-24-беттер: http://www.det.wa.edu.au/ stepsresources/detcms/navi gation/fundamental- movement- skills/?oid=MultiPartArticl e-id-13602092
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 7 сынып
Сабақ жоспары 7 сынып
Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
№1
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру Сынып: 7 «А» |
Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаев А.У.
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету Су тасқыны |
|
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу |
|
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|
Жетістік критерийлері |
Сабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады |
|
|
Ортақ тақырып |
«Өзім туралы», «О себе», «About myself» |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады. Мыналарды қамтиды:
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Арнайы спорттық жаттығулардың дағдылары және негізгі ойын қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы |
|
|
Бастапқы білім |
Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Кіріспе бөлім уақыты: 8-10мин. Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау: Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойынша қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау. |
Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік Ысқырық,секунд өлшегіш
|
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім уақыты: 20-25 мин. Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар. (ЖЖ, Тәж) Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларғаа шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 20 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 20 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 40 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады. (ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олап 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді |
Конустар. Іргелі қозғалыс дағдылары бойынша ресурсты қараңыз (25-кітап, спринт, 21-24-беттер: http://www.det.wa.edu.au/ stepsresources/detcms/navi gation/fundamental- movement- skills/?oid=MultiPartArticl e-id-13602092
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













