Материалдар / Сабақ жоспары 7 сынып

Сабақ жоспары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пән мұғалімдеріне көмегім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары№1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 тоқсан 1-бөлім: Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыруКүні: 05.09.2017жСынып: 7 «А»Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 23 ОМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні: Алибаев А.У.

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҚауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйретуСу тасқыны
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу
Сабақ мақсаттары
  • Арнайы дайындық жаттығуларын түсініп орындау.
  • Топқа бөлініп ойын ережелерін сақтау
  • Жетістік критерийлеріСабақ тақырыбын біледі, түсінеді, ойнайды, көрсетеді және талқылай алады
    Ортақ тақырып«Өзім туралы», «О себе», «About myself»
    Тілдік мақсаттарОқушылар:өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады. Мыналарды қамтиды:
  • екпін алу, итерілу, ұшу, қону көтерілу, жерге қону
  • фитнес құрамдастары: күш, жылдамдық, төзімділік, икемділік
  • қадамдар, аттау
  • лақтырулар: итеріп шығару, итеру, көтеріп тастау, лақтыру қауіпсіздік, қауіп-қатер
  • сөрелік екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету
  • Құндылықтарды дарытуАрнайы спорттық жаттығулардың дағдылары және негізгі ойын қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру
    Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі, жас өспірімдер физиологиясы
    Бастапқы білімОқушылардың алдыңғы сабақтардан және сабақтар тыс қызметтерден алған жеңіл атлетика мен денсаулықты нығайту бойынша білімдері мен түсініктері, сондай-ақ дағдылары бар.








    Сабақ барысы
    Сабақтыңжоспарлағанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы
    Кіріспе бөлім уақыты: 8-10мин.Зейін шоғырландыру іс-әрекеттері: Спорттық киімдерінне назар аудару. Сәлемдесу. Сабақ мақсаттарын анықтау: Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау іс-әрекеттері: Жеңіл атлетика бойынша қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасының негізгі критерийлерін есте сақтау.Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістікЫсқырық,секунд өлшегіш



    Сабақтың ортасы
    Негізгі бөлім уақыты: 20-25 мин.Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар.(ЖЖ, Тәж) Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларғаа шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 20 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 20 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 40 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады.(ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олап 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді

    Конустар. Іргеліқозғалысдағдыларыбойыншаресурстықараңыз(25-кітап, спринт,21-24-беттер: http://www.det.wa.edu.au/ stepsresources/detcms/navi gation/fundamental- movement- skills/?oid=MultiPartArticl e-id-13602092



    Сабақтыңсоңы
    Қорытынды бөлім уақыты: 5 мин.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
  • нені білдім, нені үйрендім?
  • нені толық түсінбедім?
  • немен жұмысты жалғастыру қажет?


  • Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады






    Сабақ бойынша рефлексия




    Тексерген:
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ