Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Сынып: 5

    Сабақ 1*2

    Сабақ тақырыбы

    Қазақ отбасының дәстүрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

    5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде отбасылық дәстүрлер жайлы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып аясында тәуелдік жалғауының жекеше түрін меңгередеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

    Кейбір оқушылар:

    Отбасы тақырыбында ауқымды әңгіме құра алады


    Жетістік критерилері

    суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талдауға арналған сұрақтар:

    Не себебті ......деп ойлайсыз

    ишара

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиет пәнімен байланыс

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақ басы





    2 минут











    3 минут

    (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

    «Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық ат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

    Қайырлы күн, көздерім!

    Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, құлақтарым!

    Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
    Қайырлы күн, қолдарым!

    Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
    Қайырлы күн, аяқтарым!

    Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
    Қайырлы күн, мұғалім!

    Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


    /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/


    (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?

    Суретке қарап әңгіме жүргізу



    Отбасы деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы отбасының орыналасу жиынтығыі туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс (8 мин)

    • Отбасы қалай құрылады?

    Қоршаған ортаны бізді қалай қабылдайды?

    • Отбасындағы негізгі әрекеттерді ата?

    Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.


    Слайд















    Слайд

    Сабақтың ортасы


    5 минут




    5 минут







    5 минут






    3 минут


    5 минут



    2 минут


    5 минут


    2 минут


    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызады.

    Shape2

    Отбасы








    Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады

    1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Оқылым. Жазылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, сауатты жазуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

    Б) Оқылым. Оқушыны мәнерлеп оқуға дағдыландыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    В) Айтылым. Оқулықтағы жағдаяттық тапсырманы (4-тап- сырма) орындатады.

    3. Тілдік бағдар. Тәуелдік жалғауының жекеше түрін меңгертеді.

    4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Оқушыны дұрыс, сауатты жазуға дағдыландыру үшін 6, 11-тапсырманы орындатады.

    Б) Оқылым. Айтылым. Дұрыс оқуға,

    жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 7-тап- сырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Сауатты жазуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орындата- ды.

    Г) Айтылым. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

    5. Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым. Оқулықтағы 12, 13, 14-тап- сырманы орындатады.

    6. Мәнерлеп оқу. А) Оқулықтағы «Кел, жаттығайық!» айда- рында берілген өлеңді мәнерлеп оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Өлеңде тақырыпқа байланысты кездескен сөздерді тапқызып, қайталатады.


    Суретпен жұмыс Әңгіме иқұру


    (Т) Суретпен жұмы с.




    Мәтінмен жұмыс
    Әр топқа мәтін таратылады
    Әр топқа тарауларды таратып беріп әр топқа тапсырма беру
    1 топ. Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет - ғұрыптары
    2 топ. Әдептілік пен сыпайылық, үлкендерге құрмет әдет - ғұрпы
    3 топ. Тамырлық және қоныс таңдау әдет - ғұрпы
    4топ. Отбасы және неке саласындағы әдет - ғұрыптар мен салт - дәстүрлер. Бата беру. Бала тәрбиесі.
    ІІ Көрініс көрсету. 1 - топ «Амандық саулық білісу»
    2 - топ «Сарқыт беру»
    3 - топ «Байғазы»
    4 - топ «Бата беру»
    Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну


    1-тапсырма. Бос орынды керекті сөздермен толықтырыңдар.

    Досымның інісі_____________.

    Менің қарындасым________________.

    Менің отбасым________________.

    Диманың анасы_________________.

    Катеринаның атасы мен әжесі__________________________.

     Керекті сөздер: үлгілі, бауырмал, ашық, мейірімді, қарапайым адамдар.

     2-тапсырма.  Берілген сұрақтарға үлгі бойынша жауап беріңдер.

    Үлгі:

    сенің отбасың тату ма?

    Иә, менің отбасым тату.

    Жоқ, менің отбасым тату емес.


    Айша, сенің ағаңның мінезі жайдары ма?

    ...........................................................................

    Егор, сенің інің сені сыйлай ма?

    ............................................................................

    Марат, сен қарындасыңның сабағына  көмектесесің бе?

    ................................................................................................

    Алдияр, сен ата-анаңды тыңдайсың ба?

    3-тапсырма. Берілген сөздерден сын есім жасаңдар.

      Білім, сапа, бауыр, төзім, ықылас, көңіл, сана, ашу.

     4- тапсырма. Диалогті пайдалана отырып, өзара сөйлесіңдер.

    • Жанар, отбасы мүшелері қандай болуы керек деп ойлайсың?

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Жельменева Гульден Касымхановна
      25 Қараша 2022
      490
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Сабақ жоспары : Қазақ отбасындағы дәстүрлер

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Сабақ жоспары : Қазақ отбасындағы дәстүрлер

      Материал туралы қысқаша түсінік
      5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

      Мектеп:

      Мұғалімнің аты-жөні :

      Қатысқандар:

      Қатыспағандар саны:

      Күні:

      Сынып: 5

      Сабақ 1*2

      Сабақ тақырыбы

      Қазақ отбасының дәстүрлері

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

      5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру

      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар:

      Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде отбасылық дәстүрлер жайлы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып аясында тәуелдік жалғауының жекеше түрін меңгередеді.

      Оқушылардың басым бөлігі:

      Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

      Кейбір оқушылар:

      Отбасы тақырыбында ауқымды әңгіме құра алады


      Жетістік критерилері

      суреттерді пайдалана отырып,сөйлем қарапайым постерлер құрастыра алады.

      Тілдік мақсат

      Оқушылар орындай алады:

      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

      Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

      Талдауға арналған сұрақтар:

      Не себебті ......деп ойлайсыз

      ишара

      Құндылықтарды дарыту

      Жауапкершілік

      Пәнаралық байланыстар

      Әдебиет пәнімен байланыс

      Алдыңғы меңгерілген білім

      Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру.

      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақта жоспарланған іс-әрекет


      Ресурстар

      Сабақ басы





      2 минут











      3 минут

      (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

      «Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық ат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

      Қайырлы күн, көздерім!

      Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
      Қайырлы күн, құлақтарым!

      Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
      Қайырлы күн, қолдарым!

      Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
      Қайырлы күн, аяқтарым!

      Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
      Қайырлы күн, мұғалім!

      Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


      /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/


      (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

      Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?

      Суретке қарап әңгіме жүргізу



      Отбасы деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы отбасының орыналасу жиынтығыі туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс (8 мин)

      • Отбасы қалай құрылады?

      Қоршаған ортаны бізді қалай қабылдайды?

      • Отбасындағы негізгі әрекеттерді ата?

      Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.


      Слайд















      Слайд

      Сабақтың ортасы


      5 минут




      5 минут







      5 минут






      3 минут


      5 минут



      2 минут


      5 минут


      2 минут


      Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызады.

      Shape2

      Отбасы








      Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады

      1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

      2. Мәтіналды жұмыс.

      А) Оқылым. Жазылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, сауатты жазуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

      Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

      Б) Оқылым. Оқушыны мәнерлеп оқуға дағдыландыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

      В) Айтылым. Оқулықтағы жағдаяттық тапсырманы (4-тап- сырма) орындатады.

      3. Тілдік бағдар. Тәуелдік жалғауының жекеше түрін меңгертеді.

      4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

      Ә) Жазылым. Оқушыны дұрыс, сауатты жазуға дағдыландыру үшін 6, 11-тапсырманы орындатады.

      Б) Оқылым. Айтылым. Дұрыс оқуға,

      жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 7-тап- сырманы орындатады.

      В) Жазылым. Айтылым. Сауатты жазуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орындата- ды.

      Г) Айтылым. Оқулықтағы 10-тапсырманы орындатады.

      5. Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым. Оқулықтағы 12, 13, 14-тап- сырманы орындатады.

      6. Мәнерлеп оқу. А) Оқулықтағы «Кел, жаттығайық!» айда- рында берілген өлеңді мәнерлеп оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Өлеңде тақырыпқа байланысты кездескен сөздерді тапқызып, қайталатады.


      Суретпен жұмыс Әңгіме иқұру


      (Т) Суретпен жұмы с.




      Мәтінмен жұмыс
      Әр топқа мәтін таратылады
      Әр топқа тарауларды таратып беріп әр топқа тапсырма беру
      1 топ. Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек жөніндегі әдет - ғұрыптары
      2 топ. Әдептілік пен сыпайылық, үлкендерге құрмет әдет - ғұрпы
      3 топ. Тамырлық және қоныс таңдау әдет - ғұрпы
      4топ. Отбасы және неке саласындағы әдет - ғұрыптар мен салт - дәстүрлер. Бата беру. Бала тәрбиесі.
      ІІ Көрініс көрсету. 1 - топ «Амандық саулық білісу»
      2 - топ «Сарқыт беру»
      3 - топ «Байғазы»
      4 - топ «Бата беру»
      Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну


      1-тапсырма. Бос орынды керекті сөздермен толықтырыңдар.

      Досымның інісі_____________.

      Менің қарындасым________________.

      Менің отбасым________________.

      Диманың анасы_________________.

      Катеринаның атасы мен әжесі__________________________.

       Керекті сөздер: үлгілі, бауырмал, ашық, мейірімді, қарапайым адамдар.

       2-тапсырма.  Берілген сұрақтарға үлгі бойынша жауап беріңдер.

      Үлгі:

      сенің отбасың тату ма?

      Иә, менің отбасым тату.

      Жоқ, менің отбасым тату емес.


      Айша, сенің ағаңның мінезі жайдары ма?

      ...........................................................................

      Егор, сенің інің сені сыйлай ма?

      ............................................................................

      Марат, сен қарындасыңның сабағына  көмектесесің бе?

      ................................................................................................

      Алдияр, сен ата-анаңды тыңдайсың ба?

      3-тапсырма. Берілген сөздерден сын есім жасаңдар.

        Білім, сапа, бауыр, төзім, ықылас, көңіл, сана, ашу.

       4- тапсырма. Диалогті пайдалана отырып, өзара сөйлесіңдер.

      • Жанар, отбасы мүшелері қандай болуы керек деп ойлайсың?

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
        25.11.2022
        490
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Жельменева Гульден Касымхановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации