Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары:" Ойын жағдайда допты басқару" 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары № 1
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 7-бөлім |
Мектеп: |
|||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын жағдайында допты басқару техникасы. |
|||||||||
Оқу мақсаттары |
9.3.4.4 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу. |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Ойын жағдайында допты басқару техникасы кезінде денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білуге үйрету. |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: Пәндік лексика және терминология Мыналарды қамтиды:
|
|||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
|
|||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика пәндерімен байланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді) |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету (АКТ қолданған жағдайда) |
|||||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылардың алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс іс-шаралар кезінде алған командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар. |
|||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 10 минут
|
«Тақырып көлеміндегі әрекеттер» Мақсаты: Игергелі отырған тақырып пен оқыту мақсаттары жөнінде ақпарат беру. Сипаттамасы: Мұғалім мен оқушының тақырып бойынша бірлескен іс-әрекеті. Сұрақ-жауап арқылы командалық қызметте әлеуметтік дағдыларды жетілдіру бойынша қауіпсіздік ережелері туралы мәселелер нақтыланады. Мұғалім әрекеті: Тақырып, жоспардағы іс-әрекеттер жөнінде ақпаратпен, мақсаттар және бағалау критерийлерімен таныстырады, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар командалық қызметте әлеуметтік дағдыларды жетілдіру бойынша жұмыс істейді. Оқушы әрекеті: Мұғалімнің берген ақпаратын тыңдайды, мақсаттар және бағалау критерийлерімен танысады, сұрақтар қояды. Мұғаліммен бірлесе отырып бағалау критерийлерін талқылайды. Командалық ойындарда жеке, топтық, командалық тактикалық әрекеттерді орындайды және көрсетеді. Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, фишкалар, ысқырық.
|
||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут
|
1 тапсырма (С, ҚБ) Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру сабақтары кезінде оқушылардың көңіл-күйін бақылай білу. Қауіпсіздігі ережелерін қатаң сақтау: Жабдықтар мен ресурстарды қозғалыс кезінде қауіпсіз пайдалану және арнайы жаттығуларды сапалы орындау. Мақсаты: Арнайы тапсырмаларды орындай отырып командалық іс-әрекеттерде негізгі дағдыларды жетілдіру, оқыту мақсаттарын шешу. Сипаттама: Оқушылар үштікте ақылдаса отырып командалық іс-әрекеттерді орындайды қауіпсіздік ережелерін, денсаулыққа пайдалы дене жаттығуларын ойластырып орындауға тырысады. Жаттығуларды көрсету барысында бас, иық, қол, бел, аяқ, секіру секілді негізгі қозғалыс жаттығулары арқылы дағдыларын жетілдіру әрекеттері жүзеге асырылады. Мұғалім әрекеті: - тапсырмаларды орындау орынын, құрал-жабдықтарды дайындайды; - сыныпты бірнеше шағын топтарға бөледі; - оқушыларға жеке топ ретінде өзіндік дене жаттығуларын жасақтап көрсетуді ұсынады; - жаттығудың аты мен рөлдерін нақтылауды талап етеді; - тапсырманы түсіндіреді; - тапсырмаларды орындау кезінде жарақаттануды болдырмау мақсатында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау қажеттігі туралы ескертеді; - тапсырмаларды орындау кезінде жетілдіру керек дағдыларды, әрбір оқушының жеке жетістіктерін айтып тұрады; - оқушылардың өзін-өзі бағалауын, өзара бағалауын бірі-бірлеріне ауызша баға беру арқылы жүзеге асырады; Оқушы әрекеті: Оқушылар үш адамнан тұратын шағын топтарға бөлінеді. 1-әрекет. Жаңа сабақ барысында игерген қауіпсіздік ережелерін түсіндіре отырып, жаттығудың маңыздылығын айта отырып көрсетеді. Топтағы іс-әрекеттерді бөліп көрсетеді. 2-әрекет. Оқушылар шағын топта ақылдаса отырып өздерінің дене жаттығуларын жасақтайды, сынамалап көреді, ұсынады. 3-әрекет. Шағын топтарда жасақталған жаттығуды ұсыну. Оқушылар жаттығудың атын айтады, ойыншылардың әрекетін түсіндіреді. Дескриптор: - қауіпсіздік ережелерін біледі, түсіндіреді; - шағын топта тиімді әрекет етеді, жаттығуды көрсетеді. Бағалау: Оқушылардың өзіндік және серіктесін бағалауы тәжірибеленеді. Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді.
2 тапсырма (С, Ж, ЖЖ, К) Допты алып жүру және допты бір-біріне беру. Оқушылар алаңның ұзындығымен допты жайбарақат алып жүреді және конустарды қиғаштап айналып өтеді.
Дескриптор: - қауіпсіздік ережелерінің сақталуы; - алаң бойынша емін-еркін қозғалу; - допты алысқа жібермей қозғалу. Бағалау: Оқушылардың өзіндік және серіктесін бағалауы тәжірибеленеді. Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, ысқырық. Қозғалыс мәнмәтінінде жабдықтар мен ресурстарды қауіпсіз пайдалануға сілтеме. https://nsportal.ru/shkola/fizkultura-i-sport/library/.../tekhnika-bezopasnosti-futbol
Үлкен бос кеңістік. Алаңды бөлу үшін конустар және бірнеше футбол доптары. Допты беруге сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=kWzsrTZnqMA |
||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
|
«Сабақты қорытындылау» Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Сипаттама: Өтілген тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша қорытынды айтады. Дене қыздыру адам ағзасына жақсы жүктеме бола ала ма? Қозғалыс әрекеттерімен айналысқан кезде біздің дене қызуымызда қандай өзгерістер болады? Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік болу үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді, серіктесіне тілек білдіреді.
Бағалау:
Оқушылардың өзіндік және серіктесін бағалауы
тәжірибеленеді. Бір-бірл Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |