Баскетбол сабағынын күнделік жоспары
5 сынып
Сабақ мақсаты: 1. Ойыншынын қозғалыс әдісін үйрету.
Ойыншынын тұрысын, бұрылу әдісін үйрету.
2. Қимыл үйлесімі, жылдамдық, секіргіштік.
3.Дене шынықтыру сабағында тәртіптілік және қарым-қатынас түсінік тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : спорт залы
Спорт құрал-жабдықтар: ысқырғыш, баскетбол доптары
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
10’ |
|
|
|
1. Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу Сабақтың мақсатын түсіндіру. |
1'
|
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау. |
|
2. Қозғалыстағы жалпы дене дамыту жаттығулары.
|
3’ |
Орындаған жаттығуларды байкау. |
|
|
3. Бірқалыптық жүгіріс.
|
3’ |
Қимыл ырғағы. |
|
|
4. Тынысты бұрынғы қалпына келтіру. |
1’ 10-15 м |
Әдістемелік нұскаулар 1-4 – дем тарту 1-4 – дем шығару |
|
|
5. Назар аудару ойыны «Тыйым салынған қимыл» |
2’ |
«Қолды белге» - тыйым салынған қимыл. |
|
|
II |
Негізгі |
30’ |
|
|
|
1 . Баскетболшынын тұрысы, бұрылуы: 1) сол аяқпен 2) он аяқпен; 3) теріс қарап жүгіру. |
5’ |
Қателері: салмақты бір аяққа қою; дене салмағын табанға үлестіру керек, денені аса алға еңкею, қаданы бірге қоймау. |
|
2. Жасауыл қадамнын қимылы: 1) солға - онға; 2) алға – артқа. |
5’ |
Қозғалыста аяқты бүгу, аяқ жақындатпай кесіп өту. |
|
|
3. Орнынан шығырғаға иіқтан бір қолмен лақтыру еліктеуі: 1) Үстінен: - допты он (сол) қолмен үстау; - аяқ қимылы және допты бастын үстіне алып шығару; - допты қолдын үшінен шығару; 2) қабырғанын жанында; 3) шығырға - аралық 1 м. |
10’ |
Аяқ қол қимылына назар аудару. |
|
|
4. Мини-баскетбол ереже бойынша ойнау. |
10’ |
Ереже бойынша өткізіледі. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
5’ |
|
|
|
1. Сапқа түру. Тынысты бұрынғы қалпына келтіру. |
3’ |
Босаңсуыға жасалады. Әр жаттығу 3-4 жасалады. |
|
|
2. Сабақты қорыту. Үй тапсырмасы Ұйымдастырып қайтару. |
2’ |
Баға қою. Құрал- жабдықтарды жинау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары:"Баскетбол добын алып жүру"
Сабақ жоспары:"Баскетбол добын алып жүру"
Баскетбол сабағынын күнделік жоспары
5 сынып
Сабақ мақсаты: 1. Ойыншынын қозғалыс әдісін үйрету.
Ойыншынын тұрысын, бұрылу әдісін үйрету.
2. Қимыл үйлесімі, жылдамдық, секіргіштік.
3.Дене шынықтыру сабағында тәртіптілік және қарым-қатынас түсінік тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : спорт залы
Спорт құрал-жабдықтар: ысқырғыш, баскетбол доптары
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
10’ |
|
|
|
1. Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу Сабақтың мақсатын түсіндіру. |
1'
|
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау. |
|
2. Қозғалыстағы жалпы дене дамыту жаттығулары.
|
3’ |
Орындаған жаттығуларды байкау. |
|
|
3. Бірқалыптық жүгіріс.
|
3’ |
Қимыл ырғағы. |
|
|
4. Тынысты бұрынғы қалпына келтіру. |
1’ 10-15 м |
Әдістемелік нұскаулар 1-4 – дем тарту 1-4 – дем шығару |
|
|
5. Назар аудару ойыны «Тыйым салынған қимыл» |
2’ |
«Қолды белге» - тыйым салынған қимыл. |
|
|
II |
Негізгі |
30’ |
|
|
|
1 . Баскетболшынын тұрысы, бұрылуы: 1) сол аяқпен 2) он аяқпен; 3) теріс қарап жүгіру. |
5’ |
Қателері: салмақты бір аяққа қою; дене салмағын табанға үлестіру керек, денені аса алға еңкею, қаданы бірге қоймау. |
|
2. Жасауыл қадамнын қимылы: 1) солға - онға; 2) алға – артқа. |
5’ |
Қозғалыста аяқты бүгу, аяқ жақындатпай кесіп өту. |
|
|
3. Орнынан шығырғаға иіқтан бір қолмен лақтыру еліктеуі: 1) Үстінен: - допты он (сол) қолмен үстау; - аяқ қимылы және допты бастын үстіне алып шығару; - допты қолдын үшінен шығару; 2) қабырғанын жанында; 3) шығырға - аралық 1 м. |
10’ |
Аяқ қол қимылына назар аудару. |
|
|
4. Мини-баскетбол ереже бойынша ойнау. |
10’ |
Ереже бойынша өткізіледі. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
5’ |
|
|
|
1. Сапқа түру. Тынысты бұрынғы қалпына келтіру. |
3’ |
Босаңсуыға жасалады. Әр жаттығу 3-4 жасалады. |
|
|
2. Сабақты қорыту. Үй тапсырмасы Ұйымдастырып қайтару. |
2’ |
Баға қою. Құрал- жабдықтарды жинау. |
шағым қалдыра аласыз













