Педагоготің
Т.А.Ә
____________________________
|
Бақылаушының
Т.А.Ә
___________________________
|
|
Лауазымы ,біліктілік
санаты
___________________________
|
Лауазымы
____________________________
|
|
Пәні________________________
|
|
|
Мектеп_____________________
|
Бақылау
күні_________________
|
|
Сынып(топ, жеке
оқыту)__________
|
|
|
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына, жалпы орта
білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына
сәйкес
Ескертпе:
тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту
бағдарламасына сәйкес
|
Сабақтың тақырыбы,
мақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
Деңгейі
|
1.
|
Жоспарлау
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1.1
|
Сабақтың
мақсаттары
|
оқу мақсаттарына (күтілетін
нәтижелерге) сәйкес келеді
|
|
|
|
|
барлық білім алушыларға нақты
және қол жетімді
|
|
|
|
|
1.2
|
Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен
ресурстары
|
мақсат пен күтілетін нәтижеге
сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне
сәйкес келеді
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
|
|
|
|
|
Әдістер мен
ресурстарды:
- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып
(педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер) қолдану
жоспарланады
|
|
|
|
|
1.3
|
Бағалау
(тапсырмалар) әдістері,
құралдары
|
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде
оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды
талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау)
процесіне тарту
жоспарланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:
- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере
отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер) жоспарланады
|
|
|
|
|
2
|
Оқыту (ұйымдастыру,
өткізу)
|
2.1
|
Функционалдық сауаттылықты
дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын
ұсыну
|
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты
игерілуі
көрінеді
|
|
|
|
|
әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік
беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар
қолданылады
|
|
|
|
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық
тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға
тартылады
|
|
|
|
|
2.2
|
Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша
дереккөздерді
қолдану
|
|
жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген
цифрлық білім беру ресурстары (бар болса)
пайдаланылады
|
|
|
|
|
|
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін
дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге
сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді
қоса алғанда)
беріледі
|
|
|
|
|
2.3
|
Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды,
саралау тәсілдерін
қолдану
|
оқыту әдістері білім алушылардың өзара әрекеттесуіне ықпал
етеді (немесе педагог-білім
алушы)
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері
ескеріледі
|
|
|
|
|
тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың білім
беру қажеттіліктеріне сәйкес
келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға
қосымша нұсқаулар
беріледі)
|
|
|
|
|
|
сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың
тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет
түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша
сөйлеу және т. б.)
қолданады.
|
|
|
|
|
2.4
|
Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты
ұтымды
пайдалану
|
сабақтың құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім
алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін
ескереді
|
|
|
|
|
уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент
сақталады)
|
|
|
|
|
педагог пен білім алушылардың сөйлеу балансы
(қарым-қатынастың басқа түрлері)
сақталады
|
|
|
|
|
2.5
|
Білім алушылардың өзара әрекеттесуін
ұйымдастыру
|
білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін
ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын
қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер
бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық)
сақталады
|
|
|
|
|
білім алушылар талқылауға белсенді
қатысады
|
|
|
|
|
2.6
|
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды
дамыту
|
|
ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал
етеді
|
|
|
|
|
білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын
көрсетеді
|
|
|
|
|
3
|
Бағалау(мониторинг)
|
3.1
|
Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын
қолдану
|
|
білім алушылар мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді
анықтауға
тартылады
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде білім алушылардың үлгерімі
бағаланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім
алушылардың сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол
жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана
отырып)
|
|
|
|
|
уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша
ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын
қолдана
отырып)
|
|
|
|
|
сабақтың барлық кезеңдерінде өзін-өзі және өзара бағалау
(МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен
бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер
береді
Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші -
іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына
сәйкес
|
|
|
|
|
рефлексия сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне
сәйкес келеді, дағдыларды дамыту
жоспарланады
|
|
|
|
|
4
|
Рефлексия
|
4.1
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
білім алушылардың мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол
жеткізуі негізінде сабақты бағалау
жүргізіледі
|
|
|
|
|
4.2
|
практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың,
іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты
іс-әрекеттер
айқындалады
|
|
|
|
|
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
Қорытынды (max
102)
|
|
|
|
|