2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сабақты бақылау парағының үлгісі

Сабақты бақылау парағының үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты бақылау парағының үлгісінің құрылымы 5- 11 сыныптар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтарды бақылау парағы Педагогтарды аттесттатаудан

өткізу қағидалары мен

шарттарына 16 қосымша

Педагоготің Т.А.Ә

____________________________

Бақылаушының Т.А.Ә

___________________________


Лауазымы ,біліктілік санаты

___________________________

Лауазымы

____________________________


Пәні________________________



Мектеп_____________________

Бақылау күні_________________


Сынып(топ, жеке оқыту)__________



Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына, жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес


Сабақтың тақырыбы, мақсаттары





Бағалау критерийлері

Деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді





барлық білім алушыларға нақты және қол жетімді





1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес келеді





жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді





білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді





Әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады





1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді





жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді





сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады





бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:
- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып 
(педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама негізінде 
(педагог-шебер) жоспарланады





2

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді





әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады





білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады





2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану


жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады






білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі





2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе педагог-білім алушы)





білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі





тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға қосымша нұсқаулар беріледі)






сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.





2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді





уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)





педагог пен білім алушылардың сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады





2.5

Білім алушылардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады





білім алушылар талқылауға белсенді қатысады





2.6

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту


ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді





білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді





3

Бағалау(мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану


білім алушылар мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады





сабақтың барлық кезеңдерінде білім алушылардың үлгерімі бағаланады





бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)





уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)





сабақтың барлық кезеңдерінде өзін-өзі және өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес





рефлексия сабақтың мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады





4

Рефлексия

4.1

Сабақ бойынша рефлексия


білім алушылардың мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты бағалау жүргізіледі





4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады






барлығы






Қорытынды (max 102)





Ұсыныстар:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қолы ___________бақылаушының Т.А.Ә______________________

Қолы___________педагогтің Т.А.Ә__________________________

Жариялаған:
Айжан Усеновна
26 Ақпан 2025
115
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі