САБАҚ: Шабуыл әрекеті арқылы
ойындар.
|
Мектеп: Новый орта
мектебі
|
Күні:
9.02.2018ж.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Темірбаева
А
|
Сынып:
2 е
|
Қатысушы
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Бұл сабаққа керек
оқыту
мақсаттары
|
2.2.2.2 Әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс
жөніндегі білімді нығайтады
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар келесіге
қабілетті:
|
-
Алаңда әртүрлі қарқынмен
қозғала алады.
-
Бөренде тепе-теңдік
сақтау
-
Динамикалық тепе-теңдік сақтау
дағдысын пайдалану.
|
Оқушылар көпшілігі келесіге
қабілетті:
|
|
Кейбір оқушылар келесіге
қабілетті.
|
|
Тілдік
мақсат
|
Балаларды тепе-теңдік
дағдыларын дамыту үшін тапсырмалар орындау кезінде ортақ кеңістікті
пайдалану және бөлудің маңызды тұстарын айқындайды; қозғалыс
идеяларына жету кезінде креативтілік көрсете
алады
|
Пәндік лексика және
терминология:
|
Гимнастикалық отырғыш,
кеңістік, тепе-теңдік
|
Диологке/жазуға арналған
пайдалы сөз тіркестер :
|
Тепе-теңдік деген
не?
Кедергілер арасынан өту кезін
де қандай қимыл-қозғалыстарын жасадыңдар?
Тапсырмалар арасында сендер
үшін қайсысы қиын болды?
|
Неге ... екенін айталасың
ба?
|
Неліктен бөренеде тепе-теңдік
сақтау кезінде қолдың көмегіне сүйенеміз?
|
Алдыңғы
оқыту
|
Әртүрлі биіктіктегі кедергі
арқылы өрмелеп түсу. Гимнастикалық қабырғамен көлденеңінен оңға,
солға қосымша адымдай отырып өрмелеу.
|
Жоспар
|
Уақыт
шеңбері
|
Жоспарланған
әрекет
|
Ресурстар
|
0-3
мин
4-10
|
(Б) Оқушылар сапқа тұрады.
Сәлемдесу. Тізені көтеріп жүгіру. Алақанға өкшені тигізіп жүгіру.
Қос аяқпен секіру. Кедергілердің үстінен секіріп өту. кедергілер
арасымен жүгіру. артпен жүгіру. Бақа тәрізді кедергілер арасымен
секіру. Жаймендеп жай жүріспен жүру.
(Ұ,Ө) Нұсқау - жүгірген кезде
қол-аяғының қимылдарын үйлестіреді. Жүгіру мен жүруді орындаған
кезде арақашықтықты сақтайды. Фигуралы жүрістерді орындаған кезде
арақашықтықты сақтау.
Жұптық
жұмыс. Оқушыларға сақиналарды
(обруч)аталған деңгейге дейін көтеруді ұсынамыз. Иық деңгейіне
дейін, басымыздан жоғары, бел тұсына
ұстау.
Жұптасып жұмыс жасау сақинаны
бірінші оқушы ұстап тұрады. Екінші оқушы допты сақинаның ортасынан
өткізу керек.
|
Кең, ашық
кеңістік.
|
Ортасы
11-16
17-32
33-40
|
Гимнастикалық бөрненің
үстінде тепе-теңдік сақтап жүру.
Кезектесіп оқушылар
гимнастикалық бөрененің үстінен тепе-теңдік сақтап жүреді.
Қауіпсіздік ережесін сақтап жүруді
ұсынамыз.
Берілген тапсырмаларды
орындау:
Бірінші кедергі гимнастикалық
отырғыштың екеуін қойып, содан қолдың көмегімен
тартылу.
Екінші кедергі кегилер арасымен
жүгіріп жылдам өту.
Үшінші кедергі гимнастикалық
отырғыштың біреуінен оңға және солға
секіру
Төртінші кедергі сақиналардан (обруч)
секіріп өту.
Оқушылар тепе-теңдік дегеніміз
не?
Неліктен гимнастикалық
бөренеде тепе-теңдік сақтау кезінде қолдың көмегіне
сүйенеміз?
Сергіту сәті "От
шашу"
Оқушыларды шеңберге тұрғызып,
төменнен жоғарыға қарай шапалақтаймыз. Үш рет
қайталаймыз.
Алма жинау ойыны (топтық
жұмыс)
Оқушыларды екі топқа бөлеміз.
Сақиналарды (обруч) төртеуін әр жерге орналастырамыз да,
Оқушылардың қолына алма суреті бейнеленген парақтар таратамыз. Сол
суреттерге қарап оқушылар топтасып алманы түстеріне сәйкес
сақинаның ішіне орналастыру керек.
Оқушылар топпен жұмыс жасаған
сіздерге ұнады ма? Топта қалай жұмыс жасау керек
екен?
|
Ашық бос
кеңістік
Гимнастикалық бөрене,
гимнастикалық отырғыш, кегилер, сақина
(обруч)
Қағаздан жасалған
алмалар
.
|
Соңы
41-45
|
Балаларға смайликтің көмегімен
сабақтағы өз жұмыстарын бағалауды
ұсынамыз.
|
Кең, ашық
кеңістік
Смайликтер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау - Сіз қалай көбірек
қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балалардың алдына қандай
міндетті қоюды көздейсіз?
|
Бағалау - балалардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздікті тексеру
АКТ
құндылықтарымен
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/танымдық
мақсаттар жүзеге асатындай болды ма
?
Оқушылар бүгін не
үйренді?
Оқу ортасы қандай
болды?
Жоспарланған түрленім пайдалы
болды ма?
Уақыт жоспарын орындадым ба?
Жоспарға қандай өзгерістер және неге
енгіздім?
|
|
|
Қортынды
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті(сабақ беру туралы, сонай-ақ үйрету туралы да
ойланыңыз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсартатын еді(сабақ беру туралы, сонай-ақ үйрету туралы да
ойланыңыз)?
1.
2.
|