Басталуы
Ортасы
|
Қызығушылықтарын
ояту.
Ой
қозғау:
Суретте кім
бейнеленген?
Сәкен
Сейфуллин
(15 қазан 1894 Ақмола уезі,
Ақмола облысы, Ресей империясы - 25 ақпан [1] 1939, Алматы, Қазақ
КСР, КСРО) - қазіргі қазақ әдебиетінің негізін құраушы, ақын және
жазушы,қоғам, мемлекет қайраткері. Қазақстан Жазушылар одағының
негізін қалаушы.
Білім
алуы
1905 жылдан бастап 1908
жылға дейін Спасск мыс балқыту жанындағы орыс-қазақ мектебінде
оқыған, содан кейін Ақмола Ақмола үшсыныптық қалалық училищеде
оқыды. Сонымен қатар,
1912 жылы Сәкен медресе
оқушыларын орыс тіліне
дайындайды.
21 тамыз 1913 жылы
Сейфуллин Омбы педагогикалық семинариясына келді, онда ол Мағжан
Жұмабаевпен оқыған.
1917 жылдың сәуір
айында, Сәкен
Сейфуллин,
«Жас қазақ» («Жас
қазақ») саяси және әлеуметтік-мәдени қоғамын құрады. 1917 жылғы
шілдеде
Сәкен газетін
«Тіршілік» шығаруға
қатысады.
Дескриптор
Ресурстармен таныс
болады.
Ойларын ортаға
салады.
Қалыптастырушы
бағалау:
Студент
жұмыстарын «Смайликтер» әдісі
арқылы бағалайды.
Дескриптор:
Қолдарындағы мәліметті
оқиды.
Мәтінді
талқылайды
Ойларын ортаға
салады
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек»
Студенттер жеке-жеке бір-бірін бағалайды.Сәтті болса
Жұлдыз,қателіктеріне ұсыныс
айтады
3-тапсырма.
Кестемен
жұмыс.
Кім?
|
Марапаттары
|
Балалық
шағы
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
Кестемен жұмыс
жасайды.
Ойларымен
бөліседі.
|
Мұғалімді тыңдау, өз
ойлары мен пікірлерін
айту.
Осы әдіс бойынша жаңа
тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне
түсіндіреді.
Смайликтерді көрсету
арқылы бағалайды.
Жұлдызша арқылы
бағалайды.
Жұлдызшалар арқылы
бағалайды немесе ұсыныс
айтады.
Мәтінмен жұмыс жасау
барысында граматикалық қате жібермеуге тырысады,тыныс белгісінің
ерекшеліктерімен танысады,ойларын ортаға
алады.
|