Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық медальдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған медальдарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саптық жаттығулар
Саптық жаттығулар
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздіңесіміміз де осындайкеремет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық медальдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған медальдарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Спортзалда жаттығу |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















