Гимнастика сабағынын күнделік жоспары.
Сынып: 5 «А» Мерзімі: «........»................................20........ж Сабақ тақырыбы: Саптық жаттығулар
Сабақ мақсаты: 1. Әдiстер және бiрiншi көмектiң көрсетуiнiң, гимнастика сабағындағы қауіпсіздіқ шаралар. Дөндер, тоңқалаң асу, таянып секіру әдісін үйрету.
2. Қимыл үйлесімі, секіргіштікті дамыту.
3. Еңбек сүйгiштiк, тәртiптiктi дене шынықтыру сабағында тәрбиелеу.
Өткізілетін орны: Спорт залы.
Спорт құрал-жабдықтар: гимнастиқалық төсеніш, гимнастиқалық кiшi ағаш ат.
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
9’ |
|
|
|
1.Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу. .Сабақтың мақсатын түсіндіру |
2’ |
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау. ІІ тоқсанға қойылған мақсаттар. |
|
2. Әдiстер және бiрiншi көмектiң көрсетуiнiң, гимнастика сабағындағы қауіпсіздіқ шаралар. |
4’ |
Гимнастика және акробатика сабағында жарақат ескертуы хабарланады. |
|
|
3. Сап жаттығулары: 1)бұрылу – «Сол-ға!, оң-ға!, ай-нал!» 2) «Сапқа тур! Тарқаңдар!» |
3’ |
Бұрылыстарда өкшесiнен айқын өткелiне көңiл аударсын. |
|
|
II |
Негізгі бөлім |
33’ |
|
|
|
1. Жүріс: 1) аяқтын үшімен, қол белде; 2) табанмен, қолды артқа; 3) аяқтын сыртқа жағымен, қолды иыққа; 4) аяқтын ішкі жағымен, қолды бастын артына. |
2’ |
Оқушылардың дұрыс келбетiне қадағалау. |
|
2. Қозғалыстағы жүгіріс жаттығулары |
5’ |
Ирелеңдіп жүгіру, қарсы жүру, диагонал, зал бойынша жүру. Қайта салу және таңғы дене шынықтуру жат-ры, қозғалыстағы жат-ры. Бөлiмшелер бойынша қайта салу. |
|
|
З.Жүгіру:
А.Т. (алғашқы тұрыс ): үшiншi позицияда аяқ, оң аяқ алда. Есеп:
|
5’ |
Билеу адымдарды орындағанда: арқа тік, алға қарау, қол белде. «Жеңілдік» секіру және аяқ үшіне еденге қонуға назар аудару. Оқушылар алан бойынша қозғалады: бүйiрлеу және баскетбол алаңқайдың жақтау сызықтарымен. |
|
|
4. Алға тоңқалаң асу:
|
11’ |
Бас қалпына , арқанын, сәл ажыратылып қойылған тiзелер, шынтақтар қысылғанға назар аудару Қателерді түзеу: баспен алға ерте еңкею. Жаттығулар төсеніште екі қатарда істеледі. Оқушылар арасындағы аралық 80-100 см. |
|
|
5. Таянып секіру: 1) а. т.: еденде тізеріліп түру, қолға тіреліп, аяқпен итеріліп, тіреп отырысты қабылдау; 2) 1-2 адымдармен тiреуге түрегелiп тұрып, гимнастиялық көпiрге секіріп түсу; 3) секіріп тізерлеу отырысқа, тұрып секіру; 4) секіріп отыру және майысып секіру. |
10' |
Жаттығуды гимнастиқалық кіші аттан істеу, биіктігі 90 см. Денені бүгу кезінде секіру: аяқты қою, қолды биікке көтеру иыққа дейін. Басталған қозғалыс жалғастыра күш алып жылжып кетедi. Снарядтан бiр бүйiрден түрегелiп тұрып немесе жерге қонғанын қауіпсіздігін сақтау. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
3’ |
|
|
|
1. Бұлшық еттердiң дұрыс келбет және босаңсуды құрастыруы үшiн жаттығулар. |
2’ |
Баяу екпiн, терең тыныста және кең амплитудамен жаттығулар істеледі. |
|
2. Сабақты қорыту. |
1’ |
Ортақ қателердiң хикаясы жою бойынша шараны ұсыну. Үй тапсырмасы. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Саптық жаттығулар" 5-сынып
"Саптық жаттығулар" 5-сынып
Гимнастика сабағынын күнделік жоспары.
Сынып: 5 «А» Мерзімі: «........»................................20........ж Сабақ тақырыбы: Саптық жаттығулар
Сабақ мақсаты: 1. Әдiстер және бiрiншi көмектiң көрсетуiнiң, гимнастика сабағындағы қауіпсіздіқ шаралар. Дөндер, тоңқалаң асу, таянып секіру әдісін үйрету.
2. Қимыл үйлесімі, секіргіштікті дамыту.
3. Еңбек сүйгiштiк, тәртiптiктi дене шынықтыру сабағында тәрбиелеу.
Өткізілетін орны: Спорт залы.
Спорт құрал-жабдықтар: гимнастиқалық төсеніш, гимнастиқалық кiшi ағаш ат.
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
9’ |
|
|
|
1.Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу. .Сабақтың мақсатын түсіндіру |
2’ |
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау. ІІ тоқсанға қойылған мақсаттар. |
|
2. Әдiстер және бiрiншi көмектiң көрсетуiнiң, гимнастика сабағындағы қауіпсіздіқ шаралар. |
4’ |
Гимнастика және акробатика сабағында жарақат ескертуы хабарланады. |
|
|
3. Сап жаттығулары: 1)бұрылу – «Сол-ға!, оң-ға!, ай-нал!» 2) «Сапқа тур! Тарқаңдар!» |
3’ |
Бұрылыстарда өкшесiнен айқын өткелiне көңiл аударсын. |
|
|
II |
Негізгі бөлім |
33’ |
|
|
|
1. Жүріс: 1) аяқтын үшімен, қол белде; 2) табанмен, қолды артқа; 3) аяқтын сыртқа жағымен, қолды иыққа; 4) аяқтын ішкі жағымен, қолды бастын артына. |
2’ |
Оқушылардың дұрыс келбетiне қадағалау. |
|
2. Қозғалыстағы жүгіріс жаттығулары |
5’ |
Ирелеңдіп жүгіру, қарсы жүру, диагонал, зал бойынша жүру. Қайта салу және таңғы дене шынықтуру жат-ры, қозғалыстағы жат-ры. Бөлiмшелер бойынша қайта салу. |
|
|
З.Жүгіру:
А.Т. (алғашқы тұрыс ): үшiншi позицияда аяқ, оң аяқ алда. Есеп:
|
5’ |
Билеу адымдарды орындағанда: арқа тік, алға қарау, қол белде. «Жеңілдік» секіру және аяқ үшіне еденге қонуға назар аудару. Оқушылар алан бойынша қозғалады: бүйiрлеу және баскетбол алаңқайдың жақтау сызықтарымен. |
|
|
4. Алға тоңқалаң асу:
|
11’ |
Бас қалпына , арқанын, сәл ажыратылып қойылған тiзелер, шынтақтар қысылғанға назар аудару Қателерді түзеу: баспен алға ерте еңкею. Жаттығулар төсеніште екі қатарда істеледі. Оқушылар арасындағы аралық 80-100 см. |
|
|
5. Таянып секіру: 1) а. т.: еденде тізеріліп түру, қолға тіреліп, аяқпен итеріліп, тіреп отырысты қабылдау; 2) 1-2 адымдармен тiреуге түрегелiп тұрып, гимнастиялық көпiрге секіріп түсу; 3) секіріп тізерлеу отырысқа, тұрып секіру; 4) секіріп отыру және майысып секіру. |
10' |
Жаттығуды гимнастиқалық кіші аттан істеу, биіктігі 90 см. Денені бүгу кезінде секіру: аяқты қою, қолды биікке көтеру иыққа дейін. Басталған қозғалыс жалғастыра күш алып жылжып кетедi. Снарядтан бiр бүйiрден түрегелiп тұрып немесе жерге қонғанын қауіпсіздігін сақтау. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
3’ |
|
|
|
1. Бұлшық еттердiң дұрыс келбет және босаңсуды құрастыруы үшiн жаттығулар. |
2’ |
Баяу екпiн, терең тыныста және кең амплитудамен жаттығулар істеледі. |
|
2. Сабақты қорыту. |
1’ |
Ортақ қателердiң хикаясы жою бойынша шараны ұсыну. Үй тапсырмасы. |
шағым қалдыра аласыз













