2-сынып. Денешынықтыруға арналған орта мерзімді жоспар.
|
№ |
Сабақтың тақырыбы
|
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
|
1-тоқсан |
||||||||
|
1 |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс |
Түстер арқылы бөлу. Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
|
2 |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ҚТЕ танысады және химиялық құралдармен жұмыс жасап үйренеді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
|
3 |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» |
Топқа бөлу: Түстер арқылы, Миға шабуыл Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саптық жаттығулар.Негізгі тұрыс
Саптық жаттығулар.Негізгі тұрыс
2-сынып. Денешынықтыруға арналған орта мерзімді жоспар.
|
№ |
Сабақтың тақырыбы
|
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
|
1-тоқсан |
||||||||
|
1 |
Саптық жаттығулар Негізгі тұрыс |
Түстер арқылы бөлу. Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
|
2 |
Бірқатар тізбекке және сапқа тұру Бір орнында оңға,солға,артқа,аалға бұрылу |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
ҚТЕ танысады және химиялық құралдармен жұмыс жасап үйренеді |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
|
3 |
Команда бойынша орындау «Теңел!», «Тік тұр!» «Еркін тұр» «Сынып тоқта» |
Топқа бөлу: Түстер арқылы, Миға шабуыл Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары |
|
шағым қалдыра аласыз













