Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Specification of Summative
Assessment for term 4 1. Aim of the Summative Assessment for the
term
Summative Assessment is aimed
to assess learners’ success in terms of the learning objectives
achievement and reveal their level of knowledge and skills acquired
during the term within the framework of updating the secondary
education content.
Specification describes the
content and procedure for the delivery of the Summative Assessment
for the term in “English” in Grade 3.
2. The document defining
the content of the Summative Assessment for the
term
Subject Programme in “English”
(within the framework of updating the primary education content)
for primary education (Grades 1 – 4).
3. Review of Summative
Assessment for the term 4.
3.1 Duration
-40
minutes.
Total marks
-16.
Speaking task is conducted
separately.
3.2. The structure of the
Summative Assessment
Different types of multiple
choice and open-ended tasks are used in the Summative Assessment
for the term.
This Assessment consists of 4
tasks.
Multiple choice tasks consist
of several possible answers from which the correct one should be
selected.
Open-ended tasks require
learners to answer the questions in full sentences after reading a
text, while writing and speaking.
“Rain, rain go away. Come back
another 1._____.” This is a nursery rhyme we used to sing in
2.___________ when we were small. We wanted it to stop raining so
we could 3.________. There was nothing more depressing than looking
at the rain outside the window when we really wanted to go to the
4.______. People around the world have different opinions on
rain.
Rushing home he tells Mole,
and the two fast friends get to work building a kite of their own.
They study, and collect, and measure, and construct—and soon, their
kite is flying high above the meadow.
But when a storm rumbles in—SNAP!—the kite string breaks, and all
their hard work soars away. Chasing after it, Mole and Bear
discover all is not lost—wedged in the branches of a tree, their
kite protects a nest of baby birds from the pouring
rain.
Two fast friends get to
work
A.their kite protects a nest
of baby
They study, and collect, and
measure, and construct
Berik\ play the
violin\beautifully____________________________________
Saule\skip\well 405 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз