«Шебер қол»
үйірмесінің жұмыс жоспары
Мақсаты:
«Рухани жаңғыр» бағдарламасын іске асыру мақсатында ұлттық қолөнерді дамыта отырып студенттерді шеберлікке баулу, қоғам өміріндегі ролін түсіндіру, эстетикалық талғамын қалыптастыру, дарынды студенттердің қабілетін анықтап, шығармашылық қабілетін дамыту
Міндеті:
- Ұлттық қолөнер негізіне сүйене отырып, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
- Заман талабына сай білім ала отырып, өнер түрлерімен таныстырып, олардың қазіргі қоғамда алатын орнын көрсету.
- Студенттерді байқай білуге, ойлана білуге, қиялдауға, заттың пішімін, құрылысын алдын ала жобалай білуге дағдыландыру.
- Студенттің өнерге деген шығармашылық көзқарасын қалыптастыру.
- Халық дүниесін топтастырып, заман талабына сай түрлендіре отырып тұтыну.
Жоспар
Барлығы -240 сағат
|
Сабақ саны |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізілу ай күні |
|
|
І. Кіріспе - 4 сағат |
||||
|
1-2 |
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру Жалпы қолданылатын құрал жабдықтарымен таныстыру. |
2 |
|
|
|
3-4 |
Қазақтың қол өнері туралы түсінік беру Қазақтың күнделікті қолданылатын бұйымдары. (Құрақ көрпе, сырмақ, қоржын туралы түсінік) |
2 |
|
|
|
ІІ. Оюды компьютер арқылы өңдеу-14 |
||||
|
5-6 |
Компьютер арқылы қаріп, сан, символдарды безендіру, үлгі ретінде қолдану |
2 |
|
|
|
7-8 |
Оюдың сызбасын интернеттен алу сақтау жолдары. А4 форматындағы оюлар. Принтерге жіберу |
2 |
|
|
|
9-10 |
Paint.net бағдарламасын орнату, оны оюдың сызбасын алу да қолдану |
2 |
|
|
|
11-12 13-14 |
MS Excel бағдарламасы арқылы А4 –тен үлкен форматындағы оюларды алу |
4 |
|
|
|
15-16 17-18 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ІІІ. Мамандыққа байланысты бұйымдар жасау-56 сағат |
||||
|
19-20 21-22 |
Фетр матасынан ас табағының астына арналған ұлттық нақыштағы төсеніш жасау |
4 |
|
|
|
23-24 25-26 |
Фетр матасынан ас табағының астына арналған заманауй үлгідегі төсеніш жасау |
4 |
|
|
|
27-28 29-30 |
Фетр матасынан асхана қолқабын тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
31-32 33-34 |
Оны оюмен әрлеу |
4 |
|
|
|
35-36 37-38 |
Сулық тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
39-40 41-42 |
Сулықты кестелеу |
4 |
|
|
|
43-44 45-46 |
Алжапқыш тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
47-48 49-50 |
Қалпақ тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
51-52 53-54 |
Заманауй, қаріп және оюлармен әрленген Себет(корзина) жасау |
4 |
|
|
|
55-56 57-58 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
59-60 61-62 |
Оюлы дастархан тігу үшін дастарханның өлшемін алу, мата, ою сызбасын таңдау. Оюды қиып дайындау. |
4 |
|
|
|
63-64 65-66 |
Оюды матаға жапсыру, шеттерін жиектеу, дастарханның шеттерін әрлеу |
4 |
|
|
|
67-68 69-70 |
Орындық (чехол) қаптамасын тігу |
4 |
|
|
|
71-72 73-74 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ІҮ. Ұлттық нақыштағы бұйымдар жасау-88 сағат |
||||
|
75-76 77-78 |
Қоржын жасау оны таспен әрлеу |
4 |
|
|
|
79-80 81-82 |
Жастық өлшемін есептеу, мата, мақта, сыдырма таңдау, көрпешенің өң бетін әрлеу ою таңдау |
4 |
|
|
|
83-84 85-86 |
Оюды қию, матаға жапсыру |
4 |
|
|
|
87-88 89-90 |
Ою шеттерін жиектеу. Астарлау, әрлеу. |
4 |
|
|
|
91-92 93-94 |
Көрпешенің өлшемін есептеу, мата, мақта, сыдырма таңдау |
4 |
|
|
|
95-96 97-98 |
Көрпешенің өң бетін әрлеу ою таңдау |
4 |
|
|
|
99-100 101-102 |
Оюды қию, матаға жапсыру, |
4 |
|
|
|
103-104 105-106 |
Оюдың шеттерін жиектеу |
4 |
|
|
|
107-108 109-110 |
Астарлау, сыдырма (замок) тағу |
4 |
|
|
|
111-112 113-114 |
Көрпеше шеттерін арқанмен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
115-116 117-118 |
Шығармашылық жұмыс |
4 |
|
|
|
119-120 121-122 |
Құрақ түрлері, қолданылуы, ерекшелігі. Құрақ құрау жабдықтары. Құрақтан жасалатын бұйымдар |
4 |
|
|
|
123-124 125-126 |
Ши құрақ құрауға матаны дайындау, қиынды жасау. |
4 |
|
|
|
127-128 129-130 |
Мата қиындыларынан ши құрақ құрау |
4 |
|
|
|
131-132 133-134 |
Ши құрақты топтастыру жұмысын жүргізу |
4 |
|
|
|
135-136 137-138 |
Астарды өлшеп қию, астарлау, сыдырма (замок) тағу |
4 |
|
|
|
139-140 141-142 |
Көрпеше шеттерін әр түрлі бұйымдармен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
143-144 145-146 |
Бидайық жасауға мата, және әр түрлі жұмсақ бұйымдарды(мақта, параллон) таңдау, матаны өлшеп тігу. |
4 |
|
|
|
147-148 149-150 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
151-152 153-154 |
Перденің өлшемін алу, мата, таңдау. Ілгек лентасын жапсырып тігу, перденің шетін әрлеу |
4 |
|
|
|
155-156 157-158 |
Ламбрикен тігу (Ою сызбасын таңдау, оюды қиып дайындау, оны матаға (фетрге) сызбасын түсіріп ойып алу) әрлеу. |
4 |
|
|
|
159-160 161-162 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
Ү. Ұлттық нақыштағы киімдер-26 сағат |
||||
|
163-164 165-166 |
Фетрден сәукеле тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
167-168 169-170 |
Тастармен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
171-172 173-174 |
Қазақи нақыштағы белдемше жасауға өлшем алу, мата таңдау, пішу . |
4 |
|
|
|
175-176 177-178 |
Өңдеу,тігу |
4 |
|
|
|
179-180 |
Фетрден қамзол тігуге өлшем алу, мата таңдау, пішу . |
2 |
|
|
|
181-182 183-184 |
Өңдеу,тігу. |
4 |
|
|
|
185-186 187-188 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ҮІ. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнері.-28 сағат |
||||
|
189-190 191-192 |
Алқа, белдік, білезік жасау |
4 |
|
|
|
193-194 195-196 |
тұмарша, тәж (диадема) бұйымдар жасау. |
4 |
|
|
|
197-198 199-200 |
Су моншақтармен (бисер) әшекей жасау |
4 |
|
|
|
201-202 203-204 |
Балаларға арналған тюрбанға мата таңдау, пішу, өңдеу, тігу |
4 |
|
|
|
205-206 207-208 |
Үлкендерге арналған тюрбанға мата таңдау, пішу |
4 |
|
|
|
209-210 211-212 |
Өңдеу, тігу |
4 |
|
|
|
213-214 215-216 |
Шығармашылық жұмыс |
4 |
|
|
|
ҮІІ. Күнделікті өмірге қажетті бұйымдар жасау -26 сағат |
||||
|
217-218 219-220 |
Шалбарды қысқарту түрлері |
4 |
|
|
|
221-222 223-224 |
Қарапайым мойын орауыш түрлерін тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
225-226 227-228 |
Сәндік мойын орауыш түрлерін тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
229-230 231-232 |
Шұлық тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
233-234 235-236 |
Қолғап тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
237-238 |
Жапсырмалау жұмыстарымен айналысу |
2 |
|
|
|
239-240 |
Қорытынды |
2 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Шебер қол» үйірмесінің жұмыс жоспары
«Шебер қол» үйірмесінің жұмыс жоспары
«Шебер қол»
үйірмесінің жұмыс жоспары
Мақсаты:
«Рухани жаңғыр» бағдарламасын іске асыру мақсатында ұлттық қолөнерді дамыта отырып студенттерді шеберлікке баулу, қоғам өміріндегі ролін түсіндіру, эстетикалық талғамын қалыптастыру, дарынды студенттердің қабілетін анықтап, шығармашылық қабілетін дамыту
Міндеті:
- Ұлттық қолөнер негізіне сүйене отырып, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
- Заман талабына сай білім ала отырып, өнер түрлерімен таныстырып, олардың қазіргі қоғамда алатын орнын көрсету.
- Студенттерді байқай білуге, ойлана білуге, қиялдауға, заттың пішімін, құрылысын алдын ала жобалай білуге дағдыландыру.
- Студенттің өнерге деген шығармашылық көзқарасын қалыптастыру.
- Халық дүниесін топтастырып, заман талабына сай түрлендіре отырып тұтыну.
Жоспар
Барлығы -240 сағат
|
Сабақ саны |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізілу ай күні |
|
|
І. Кіріспе - 4 сағат |
||||
|
1-2 |
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру Жалпы қолданылатын құрал жабдықтарымен таныстыру. |
2 |
|
|
|
3-4 |
Қазақтың қол өнері туралы түсінік беру Қазақтың күнделікті қолданылатын бұйымдары. (Құрақ көрпе, сырмақ, қоржын туралы түсінік) |
2 |
|
|
|
ІІ. Оюды компьютер арқылы өңдеу-14 |
||||
|
5-6 |
Компьютер арқылы қаріп, сан, символдарды безендіру, үлгі ретінде қолдану |
2 |
|
|
|
7-8 |
Оюдың сызбасын интернеттен алу сақтау жолдары. А4 форматындағы оюлар. Принтерге жіберу |
2 |
|
|
|
9-10 |
Paint.net бағдарламасын орнату, оны оюдың сызбасын алу да қолдану |
2 |
|
|
|
11-12 13-14 |
MS Excel бағдарламасы арқылы А4 –тен үлкен форматындағы оюларды алу |
4 |
|
|
|
15-16 17-18 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ІІІ. Мамандыққа байланысты бұйымдар жасау-56 сағат |
||||
|
19-20 21-22 |
Фетр матасынан ас табағының астына арналған ұлттық нақыштағы төсеніш жасау |
4 |
|
|
|
23-24 25-26 |
Фетр матасынан ас табағының астына арналған заманауй үлгідегі төсеніш жасау |
4 |
|
|
|
27-28 29-30 |
Фетр матасынан асхана қолқабын тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
31-32 33-34 |
Оны оюмен әрлеу |
4 |
|
|
|
35-36 37-38 |
Сулық тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
39-40 41-42 |
Сулықты кестелеу |
4 |
|
|
|
43-44 45-46 |
Алжапқыш тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
47-48 49-50 |
Қалпақ тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
51-52 53-54 |
Заманауй, қаріп және оюлармен әрленген Себет(корзина) жасау |
4 |
|
|
|
55-56 57-58 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
59-60 61-62 |
Оюлы дастархан тігу үшін дастарханның өлшемін алу, мата, ою сызбасын таңдау. Оюды қиып дайындау. |
4 |
|
|
|
63-64 65-66 |
Оюды матаға жапсыру, шеттерін жиектеу, дастарханның шеттерін әрлеу |
4 |
|
|
|
67-68 69-70 |
Орындық (чехол) қаптамасын тігу |
4 |
|
|
|
71-72 73-74 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ІҮ. Ұлттық нақыштағы бұйымдар жасау-88 сағат |
||||
|
75-76 77-78 |
Қоржын жасау оны таспен әрлеу |
4 |
|
|
|
79-80 81-82 |
Жастық өлшемін есептеу, мата, мақта, сыдырма таңдау, көрпешенің өң бетін әрлеу ою таңдау |
4 |
|
|
|
83-84 85-86 |
Оюды қию, матаға жапсыру |
4 |
|
|
|
87-88 89-90 |
Ою шеттерін жиектеу. Астарлау, әрлеу. |
4 |
|
|
|
91-92 93-94 |
Көрпешенің өлшемін есептеу, мата, мақта, сыдырма таңдау |
4 |
|
|
|
95-96 97-98 |
Көрпешенің өң бетін әрлеу ою таңдау |
4 |
|
|
|
99-100 101-102 |
Оюды қию, матаға жапсыру, |
4 |
|
|
|
103-104 105-106 |
Оюдың шеттерін жиектеу |
4 |
|
|
|
107-108 109-110 |
Астарлау, сыдырма (замок) тағу |
4 |
|
|
|
111-112 113-114 |
Көрпеше шеттерін арқанмен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
115-116 117-118 |
Шығармашылық жұмыс |
4 |
|
|
|
119-120 121-122 |
Құрақ түрлері, қолданылуы, ерекшелігі. Құрақ құрау жабдықтары. Құрақтан жасалатын бұйымдар |
4 |
|
|
|
123-124 125-126 |
Ши құрақ құрауға матаны дайындау, қиынды жасау. |
4 |
|
|
|
127-128 129-130 |
Мата қиындыларынан ши құрақ құрау |
4 |
|
|
|
131-132 133-134 |
Ши құрақты топтастыру жұмысын жүргізу |
4 |
|
|
|
135-136 137-138 |
Астарды өлшеп қию, астарлау, сыдырма (замок) тағу |
4 |
|
|
|
139-140 141-142 |
Көрпеше шеттерін әр түрлі бұйымдармен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
143-144 145-146 |
Бидайық жасауға мата, және әр түрлі жұмсақ бұйымдарды(мақта, параллон) таңдау, матаны өлшеп тігу. |
4 |
|
|
|
147-148 149-150 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
151-152 153-154 |
Перденің өлшемін алу, мата, таңдау. Ілгек лентасын жапсырып тігу, перденің шетін әрлеу |
4 |
|
|
|
155-156 157-158 |
Ламбрикен тігу (Ою сызбасын таңдау, оюды қиып дайындау, оны матаға (фетрге) сызбасын түсіріп ойып алу) әрлеу. |
4 |
|
|
|
159-160 161-162 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
Ү. Ұлттық нақыштағы киімдер-26 сағат |
||||
|
163-164 165-166 |
Фетрден сәукеле тігіп үйрену |
4 |
|
|
|
167-168 169-170 |
Тастармен әшекейлеу |
4 |
|
|
|
171-172 173-174 |
Қазақи нақыштағы белдемше жасауға өлшем алу, мата таңдау, пішу . |
4 |
|
|
|
175-176 177-178 |
Өңдеу,тігу |
4 |
|
|
|
179-180 |
Фетрден қамзол тігуге өлшем алу, мата таңдау, пішу . |
2 |
|
|
|
181-182 183-184 |
Өңдеу,тігу. |
4 |
|
|
|
185-186 187-188 |
Практикалық жұмыс |
4 |
|
|
|
ҮІ. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнері.-28 сағат |
||||
|
189-190 191-192 |
Алқа, белдік, білезік жасау |
4 |
|
|
|
193-194 195-196 |
тұмарша, тәж (диадема) бұйымдар жасау. |
4 |
|
|
|
197-198 199-200 |
Су моншақтармен (бисер) әшекей жасау |
4 |
|
|
|
201-202 203-204 |
Балаларға арналған тюрбанға мата таңдау, пішу, өңдеу, тігу |
4 |
|
|
|
205-206 207-208 |
Үлкендерге арналған тюрбанға мата таңдау, пішу |
4 |
|
|
|
209-210 211-212 |
Өңдеу, тігу |
4 |
|
|
|
213-214 215-216 |
Шығармашылық жұмыс |
4 |
|
|
|
ҮІІ. Күнделікті өмірге қажетті бұйымдар жасау -26 сағат |
||||
|
217-218 219-220 |
Шалбарды қысқарту түрлері |
4 |
|
|
|
221-222 223-224 |
Қарапайым мойын орауыш түрлерін тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
225-226 227-228 |
Сәндік мойын орауыш түрлерін тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
229-230 231-232 |
Шұлық тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
233-234 235-236 |
Қолғап тоқып үйрену |
4 |
|
|
|
237-238 |
Жапсырмалау жұмыстарымен айналысу |
2 |
|
|
|
239-240 |
Қорытынды |
2 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













