Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Секіру және оның түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының
Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді
Бұйрығына 6-қосымша
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Математика пәні 3 сыныбы
Аптасына: 5 сағат
Барлығы: 19 сағат
р\с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||
|
|
. І тоқсан |
|
|
|
|||||
1. |
1 |
«Жанды табиғат» 1А бөлім - 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту |
Разрядтық қосылғыштардың қосындысы |
3.5.2.1 көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін қолдану 3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
1 |
|
|
|||
2 |
2 |
|
Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту |
3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау 3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазудау |
1 |
|
|
|||
3. |
3 |
|
1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау. Сандар тізбегі |
3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға
дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын
анықтау |
1 |
|
|
|||
4. |
4 |
1В бөлім – Көбейту және бөлу. |
Көбейту және бөлу амалдарын орындаудағы 1 санының қасиеті |
3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін қолдану; 3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
1 |
|
|
|||
|
|
|||||||||
5 |
5 |
|
Есепті модельдеу |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте,
сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде
модельдеу; |
1 |
|
|
|||
6 |
6 |
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»
|
Аудан. Ауданның өлшем бірліктері |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте,
сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде
модельдеу; |
1 |
|
|
|||
7 |
7 |
|
Екі жиынның бірігуі және қиылысуы |
3.4.1.1 екі жиынның бірігуі мен қиылысуын Эйлер-Венн диаграммасының көмегімен көрнекі түрде кескіндеу 3.4.1.2 сандардың жиындарын, олардың бірігуі мен қиылысуын элементтердің берілген немесе оқушылардың өздері анықтаған қасиеттері бойынша құру |
1 |
|
|
|||
8 |
8 |
|
Мүмкіндіктер тармағы |
3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану |
1 |
|
|
|||
9 |
9 |
1С. Кестелік көбейту және бөлу. |
6,7 санына көбейту және бөлу кестесі. Жанама сұрақтармен берілген есептер |
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану 3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару |
1 |
|
|
|||
10 |
10 |
|
8, 9 сандарына көбейту және бөлу кестесі. |
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану |
1 |
|
|
|||
11 |
11 |
|
Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. |
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану 3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару |
1 |
|
|
|||
12 |
12 |
«Уақыт» 2А Үлес.Уақытты қалай өлшейді? |
Үлес және бөлшек туралы түсінік. |
3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру 3.1.2.1** бөлшек дегеніміз бірліктің (бір бүтіннің) бір не бірнеше тең үлестерден құралған сан, екі натурал санның қатынасы екенін түсіну |
1 |
|
|
|||
13. |
13 |
|
Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері |
3.3.2.1 нүктелі қағазда параллеь және қиылысатын түзулер сызу; нүктелі қағазда қиылысатын геометриялық жазық фигураларды сызу, олардың қиылысу және бірігу аумағын табу |
1 |
|
|
|||
14. |
14 |
|
Симметриялы және симметриялы емес жазық фигуралар |
3.3.1.1 шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін (центр, радиус, диаметр) бір бірінен ажырату және атау/ симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру |
1 |
|
|
|||
15. |
15 |
«Сәулет» 2В Аудан. Шамалар. |
Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу
|
3.3.1.3 тік бұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2 , S=a·b шығарып алу және қолдану (a·b):2, S=a2 , S=a·b шығарып алу және қолдану 3.5.2.3 бұрыштарды, көп бұрыштарды латын алфавитінің бас әріптерімен белгілеу, оларды белгіленуі бойынша оқу |
1 |
|
|
|||
16. |
16 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |