Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ №42
Шеңбердің теңдеуі
Мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:8 ә
Қатысқан
оқушы саны:
Қатыспаған
оқушы саны:
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
Оқушылар: осы
тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау
дағдыларын қалыптастырады.
Сабақтың
мақсаты
Тақырып
аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған
білімін практикада қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Оқушылар осы
тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау
дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Тілдік мақсат
Осы тақырыпқа
қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын
тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін
мынадай сөздіктер қолданамын.
Қазақша
Русский
English
нүкте
Точка
Point
Абцисса
Абцисса
Abscissa
Ордината
Ордината
Ordinate
Декарттық
координаталар жүйесі
Система
координат
Analytic
plane
Ширек
Четверть
Quadrant
ХУ жазықтығы
Система
координат
Xy plane
Салу немесе белгілеу
Построение
To plot or
graph
Графиктің берілуі
Изображение
графика
Representation
of a graph
Анықталу облысы
Область
определения
Domain
Мәндер облысы
Область
значения
Range
Құндылықтарды дамыту
Әділдікке,
патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Математикалық
логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»
Негізгі
бөлім Тақырыпты ашу
35
минут
Соңы
5 минут
Сабақты
бекіту Рефлексия
«Екі жұлдыз,
бір тілек ...» әдісі Үйге тапсырма: 413-414
Саралау –
оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз?
Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы
жоспарлайсыз?
Саралау
іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға
дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы
толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен
жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ
мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта
саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сабақтың
жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ
барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
Сабақ №43 Шеңбердің теңдеуі
Мектеп№177
ЖББМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқан
оқушы саны:
Қатыспаған
оқушы саны:
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
Оқушылар: осы
тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау
дағдыларын қалыптастырады.
Сабақтың
мақсаты
Тақырып
аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған
білімін практикада қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Оқушылар осы
тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау
дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Тілдік мақсат
Осы тақырыпқа
қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын
тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін
мынадай сөздіктер қолданамын.
Қазақша
Русский
English
нүкте
Точка
Point
Абцисса
Абцисса
Abscissa
Ордината
Ордината
Ordinate
Декарттық
координаталар жүйесі
Система
координат
Analytic
plane
Ширек
Четверть
Quadrant
ХУ жазықтығы
Система
координат
Xy plane
Салу немесе белгілеу
Построение
To plot or
graph
Графиктің берілуі
Изображение
графика
Representation
of a graph
Анықталу облысы
Область
определения
Domain
Мәндер облысы
Область
значения
Range
Құндылықтарды дамыту
Әділдікке,
патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Математикалық
логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»
Негізгі
бөлім Тақырыпты ашу
10
минут
1-қосымша
Топпен
жұмыс
25 минут
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту Рефлексия
«Екі жұлдыз,
бір тілек ...» әдісі
Үйге
тапсырма: №413,414, 107-108 бет
Саралау –
оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау
іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға
дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы
толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен
жүргізіледі.
Сабақ
бойынша рефлексия
Сабақ
мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта
саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді
сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз