Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шеңбердің теңдеуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ №42 Шеңбердің теңдеуі |
Мектеп |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып:8 ә |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады. |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын. |
|||||||
|
Қазақша |
Русский |
English |
|||||
нүкте |
Точка |
Point |
||||||
Абцисса |
Абцисса |
Abscissa |
||||||
Ордината |
Ордината |
Ordinate |
||||||
Декарттық координаталар жүйесі |
Система координат |
Analytic plane |
||||||
Ширек |
Четверть |
Quadrant |
||||||
ХУ жазықтығы |
Система координат |
Xy plane |
||||||
Салу немесе белгілеу |
Построение |
To plot or graph |
||||||
Графиктің берілуі |
Изображение графика |
Representation of a graph |
||||||
Анықталу облысы |
Область определения |
Domain |
||||||
Мәндер облысы |
Область значения |
Range |
||||||
|
||||||||
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
|||||||
Бастапқы білім |
|
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» |
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 35 минут |
|
|
|
||
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек ...» әдісі Үйге тапсырма: 413-414 |
|
|
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
жоспарлайсыз? |
|
|||
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Сабақ №43 Шеңбердің теңдеуі |
Мектеп№177 ЖББМ |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады. |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын. |
|||||||
|
Қазақша |
Русский |
English |
|||||
нүкте |
Точка |
Point |
||||||
Абцисса |
Абцисса |
Abscissa |
||||||
Ордината |
Ордината |
Ordinate |
||||||
Декарттық координаталар жүйесі |
Система координат |
Analytic plane |
||||||
Ширек |
Четверть |
Quadrant |
||||||
ХУ жазықтығы |
Система координат |
Xy plane |
||||||
Салу немесе белгілеу |
Построение |
To plot or graph |
||||||
Графиктің берілуі |
Изображение графика |
Representation of a graph |
||||||
Анықталу облысы |
Область определения |
Domain |
||||||
Мәндер облысы |
Область значения |
Range |
||||||
|
||||||||
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
|||||||
Бастапқы білім |
|
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» |
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 10 минут |
1-қосымша |
|
Топпен жұмыс 25 минут |
|
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек ...» әдісі Үйге тапсырма: №413,414, 107-108 бет |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |