|
Мектеп: «Жаркент қаласындағы орта мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова З.С Сынып: 10 Б 21 .04 .2025 ж |
|
|
Сабақ тақырыбы |
«Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
• Оқушыларға жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру стратегияларын үйрету. • Олардың эмоционалдық интеллектін дамыту және стрессті басқару дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылардың қауіпсіздік жайлы білімдерін арттыру. Жаңа қауіптер мен қауіпсіздік шаралары туралы ақпарат беру. Оқушыларды қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға бағыттау. |
|
Дәйексөз |
Әділетте берік болсаң аяғың таймайды! |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу. • Тақырыпты таныстыру: "Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары." |
|
|
Сабақтың ортасы (10 минут) 10 мин Ой қозғау (5 минут) 10-мин |
Миға шабуыл Мұғалім: Оқушыларға Анықтама: Жағымсыз сөздер – бұл адамды қорлау, кемсіту, немесе оның қадір-қасиетін төмендетуге бағытталған сөздер мен фразалар. Мұндай сөздер адамдар арасындағы қарым-қатынасты бұзуы, олардың өзін-өзі бағалауын төмендетуі және психологиялық жарақаттар тудыруы мүмкін.
Психологиялық әсері:
Эмоционалдық жарақат: Жағымсыз сөздер адамның эмоциялық жағдайына теріс әсер етеді, бұл стресс, депрессия, және алаңдаушылық тудыруы мүмкін.
Өзін-өзі бағалаудың төмендеуі: Жағымсыз пікірлер адамның өзін-өзі бағалауына нұқсан келтіреді, бұл олардың өзіне сенімділігін төмендетеді.
Әлеуметтік оқшаулану: Адамдар жағымсыз сөздерге жиі ұшыраса, олар әлеуметтік ортадан оқшаулануы, достарынан алшақтауы немесе қарым-қатынас жасауға қорқуы мүмкін. Агрессия және кек алу сезімі: Жағымсыз сөздер адамның агрессиясын немесе кек алу сезімін тудыруы мүмкін, бұл кейіннен конфликтілерге әкелуі мүмкін. Жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы мен қажеттілігі
Эмоционалдық тұрақтылықты сақтау:
Жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру арқылы адам өзінің эмоцияларын басқаруды үйренеді, бұл психологиялық жарақаттан сақтануға көмектеседі. Өзін-өзі қорғау:
Жағымсыз сөздерге жауап беру дағдылары адамның өз шекараларын қорғауға, өз құқықтарын түсінуге және буллингтің алдын алуға мүмкіндік береді. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту:
Жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын қолдану адамдардың коммуникация дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Олар конструктивті диалог жүргізу мен конфликтілерді шешу дағдыларын дамытады. Позитивті орта қалыптастыру:
Жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру топта жағымды атмосфераны қалыптастыруға көмектеседі. Бұл достық, құрмет пен қолдауды нығайтады. Келешекке дайындық:
Оқушылар жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегияларын игеру арқылы, болашақта кездесетін қиындықтарға дайын болуға мүмкіндік алады.
Эссе жазу (жеке жұмыс) Оқушылар жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы мен қажеттілігін түсіндіріп, 1-2 бет эссе жазуы керек. Эсседе келесі сұрақтарға жауап беру керек: Жағымсыз сөздер сіздің өміріңізге қалай әсер етеді? Сіз жағымсыз сөздерге қалай жауап бересіз? Қандай стратегияларды қолданасыз? Жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы неде? Топтық талқылау (топтық жұмыс) Оқушылар 4-5 адамнан топтарға бөлінеді. Әр топ жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын талқылайды. Топтар келесі аспектілерді қамтитын презентация дайындауы тиіс: Жағымсыз сөздердің әсері. Стратегиялар: салқынқандылық, позитивті жауап, т.б. Өз тәжірибелерінен мысалдар. Рөлдік ойын (топтық жұмыс) Оқушылар топтарға бөлініп, жағымсыз сөздерге қатысты түрлі жағдайларды көрсететін рөлдік ойын ұйымдастырады. Әр топқа жағымсыз сөздермен байланысты сценарий беріледі. Оқушылар өз стратегияларын қолдана отырып, жағымсыз сөздерге жауап береді. Күнделік жазу (жеке жұмыс) Оқушылар өздерінің күнделікті өмірінде кездескен жағымсыз сөздерге қалай жауап бергендерін, қандай стратегияларды қолданғандарын және бұл жағдайдан не үйренгендерін жазып, күнделік жүргізеді. Тапсырманың бағалау критерийлері: Эссенің мазмұны мен құрылымы. Топтық жұмыстың белсенділігі мен шығармашылық деңгейі. Рөлдік ойынның орындау сапасы мен қатысу белсенділігі. Күнделікте жазылған тәжірибелердің тереңдігі мен түсініктілігі |
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау • Оқушылардың рөлдік ойыннан алған сабақтарын талқылау. • Жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегияларын қорытындылау. • Оқушылардың сұрақтарына жауап беру.
5. Үй тапсырмасы (5 мин) • Оқушыларға жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын қолдана отырып, күнделікті өмірде кездескен жағдайлар туралы күнделік жазу. Сабақтың нәтижесі: Оқушылар жағымсыз сөздерге дұрыс жауап берудің тиімді стратегияларын меңгеріп, эмоционалдық интеллектін дамытады. |
|
Тексерілді.......................
«Жаркент қаласының орта мектебі»
комунналдық мемлекеттік мекемесі
«Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары»
10 «Б» сынып сағаты
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары Сынып сағаты
Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары Сынып сағаты
|
Мектеп: «Жаркент қаласындағы орта мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова З.С Сынып: 10 Б 21 .04 .2025 ж |
|
|
Сабақ тақырыбы |
«Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
• Оқушыларға жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру стратегияларын үйрету. • Олардың эмоционалдық интеллектін дамыту және стрессті басқару дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылардың қауіпсіздік жайлы білімдерін арттыру. Жаңа қауіптер мен қауіпсіздік шаралары туралы ақпарат беру. Оқушыларды қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға бағыттау. |
|
Дәйексөз |
Әділетте берік болсаң аяғың таймайды! |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу. • Тақырыпты таныстыру: "Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары." |
|
|
Сабақтың ортасы (10 минут) 10 мин Ой қозғау (5 минут) 10-мин |
Миға шабуыл Мұғалім: Оқушыларға Анықтама: Жағымсыз сөздер – бұл адамды қорлау, кемсіту, немесе оның қадір-қасиетін төмендетуге бағытталған сөздер мен фразалар. Мұндай сөздер адамдар арасындағы қарым-қатынасты бұзуы, олардың өзін-өзі бағалауын төмендетуі және психологиялық жарақаттар тудыруы мүмкін.
Психологиялық әсері:
Эмоционалдық жарақат: Жағымсыз сөздер адамның эмоциялық жағдайына теріс әсер етеді, бұл стресс, депрессия, және алаңдаушылық тудыруы мүмкін.
Өзін-өзі бағалаудың төмендеуі: Жағымсыз пікірлер адамның өзін-өзі бағалауына нұқсан келтіреді, бұл олардың өзіне сенімділігін төмендетеді.
Әлеуметтік оқшаулану: Адамдар жағымсыз сөздерге жиі ұшыраса, олар әлеуметтік ортадан оқшаулануы, достарынан алшақтауы немесе қарым-қатынас жасауға қорқуы мүмкін. Агрессия және кек алу сезімі: Жағымсыз сөздер адамның агрессиясын немесе кек алу сезімін тудыруы мүмкін, бұл кейіннен конфликтілерге әкелуі мүмкін. Жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы мен қажеттілігі
Эмоционалдық тұрақтылықты сақтау:
Жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру арқылы адам өзінің эмоцияларын басқаруды үйренеді, бұл психологиялық жарақаттан сақтануға көмектеседі. Өзін-өзі қорғау:
Жағымсыз сөздерге жауап беру дағдылары адамның өз шекараларын қорғауға, өз құқықтарын түсінуге және буллингтің алдын алуға мүмкіндік береді. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту:
Жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын қолдану адамдардың коммуникация дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Олар конструктивті диалог жүргізу мен конфликтілерді шешу дағдыларын дамытады. Позитивті орта қалыптастыру:
Жағымсыз сөздерге дұрыс жауап беру топта жағымды атмосфераны қалыптастыруға көмектеседі. Бұл достық, құрмет пен қолдауды нығайтады. Келешекке дайындық:
Оқушылар жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегияларын игеру арқылы, болашақта кездесетін қиындықтарға дайын болуға мүмкіндік алады.
Эссе жазу (жеке жұмыс) Оқушылар жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы мен қажеттілігін түсіндіріп, 1-2 бет эссе жазуы керек. Эсседе келесі сұрақтарға жауап беру керек: Жағымсыз сөздер сіздің өміріңізге қалай әсер етеді? Сіз жағымсыз сөздерге қалай жауап бересіз? Қандай стратегияларды қолданасыз? Жағымсыз сөздерге жауап берудің маңызы неде? Топтық талқылау (топтық жұмыс) Оқушылар 4-5 адамнан топтарға бөлінеді. Әр топ жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын талқылайды. Топтар келесі аспектілерді қамтитын презентация дайындауы тиіс: Жағымсыз сөздердің әсері. Стратегиялар: салқынқандылық, позитивті жауап, т.б. Өз тәжірибелерінен мысалдар. Рөлдік ойын (топтық жұмыс) Оқушылар топтарға бөлініп, жағымсыз сөздерге қатысты түрлі жағдайларды көрсететін рөлдік ойын ұйымдастырады. Әр топқа жағымсыз сөздермен байланысты сценарий беріледі. Оқушылар өз стратегияларын қолдана отырып, жағымсыз сөздерге жауап береді. Күнделік жазу (жеке жұмыс) Оқушылар өздерінің күнделікті өмірінде кездескен жағымсыз сөздерге қалай жауап бергендерін, қандай стратегияларды қолданғандарын және бұл жағдайдан не үйренгендерін жазып, күнделік жүргізеді. Тапсырманың бағалау критерийлері: Эссенің мазмұны мен құрылымы. Топтық жұмыстың белсенділігі мен шығармашылық деңгейі. Рөлдік ойынның орындау сапасы мен қатысу белсенділігі. Күнделікте жазылған тәжірибелердің тереңдігі мен түсініктілігі |
|
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау • Оқушылардың рөлдік ойыннан алған сабақтарын талқылау. • Жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегияларын қорытындылау. • Оқушылардың сұрақтарына жауап беру.
5. Үй тапсырмасы (5 мин) • Оқушыларға жағымсыз сөздерге жауап беру стратегияларын қолдана отырып, күнделікті өмірде кездескен жағдайлар туралы күнделік жазу. Сабақтың нәтижесі: Оқушылар жағымсыз сөздерге дұрыс жауап берудің тиімді стратегияларын меңгеріп, эмоционалдық интеллектін дамытады. |
|
Тексерілді.......................
«Жаркент қаласының орта мектебі»
комунналдық мемлекеттік мекемесі
«Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары»
10 «Б» сынып сағаты
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













