Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Соц педагог квал тест аттестация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әлеуметтік
педагогика шпор
жаңасы 2024 ж
№ |
Сұрақтар |
Жауаптар |
1 |
Еркін тәрбиелеу теориясы |
Ж.Ж.Руссо |
2 |
Баланың ортаға бейімделуі үшін маңызды |
Жағымды қарым- қатынас |
3 |
Функционалдық адаптация |
Қызметке бейімделу |
4 |
Әлеуметтік педагогикада тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеудің жалпы факторларын бөліп көрсеткен ғалым |
А.В.Мудрик |
5 |
«Педагогикалық процесс» терминін енгізген ғалым |
П.Ф.Каптеров |
6 |
Адам бейімделуінің түрлері |
Биологиялық |
7 |
Тұлғаның ең жоғары деңгейі |
Бағыт-бағдарлығы |
8 |
Балалар үйіндегі жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу |
В.С.Мухина |
9 |
Адамның ортаға немесе ортаның адамға бейімделуін оның жеке қасиеттерін (өзгешеліктерін) ескере отырып ынталандыруға бағытталған әлеуметтік-педагогикалық қызмет |
Бейімдеуші |
10 |
Адамды іс-әрекетке бағыттайды |
Түрткі |
11 |
Әлеуметтік тәрбиенің мағынасы |
Баланы шынайы өмірге дайындау |
12 |
Әлеуметтік-педагогикалық үдерістің функционалдық тәсілдері мен кезеңдері |
Диагностикалық-болжамдық |
13 |
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің жеке тұлға ретнідегі жағдайы |
Әлеуметтік тәрбиесі |
14 |
Әлеуметтік тәрбие |
Адамның құқықтық,экономикалық,азаматтық және тұрмыстық қарым-қатынастарды меңгеруі және қабылдауы |
15 |
Адамның дамуына,тәрбиеленуіне,кәсіптік қызметіне жеке мүмкіндіктерін қалпына келтіру бойынша мамандардың бағытты әлеуметтік-педагогикалық қызметі |
Құқықтарын қалпына келтіруші |
16 |
Кәмелетке толмағанкөше балаларымен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұны |
Әлеуметтік педагикалық әрекетке баланың түзелуіне қызығушылық танытқан тұлғаларды тарту |
17 |
Баланың және жасөспірімнің жағымсыз өзіндік ұстанымы |
Жасөспірімнің тұлғалық талаптануындағы ауытқу |
18 |
Әлеуметтік педагогикада адамды әлеуметтік тәрбиелеудің микрофакторлары |
Отбасы, үй-іші, құрбы-құрдастар топтары,тәрбиелеу мекемелері:түрлі қоғамдық ,мемлекеттік ,діни және жеке мекемелер,микросциум |
19 |
Психологиялық қалпы,эмоциялық, зияттық торығу және қимылдың тежелуі |
Депрессия |
20 |
Ауызша агрессия дегеніміз |
Формасы және мазмұны арқылы да білдіретін негативті сезімдер |
21 |
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары |
Педагогикалық оңалту,алдын-алу шаралары |
22 |
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістері |
Әлеуметтік педагогтың қамқорлығындағы балалармен жоспарды іс-әрекетін іске асыру |
23 |
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі әдіскер жіктемесі |
Қамқорлығындағы баланың санасын қалыптастырудағы кешенді әдіскер |
24 |
Тәрбие технологиясының заңдылықтары |
Мақсаттылық |
25 |
Балалар жасына,жынысына қарай қарым-қатынасқа түсу спаттарының түрлері |
Ақпараттық |
26 |
Әлеуметтік педагогика тарихындағы танымал тұжырымдамалар |
Жеке тұлғаны тәрбиелеу теориясы |
27 |
Әлеуметтік ауытқулардың мәні,оның қалыптасу себептері мен алдын алу шаралары |
Адамның әлеуметтік тұрғыдан қалыпты дамуы мен ауытқуын анықтау,болжау,түзету |
28 |
Құбылыстың тығырыққа тірелуі жасөспірім кезеңіндегі психофизиологиялық дамытуды сипаттайды |
Жыныстық жетілу кезеңінде ағзаның жылдам немесе баяу дамуы |
29 |
Әлеуметтік-педагогикалық үдерістің мазмұнын қарауда екі түрлі тәсілдеме негізгі алынады |
Қызметтік және құрылымдық |
30 |
Әлеуметтік педагогиканың пайда болуына әсер еткен үдерістер |
Урбанизация, индустриализация |
31 |
Идеал адам |
Барлық адамзатқа ортақ ізгі қасиеттерге ие тұлға |
32 |
Әлеуметтік педагогика факторлары |
Тілдік,қоғамдық |
33 |
Жеткіншек және бозбалалық кезеңде қауіп-қатерге соқтыру мүмкіндігі |
Баланың бір жас кезеңнен екінші жас кезеңге өткенде ішкі қиындықтар туындауы мен көзқарасының өзгеруі |
34 |
Құбылысқа тығырыққа тірелуі жасөспірім кезеңіндегі психофизиологиялық дамытуды сипаттайды |
Жыныстық жетілу кезеңінде ағзаның жылдам немесе баяу дамуы |
35 |
Әлеуметтік тәрбиеден туындайтын міндеттер |
Әлеуметтік тәрбиенің шетелдік тәжірибесін және отандық жағдайларға т.б бейімдеуді зерттеу |
36 |
Әлеуметтік педагогика тарихындағы танымал тұжырымдамалар |
Жеке тұлғаны тәрбиелеу теориясы |
37 |
Тәрбие технологиясының заңдылықтары |
Мақсаттылық |
38 |
Төменгі протекция (төменгі деңгейде қарау)сипатталады |
Ересектер тарапынан бақылаудың болмауы |
39 |
Мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмысы |
Қамқорлық жасау органдарымен,психологтармен және педагогтармен өзара кәсіби әрекет жасайды |
40 |
Отбасының міндеттері |
Қоғамдық,топтық және жеке дара қажеттіліктерді қанағаттандыру |
41 |
Еңбекке қатынас тұлғаның кәсіби бейімделуінің өлшемі болып табылады |
Материалдық және рухани игіліктерге қатысты қажеттілік |
42 |
Әлеуметтену механизімінің ерекшеліктері |
Конформозим (конформдық,мінез-құлық )-келісімге келу,субьектілік позициядан бас тарту |
43 |
Сендіру әдісі |
Сананы бағдарламайды |
44 |
Психологиялық қалпы,эмоциялық |
|
45 |
Баланың әлеуметтік-мәдени дамуына әсер ететін негізгі факторлар |
Өмір сүру ортасы |
46 |
Әлеуметтенудің кезеңі |
Бейімделу |
47 |
Әлеуметтік педагогтың диагностикалық жұмысы |
Баланың қызметі мен тәртібіндегі белгілі жағымсыздықты анықтау |
48 |
Адамгершілік тәрбиесінің нормативтік негіздері анықталады |
Өмір сүру ортасымен |
49 |
Адамның ортаға немесе ортаның адамға бейімделуін оның жеке қасиеттерін (өзгешеліктерін) ескере отырып ынталандыруға бағытталған әлеуметтік –педагогикалық қызмет |
Бейімдеуші |
50 |
Реадаптивтілік анықтамасы |
Бейімделмеуді жеңген адам |
51 |
Педагогикалық міндеттер |
Диагностикалық,болжамдаушы,қайта құрушы |
52 |
Әлеуметтік-педагогикалық үдерістің функционалдық тәсілдері мен кезеңдері |
Диагностикалық-болжамдық |
53 |
Адамның әлеуметтік дамуын,оның әлеуметтік бейімділігі менөзгешеліктерін,сондай-ақ ,ортаның (әлеуметтік қауымның) жағдайларын ескере отырып,ынталандыру бағытындағы мақсатты әлеуметтік-педагогикалық қызмет |
Әлеуметтік дамытушы |
54 |
Кәмелет жасқа толмаған көше балаларымен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұны |
Әлеуметтік педагогикалық әрекетке баланың түзелуіне қызығушылық танытқан тұлғаларды тарту |
55 |
Әлеуметтік педагогикада адамды әлеуметтік тәрбиелеудің мегафакторлары |
Ғарыш,ғаламшар,әлем |
56 |
Баланың және жасөспірімнің жағымсыз өзіндік ұстанымы |
Жасөспірімнің тұлғалық талаптануындағы ауытқу |
57 |
Психологиялық қалпы, эмоциялық,зияттық торығу және қимылдың тежелуі |
Депрессия |
58 |
|
|
59 |
|
|
60 |
|
|
|
|
|
43 |
Сұрақ Педагогика |
Жауабы |
39 |
Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау |
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
|
43 |
|
|
44 |
|
|
45 |
|
|
46 |
|
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
|
50 |
|
|
51 |
|
|
52 |
|
|
53 |
|
|
54 |
|
|
55 |
|
|
56 |
|
|
57 |
|
|
58 |
|
|
59 |
|
|
60 |
|
|
|
|
|
61 |
Әлеуметтік педагогикалық қызметтің негізгі саласы |
Білім беру мекемелері |
62 |
Әлеуметтік педагогикалық қолдау дегеніміз |
Адамдардың өмірлік өзін-өзі анықтауына көмек көрсетуге бағытталған арнайы әлеуметтік шаралар кешені |
63 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекет жүзеге асырылады |
1.Тәрбиенің әдіс-тәсілдері, түрлері арқылы 2.Өмірлік іс-әрекет компоненттеріне дағдылануымен 3. Әлеуметтік педагогтың кәсібилігімен |
64 |
Әлеуметтік педагогикалық тәрбиенің негізгі міндеті |
1.Әлеуметтік педагогикалық қызметтің ынтамақтастық рухын дамыту 2.Жеке тұлғалық қарым-қатынасты нығайтуда тренинг жүргізу |
65 |
Әлеуметтік ауытқулар |
|
66 |
Әлеуметтік тәрбие мазмұнында ресми нормативтік тәрбие қарастырылады |
Мемлекеттің заңдылығын, нормаларын, құқықтары мен дәстүрлерін басшылыққа алу арқылы |
67 |
Әлеуметтену үдерісінде «қиын» балалардың қалыптаспауының алдын алу жолдары |
Балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыру |
68 |
Бейімділік деген не? |
Индивидтың өзін қызықьыратын белгілі бір іске таңдамалы бағыттылығы |
69 |
Бейімделу барысында өзіндік белсенділікті анықтайды |
Адамның өзі |
70 |
Бейімделу сөзінің термині |
адаптация |
71 |
Білім беру кешені ретіндегі әлеуметтік педагогиканың (ғылыми білім беру ) функциялары |
Даму және әлеуметтену процесстерінің ара-қатынастарымен |
72 |
Баланың және жасөспірімнің жағымсыз өзіндік ұстанымы |
Адамгершілік құндылықтарға және өзін-өзі жетілдіруге енжарлық таныту |
73 |
БАҚ-тың ақпараттық қызметі әлеуметтік педагогикалық үдерісте |
Деректер, мәліметтер, жағалықтар, хабарландырулар, кеңестер |
74 |
Балалардың жақсы қабылдайтын ақпарат түрі |
Бейнелі ақпарат |
75 |
Баланың әлеуметтік мәдені әлемінің көрінісі |
1.Әлеуметтік педагогикалық сипатта 2.Кәсіби ортаның жүйесінде |
76 |
Балалар мен жасөспірімді тәрбиелеудегі кемшіліктер |
1.Отбасы тәрбиесінің 2.Баланы кез келген өмірлік мәселелерден алшақтату 3.Баланы, жасөспірімді ішімдіктерге, нашақорлыққа,шылым шегуге, құмар ойынға тарту |
77 |
Баланы қиын мінез –құлықты болдырмаудағы отбасының ролі |
Отбасындағы жағымды адамгершілік қалыптарын, отбасы ішілік қарым-қатынастарды сақтау |
78 |
Балаларды өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Тыныштықта бірге күнелту |
79 |
Бала тәрбиесіне кері әсер ететін ата-аналарды бөліп көрсеткен педагог |
А.С.Макаренко |
80 |
Балалардың өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Тыныштықта бірге күнелту |
81 |
Балалардың өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Бетімен жіберген бойкүйездік |
82 |
Балалар тәртібіндегі ауытқудың дамуының екінші кезеңі |
1.Қалыпты жағдайды бүзудың жалғасуы 2.Әлеуметтік талаптарды бүзу 3.Әлеуметке қарсы әрекеттің бастапқы көрінісі |
83 |
Балаға шектен тыс көңіл бөлушілік |
Қамқорлық |
84 |
«Балалар субмәдениеті»түсінігі |
1.Балалар қауымдастығында жүзеге асатын құндылықтар, бағдарлар,, іс-әрекет тәсілдерінің және қарым-қатынас формаларының мағыналық кеңістігі 2.Баланың кезеңнің әрбір жас шамасына тән өзіндік мәдениет, құндылықтар,бағдарлар, іс-әрекет тәсілдерінің кеңістігі |
85 |
Визуалдар ақпаратты қабылдайды |
Көзбен |
86 |
В.В.Краевскийдің анықтамасы бойынша әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы |
Әлеуметтік педагогикалық білімдер жүйесі |
87 |
Вербалды ақпарат таратылады |
Ауызша сөз түрінде |
88 |
Девианттыққа жылдам берілетін баланың сипаттамасы |
1.Адамның әлеуметтік қалыптарға қарсы келуі 2.Адамның мәдени қалыптарға қарсы іс қимылы 3.Адамның заңға қарсы іс қимылы |
89 |
Дезадаптация түсінігі |
Бейімделмеу |
90 |
Еңбектерінде жекелеген тұлғалармен және ұжымдармен істеудің алуан түрлі әлеуметтік педагогикалық технологиялары алғаш рет көрініс тапқан автор |
А.С.Макаренко |
91 |
Жасөспірімнің ауыр өмірлік жағдайға тап болған кезеңдегі тәртіптің агрессивті түрлері |
|
92 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуын анықтайды |
Тұлғаның әлеуметтік кемелденуін анықтайтын әлеуметтік даму динамикасы |
93 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік ауытқушылық мәселелерін, оларды алдын алу және мүмкіндіктерінің табиғатын түсінуге мүмкіндік береді |
Әлеуметтік педагогика |
94 |
Жеткіншетік кезеңде қауып-қатерге соқтыру жағдайы |
Өзін-өзі бақылау дағдысының қалыптасып, бекімегендігі |
95 |
И.Канттың ойынша тәрбиенің бастапқы міндеті |
Адамгершілік іс-әрекетке дайындау |
96 |
И.Г.Песталоццидтің өзекті әлеуметтік –педагогикалық көзқарастары мынаған саяды |
Идеал адам, барлық адамзатқа ортақ ізгі қасиеттерге ие адамгершілікті тұлға |
97 |
Іс-әрекеттің конструктівті компонентін құрайтын бөліктер тобы |
1.Іс-әрекет түрлерін жоспарлау, жобалау 2.Тұлғалық сапасын арттыру, жетілдіру |
98 |
Ызақорлық мінез-құлықтың көрінуі |
Ашуланшақтық, дөрекілік |
99 |
Ы.Алтынсарин шығармалары қандай тәрбиеге негізделеді |
Адамгершілік |
100 |
Ы.Алтынсарын шығармаларының адам жанының небір түпкірлеріне үңілетін, адамгершілікке тұнып тұрған озық идеялары |
Ұлттық құндылықтар, Жалпыадамзаттық құндылықтар |
101 |
Ы.Алтынсарын |
педагог |
|
Ы.Алтынсарын еңбектерінде кең көңіл бөлген мәселелер |
Тәрбиелік |
102 |
Ы.Алтынсариннің әлеуметтік педагогикалық көзқарастары |
Жасөспірімдерге адамгершілік рұхта тәрбие беру |
103 |
Кодаптация |
Өмірлік ортаның өзгерісіне байланысты бейімделу |
104 |
Кез келген сезім мүшелері арқылы алған ақпаратты ұмытпайды |
Кинестетиктер |
105 |
Қайта бейімделу дегеніміз |
Реадаптация |
106 |
Қайта тәрбиелеу процессінің түсінігі |
Тұлғаның жағымсыз қасиеттерін жойып, жағымды қасиеттерін жетілдіру |
107 |
Қәзіргі таңда әлеуметтік педагогиканың мәнін анықтайтын М.А.Галагузованың тәсілдемесі |
Әлеуметтік тәрбиенің оқытудың ықпалы, мен заңдылықтарын зерттейтін ғылым |
108 |
Қарым-қатынаста сөйлеуді толықтыратын ерекше коммуникативті жүйелер ретіндегі паралингвистикалық элементтер жиынтығы |
Дауыстың сапасы, екпіні, сөйлеу темпі |
109 |
Қоғам өмірін реттеудің нормасы ретінде қаралады |
Дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, құқық пен мораль |
110 |
Қиын оқушылардың пайда болуына себепші факторлар |
Отбасы тәрбиесінің дұрыс ұйымдастырылмауы |
111 |
Қиын оқушыларды түзетуге ықпалын тигізеді |
Әлеметтік педагогтың мақсатты әрекеті |
112 |
Қиын баланы тәрбиелеудің әдістері |
Сабақтан тыс әрекеттер әдісі |
113 |
Қиын мінез-құлықты алдын алу жұмыстары |
Оқушылардың өзара қарым-қатынасының эмоционалды жағымды, қанағаттандырарлық жүйе құру |
114 |
Л.Д.Синицкийдамның әлеуметтенуінеқажетті ортаныңәсерін болып көрсетті |
1.Ортасының өзгеруі мен жыл мезгілі,кеңістіктің жетіспешілігі, т.б. балаларғатікелей әсер етуін ескеру 2.Ортаның ықпалын мүмкіндігінше дәл өлшеу 3.Ортаның әр бір факторыныңықпалын жекелей алып ғылыми түрде зерттеу |
115 |
Отбасында ең алсіз тәрбиелік әлеуеттің көрсеткіші |
Балаларға шектен тыс еркіндік берілуі |
116 |
Отбасының басты міндеті |
Қоғамдық, топтық және жеке дара қажеттіліктерді қанағаттандыру |
117 |
Отбасы тәрбиесінің нормативтік құқықтық негіздері |
1 «.Отбасы және неке» заңы 2.»Бала құқықтары туралы» заңы 3.»Қамқоршылық және қорғанушылық ұйымдар» туралы заң |
118 |
Отбасы тәрбиесінің демократиялық стилінің нәтижелері |
Жазалау қолданылмайды |
119 |
Отбасылық тәрбие мазмұнынының құрамдас бөлігінің бағыттары |
Дене шынықтыру, адамгершілік, интеллектуалдық |
120 |
Ойынның әлеуметтік –педагогикалық ерекшеліктері |
|
121 |
Орта факторына негізделген әлеуметтік педагогиканың ұстанымдары |
Ортаны педагогкаландыру, өмір мен тәрбиенің бірлігі, тәрбиелеу ортасының ашықтығы |
122 |
Практика түріндегі әлеуметтік педагогиканың жүзеге асыратын қызметтері |
Түзету, тәрбиелеу, , қайта тәрбиелеу |
123 |
Субъектілік фактормен байланысты әлеуметтік педагогиканың ұстанымдары |
Әлеуметтік педагогикалық қызмет жеке тұлғаға бағытталады және әлеуметтік педагогтың беделіне негізделеді. |
124 |
Тәрбие жұмысының өзегі мен тірегі |
Ұлттық тәрбие |
125 |
Тәрбиелеудің, түзетудің , қайта тәрбиелеудің белгілі бір мақсатына қол жеткізуге бағытталған тәрбиелік ықпал етудегі адамгершілікке сүйену негізі |
Сенім арту |
126 |
Тәрбиесі қиын балалар |
Тәрбиеге белсенді қарсылық көрсете алады |
127 |
Технологиялық фактормен байланысты әлеуметтік педагогка ұстанымы |
Тәрбиелеудің саналылық, белсенділік, ұнамды қасиеттерге сүйену, сабақтастылық ұстанымы |
128 |
Тұлға –қоғамның мүшесі ретінде , әлеуметтендірудің негізгі объектісі ретінде тиісті |
Құндылықтарды меңгеруге |
129 |
Тұлғаның сөйлеу мәдениетінің дамуына ықпал ететін сөйлеу жазу түрінде алынатын ақпарат |
Таңбалы |
130 |
Француз педагогы Поль Робен бойынша тәрбиенің маңызды бағыттары |
Адамгершілік және азаматтық |
131 |
Халықтың шынайы білім алуы оның болмысындағы .... деген ұғымды анықтауға, адамдардың бойында жоғары адами сезім мен күш қуатты молайтуға бағытталған |
адам |
132 |
ХІХ ғасырда конфессиялық-догмалық тәрбиені қызу қолдаған философ |
В.Гегель |
133 |
ХІХғ. Екінші жартысынан бастап Еуропада «Педагогикадағы әлеуметтік бағыт» атты жаңа идеяның пайда болуына алып келді |
Тұтас бір әлеуметтік мәдени ортаны құрайтын адамдарды қажет етуі |
№ |
Сұрақтар |
Жауаптар |
1 |
Азаматтардың құқығын қорғауға байланысты мамандар қоғамы |
Қоғамдық –адамдардың өмрімен және қарым-қатынастарымен байланысты |
2 |
Адаптация-латын сөзі |
Икемделу,бейімделу |
3 |
Адаптация..... ағзаның және психикалық құрылым жағдайларының өзгеруіне сәйкес бейімделеді |
Нерв жүйелерінің |
4 |
Адамның бейімделуі |
Адаптация |
5 |
«Ақпараттық қоғам» терминін 1960 жылы еңгізді |
Ф.Маклун |
6 |
Ақпаратты құлақпен естіп қабылдаушылар |
Аудиалдар |
7 |
Ата-аналардың балаларына қанша уақыт , зейін,күш жұмсауына анықтайтын деңгей |
Ықпалдық ағым деңгейі |
8 |
Ата-ананың біреуінің жанұяның басқа мүшелеріне қатысты қатаң талаптары,басымдық көрсетуі |
диктатор |
9 |
Ата-анасы жоқ,жаңа отбасына түскен балалар |
Асыранды |
10 |
Ата-аналардың үстемдігімен сипатталатын тәрбие стилі |
Авторитарлық стиль |
11 |
Адамның аномия қалпының инновативтілік типі |
1.Мақсатқа жағымды қатынас орнату 2.Жаңа іс қимылдың пайда болуы 3.Құрал таңдауды шектеуге қарсылық білдіру |
12 |
Адамның белгілі ортаға бейімделуі |
Адаптация |
13 |
Ауыр өмірлік жағдайға дұшар болған балалардың мінез-құлқында орын алатын жай-күй |
1.Депрессия 2.Суицид |
14 |
Антисоциалды іс-қимылдар |
1.Адамның әлеуметтік қалыптарға қарсы келуі 2. Адамның мәдени қалыптарға қарсы іс- қимылы 3. Адамның заңға қайшы іс-қимылы |
15 |
«Әлеуметтік педагогика» ұғымын 19 ғасырда алғаш рет еңгізген |
А.Дистерверг |
16 |
Әлеуметтік педагогтың қызметі |
Бейімдеуші-адамның ортаға немесеортаның адамға бейімделуін ынталандыруға бағытталған кәсіби іс-әрекеті |
17 |
«Әлеуметтік педагог» кәсібинің моделі |
Әлеуметтік педагогика мамандығы бойынша жоғары кәсіби білімнің мемлекеттік білім беру стандарты |
18 |
Әлеуметтік педагог қай құжатты негізге алады |
«Балалардың құқығын қорғау» Заңын |
19 |
Әлеуметтік педагогтың медиа-білімі |
Бұқаралық ақпарат қарым-қатынас заңдылықтарын үйрететін |
20 |
Әлеуметтік педагогтың этикалық кодексі |
Адамгершілік мінез-құлқы мен кәсіби іс-әрекетінің талаптары мен ережелерінің жүйесі |
21 |
Әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінде бұқаралық ақпарат құралдарының атқаратын ролі |
Әлеуметтендірушілік,мүдделерді тоғыстырушы,субъектілерді ықпалдастыру,жұмылдыру |
22 |
Әлеуметтік педагогтың кәсіби іс-әректінде жиі қолданатын тиімді ақпараттық құрал |
Қалта телефоны |
23 |
Әлеуметтік педагогтың диагностикалық жұмысы басталады |
Тұлғаның жеке құжаттарымен танысудан |
24 |
Әлеуметтік педагогтың балалармен мен топтардың әлеуметтік дамуына әсер ету қызметі |
Әдіс |
25 |
Әлеуметтік педагогика ұстанымдары |
Әлеуметтік педагогтың теориялық негіздемелері, мен практикалық қызметінің ережелері мен талаптарын ұсынады. |
26 |
Әлеуметтік педагогика теория ретінде |
Жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасу, топты басқару үдестерін,оларға ортаның ықпал етуі есебімен айқындайтын ұғымдардың, пайымдаулардың заңдар мен заңдылықтардың жүйесі |
27 |
Әлеуметтік педагогиканың теориясы мен практикасын тиімді жүзеге асыру үшін әлеуметтік педагогтың атқарартын жұмыстары |
Диагностикалау, болжамдау, алдын алу, т.үзету, тәрбиелеу, қайта тәрбиелеу, кеңес беру |
28 |
Әлеуметтік педагогиканың функциялары |
Бейімдеу,әлеуметтік-педагогикалық оңалту,түзету,алдын алу, насихаттау |
29 |
Әлеуметтік педагогиканың функциялары |
Бейімдешілік, мобилизациялық,коррекциялық |
30 |
Әлеуметтік педагогиканың принциптері |
Гуманистік |
31 |
Әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы |
Әлеуметтік педагогикалық теориялық негіздері,мен құрылымдары туралы білімдер жүйесі |
32 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекет |
1.Мектеп әлеуметтік педагогикалық үдерісі көп деңгейлі және көп құрылымдық құбылыс, себебі ол өзінен кейінгі жүйелер 2. Білім беру, оқыту және тәрбие беру, әлеуметтік мәдени бағдарламалар мен қоғамдық мұраны қабылдау мен тасымалдау үдерістері жатады |
33 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекетке жатпайтындар |
Материалдық объектілерге бағытталған |
34 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекеттің атқаратын қызметтері |
Болжау,әлеуметтік терапевттік , қорғау |
35 |
Әлеуметтік педагогтың этикалық кодексі |
Адамгершілік мінез-құлқы мен кәсіби іс-әрекетінің талаптары мен ережелерінің жүйесі |
36 |
Әлеуметтік педагогикалық ұстанымдардың талаптары |
Тәрбие ортасының жағымсыз факторларын бейтараптандыру, мен алдын алу мүмкіндіктерін қарастыру |
37 |
Әлеуметтік педагогтың адамгершілік әлеуетінің дамуы |
Кәсіби өзін-өзі жетілдіру, мінез-құлықтың жағымды жақтарының артуы |
38 |
Әлеуметтік педагогика ұстанымының негізгі талаптарына жататындар |
Баланың дамуы мен тәрбиесінің заңдылықтарын білу және соларға сәйкес бүкіл әлеуметтік педагогикалық қызметті құра білу |
39 |
Әлеуметтік іс-әрекеттің түрлері |
Әлеуметтік-педагогикалық,әлеуметтік реабилитациялық,кәсіби іс-әрекет |
40 |
Әлеуметтендірудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктері |
Әлеуметтік институттар |
41 |
Әлеуметтік іс-әрекет мыналарды қамтиды |
Іс-әрекет етуші тұлғалармен индивитдерді |
42 |
Әлеуметтік педагогтің тұлғаны анықтауға байланысты ұйымдастырылатын іс-әрекеті |
Диагностикалау |
43 |
Әлеуметтік байланыс –адамдардың немесе топтардың ..... білдіреді |
Тәуелділігі мен сәйкестігін көрсететін әлеуметтік іс-әрекетін білдіреді |
44 |
Әлеуметтік тәрбие анықталады |
Даму және әлеуметтену процесстерінің ара- қатынастарымен |
45 |
Әлеуметтік тәрбиенің негізгі міндеті |
Әлеуметтік әрекеттің ынтымақтастық рухын сезіну |
46 |
Әлеуметтік тәрбиені жүзеге асыруда жетекші роль атқарады |
Орта |
47 |
Әлеуметтік тәрбиенің мағынасы |
Баланың жан дүниелік әлеуетін қоғамдық өмірге дайындау |
48 |
Әлеуметтік тәрбиенің мағынасы |
Баланы шынайы өмірге дайындау |
49 |
Әлеуметтік тәрбиедегі жеке қарым қатынас іске асады |
Тәрбиеленушілердің бірлескен іс-әрекетінде |
50 |
Әлеуметтік –жеке тұлғалық тәсілдеме бойынша тәрбиелеу мәселелерінің бірі |
Мақсатын белгілеу |
51 |
Әлеуметтену үдерісінде «қиын»балалардың қалыптаспауының алдын алу жолдары |
Балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыру |
52 |
Әлеуметтену процессін екі жақты сипатта қарастыруға болады |
Әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік интеграция |
53 |
Әдістеме-әлеуметтік –педагогикалық білімдердің саласы ретінде |
Әлеуметтік педагогикалық қызмет түрлерінің , әдіс-тәсілдерінің жиынтығы |
54 |
Әлеуметтік педагогикалық технология |
Әлеуметтік-педагогикалық мәселені шешуге арналған тәсілдер жиынтығы |
55 |
Әлеуметтік педагогиканың аксеологиялық негіздері |
Әлеуметтік-педагогикалық болмысты танып-білу құндылықтары |
56 |
Әлеуметтік педагог баланың жақын ортасымен дұрыс қатынасын бақылау арқылы анықтайды |
Әлеуметтік дағдарысты, әлеуметтік теңсіздікті |
57 |
Әлеуметтік педагогика жүйесіндегі осы заманғы білімнің дербес бөлігі |
Әлеуметтік гуманитарлық |
58 |
Әлеуметтік педагогикалық міндеттер |
Диагностикалық, болжаулық, қайта құрушы |
59 |
Әлеуметтік педагогикалық үдерістің тиімділігі тәрбиешінің ---------- тәуелді |
1.Педагогикалық шеберлігіне 2.Мақсатына 3.Тәрбие жоспарына |
60 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекет әдісі |
1.Әрекеттің динамикалық құрылымының бөлігі, нәтиже алуға бағытталған әрекет тәсілдері 2.Тәрбие жұмысында мақсатқа жетуде қолданылатын тәсілдер жиынтығы 3.Жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына бағытталған тәрбие жұмысының формалары |
61 |
Әлеуметтік педагогикалық қызметтің негізгі саласы |
Білім беру мекемелері |
62 |
Әлеуметтік педагогикалық қолдау дегеніміз |
Адамдардың өмірлік өзін-өзі анықтауына көмек көрсетуге бағытталған арнайы әлеуметтік шаралар кешені |
63 |
Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекет жүзеге асырылады |
1.Тәрбиенің әдіс-тәсілдері, түрлері арқылы 2.Өмірлік іс-әрекет компоненттеріне дағдылануымен 3. Әлеуметтік педагогтың кәсібилігімен |
64 |
Әлеуметтік педагогикалық тәрбиенің негізгі міндеті |
1.Әлеуметтік педагогикалық қызметтің ынтамақтастық рухын дамыту 2.Жеке тұлғалық қарым-қатынасты нығайтуда тренинг жүргізу |
65 |
Әлеуметтік ауытқулар |
|
66 |
Әлеуметтік тәрбие мазмұнында ресми нормативтік тәрбие қарастырылады |
Мемлекеттің заңдылығын, нормаларын, құқықтары мен дәстүрлерін басшылыққа алу арқылы |
67 |
Әлеуметтену үдерісінде «қиын» балалардың қалыптаспауының алдын алу жолдары |
Балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыру |
68 |
Бейімділік деген не? |
Индивидтың өзін қызықьыратын белгілі бір іске таңдамалы бағыттылығы |
69 |
Бейімделу барысында өзіндік белсенділікті анықтайды |
Адамның өзі |
70 |
Бейімделу сөзінің термині |
адаптация |
71 |
Білім беру кешені ретіндегі әлеуметтік педагогиканың (ғылыми білім беру ) функциялары |
Даму және әлеуметтену процесстерінің ара-қатынастарымен |
72 |
Баланың және жасөспірімнің жағымсыз өзіндік ұстанымы |
Адамгершілік құндылықтарға және өзін-өзі жетілдіруге енжарлық таныту |
73 |
БАҚ-тың ақпараттық қызметі әлеуметтік педагогикалық үдерісте |
Деректер, мәліметтер, жағалықтар, хабарландырулар, кеңестер |
74 |
Балалардың жақсы қабылдайтын ақпарат түрі |
Бейнелі ақпарат |
75 |
Баланың әлеуметтік мәдені әлемінің көрінісі |
1.Әлеуметтік педагогикалық сипатта 2.Кәсіби ортаның жүйесінде |
76 |
Балалар мен жасөспірімді тәрбиелеудегі кемшіліктер |
1.Отбасы тәрбиесінің 2.Баланы кез келген өмірлік мәселелерден алшақтату 3.Баланы, жасөспірімді ішімдіктерге, нашақорлыққа,шылым шегуге, құмар ойынға тарту |
77 |
Баланы қиын мінез –құлықты болдырмаудағы отбасының ролі |
Отбасындағы жағымды адамгершілік қалыптарын, отбасы ішілік қарым-қатынастарды сақтау |
78 |
Балаларды өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Тыныштықта бірге күнелту |
79 |
Бала тәрбиесіне кері әсер ететін ата-аналарды бөліп көрсеткен педагог |
А.С.Макаренко |
80 |
Балалардың өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Тыныштықта бірге күнелту |
81 |
Балалардың өз бетімен тәуелсіз, еркін жүруін қамтамасыз етеді |
Бетімен жіберген бойкүйездік |
82 |
Балалар тәртібіндегі ауытқудың дамуының екінші кезеңі |
1.Қалыпты жағдайды бүзудың жалғасуы 2.Әлеуметтік талаптарды бүзу 3.Әлеуметке қарсы әрекеттің бастапқы көрінісі |
83 |
Балаға шектен тыс көңіл бөлушілік |
Қамқорлық |
84 |
«Балалар субмәдениеті»түсінігі |
1.Балалар қауымдастығында жүзеге асатын құндылықтар, бағдарлар,, іс-әрекет тәсілдерінің және қарым-қатынас формаларының мағыналық кеңістігі 2.Баланың кезеңнің әрбір жас шамасына тән өзіндік мәдениет, құндылықтар,бағдарлар, іс-әрекет тәсілдерінің кеңістігі |
85 |
Визуалдар ақпаратты қабылдайды |
Көзбен |
86 |
В.В.Краевскийдің анықтамасы бойынша әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы |
Әлеуметтік педагогикалық білімдер жүйесі |
87 |
Вербалды ақпарат таратылады |
Ауызша сөз түрінде |
88 |
Девианттыққа жылдам берілетін баланың сипаттамасы |
1.Адамның әлеуметтік қалыптарға қарсы келуі 2.Адамның мәдени қалыптарға қарсы іс қимылы 3.Адамның заңға қарсы іс қимылы |
89 |
Дезадаптация түсінігі |
Бейімделмеу |
90 |
Еңбектерінде жекелеген тұлғалармен және ұжымдармен істеудің алуан түрлі әлеуметтік педагогикалық технологиялары алғаш рет көрініс тапқан автор |
А.С.Макаренко |
91 |
Жасөспірімнің ауыр өмірлік жағдайға тап болған кезеңдегі тәртіптің агрессивті түрлері |
|
92 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуы мен дамуын анықтайды |
Тұлғаның әлеуметтік кемелденуін анықтайтын әлеуметтік даму динамикасы |
93 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік ауытқушылық мәселелерін, оларды алдын алу және мүмкіндіктерінің табиғатын түсінуге мүмкіндік береді |
Әлеуметтік педагогика |
94 |
Жеткіншетік кезеңде қауып-қатерге соқтыру жағдайы |
Өзін-өзі бақылау дағдысының қалыптасып, бекімегендігі |
95 |
И.Канттың ойынша тәрбиенің бастапқы міндеті |
Адамгершілік іс-әрекетке дайындау |
96 |
И.Г.Песталоццидтің өзекті әлеуметтік –педагогикалық көзқарастары мынаған саяды |
Идеал адам, барлық адамзатқа ортақ ізгі қасиеттерге ие адамгершілікті тұлға |
97 |
Іс-әрекеттің конструктівті компонентін құрайтын бөліктер тобы |
1.Іс-әрекет түрлерін жоспарлау, жобалау 2.Тұлғалық сапасын арттыру, жетілдіру |
98 |
Ызақорлық мінез-құлықтың көрінуі |
Ашуланшақтық, дөрекілік |
99 |
Ы.Алтынсарин шығармалары қандай тәрбиеге негізделеді |
Адамгершілік |
100 |
Ы.Алтынсарын шығармаларының адам жанының небір түпкірлеріне үңілетін, адамгершілікке тұнып тұрған озық идеялары |
Ұлттық құндылықтар, Жалпыадамзаттық құндылықтар |
101 |
Ы.Алтынсарын |
педагог |
|
Ы.Алтынсарын еңбектерінде кең көңіл бөлген мәселелер |
Тәрбиелік |
102 |
Ы.Алтынсариннің әлеуметтік педагогикалық көзқарастары |
Жасөспірімдерге адамгершілік рұхта тәрбие беру |
103 |
Кодаптация |
Өмірлік ортаның өзгерісіне байланысты бейімделу |
104 |
Кез келген сезім мүшелері арқылы алған ақпаратты ұмытпайды |
Кинестетиктер |
105 |
Қайта бейімделу дегеніміз |
Реадаптация |
106 |
Қайта тәрбиелеу процессінің түсінігі |
Тұлғаның жағымсыз қасиеттерін жойып, жағымды қасиеттерін жетілдіру |
107 |
Қәзіргі таңда әлеуметтік педагогиканың мәнін анықтайтын М.А.Галагузованың тәсілдемесі |
Әлеуметтік тәрбиенің оқытудың ықпалы, мен заңдылықтарын зерттейтін ғылым |
108 |
Қарым-қатынаста сөйлеуді толықтыратын ерекше коммуникативті жүйелер ретіндегі паралингвистикалық элементтер жиынтығы |
Дауыстың сапасы, екпіні, сөйлеу темпі |
109 |
Қоғам өмірін реттеудің нормасы ретінде қаралады |
Дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, құқық пен мораль |
110 |
Қиын оқушылардың пайда болуына себепші факторлар |
Отбасы тәрбиесінің дұрыс ұйымдастырылмауы |
111 |
Қиын оқушыларды түзетуге ықпалын тигізеді |
Әлеметтік педагогтың мақсатты әрекеті |
112 |
Қиын баланы тәрбиелеудің әдістері |
Сабақтан тыс әрекеттер әдісі |
113 |
Қиын мінез-құлықты алдын алу жұмыстары |
Оқушылардың өзара қарым-қатынасының эмоционалды жағымды, қанағаттандырарлық жүйе құру |
114 |
Л.Д.Синицкийдамның әлеуметтенуінеқажетті ортаныңәсерін болып көрсетті |
1.Ортасының өзгеруі мен жыл мезгілі,кеңістіктің жетіспешілігі, т.б. балаларғатікелей әсер етуін ескеру 2.Ортаның ықпалын мүмкіндігінше дәл өлшеу 3.Ортаның әр бір факторыныңықпалын жекелей алып ғылыми түрде зерттеу |
115 |
Отбасында ең алсіз тәрбиелік әлеуеттің көрсеткіші |
Балаларға шектен тыс еркіндік берілуі |
116 |
Отбасының басты міндеті |
Қоғамдық, топтық және жеке дара қажеттіліктерді қанағаттандыру |
117 |
Отбасы тәрбиесінің нормативтік құқықтық негіздері |
1 «.Отбасы және неке» заңы 2.»Бала құқықтары туралы» заңы 3.»Қамқоршылық және қорғанушылық ұйымдар» туралы заң |
118 |
Отбасы тәрбиесінің демократиялық стилінің нәтижелері |
Жазалау қолданылмайды |
119 |
Отбасылық тәрбие мазмұнынының құрамдас бөлігінің бағыттары |
Дене шынықтыру, адамгершілік, интеллектуалдық |
120 |
Ойынның әлеуметтік –педагогикалық ерекшеліктері |
|
121 |
Орта факторына негізделген әлеуметтік педагогиканың ұстанымдары |
Ортаны педагогкаландыру, өмір мен тәрбиенің бірлігі, тәрбиелеу ортасының ашықтығы |
122 |
Практика түріндегі әлеуметтік педагогиканың жүзеге асыратын қызметтері |
Түзету, тәрбиелеу, , қайта тәрбиелеу |
123 |
Субъектілік фактормен байланысты әлеуметтік педагогиканың ұстанымдары |
Әлеуметтік педагогикалық қызмет жеке тұлғаға бағытталады және әлеуметтік педагогтың беделіне негізделеді. |
124 |
Тәрбие жұмысының өзегі мен тірегі |
Ұлттық тәрбие |
125 |
Тәрбиелеудің, түзетудің , қайта тәрбиелеудің белгілі бір мақсатына қол жеткізуге бағытталған тәрбиелік ықпал етудегі адамгершілікке сүйену негізі |
Сенім арту |
126 |
Тәрбиесі қиын балалар |
Тәрбиеге белсенді қарсылық көрсете алады |
127 |
Технологиялық фактормен байланысты әлеуметтік педагогка ұстанымы |
Тәрбиелеудің саналылық, белсенділік, ұнамды қасиеттерге сүйену, сабақтастылық ұстанымы |
128 |
Тұлға –қоғамның мүшесі ретінде , әлеуметтендірудің негізгі объектісі ретінде тиісті |
Құндылықтарды меңгеруге |
129 |
Тұлғаның сөйлеу мәдениетінің дамуына ықпал ететін сөйлеу жазу түрінде алынатын ақпарат |
Таңбалы |
130 |
Француз педагогы Поль Робен бойынша тәрбиенің маңызды бағыттары |
Адамгершілік және азаматтық |
131 |
Халықтың шынайы білім алуы оның болмысындағы .... деген ұғымды анықтауға, адамдардың бойында жоғары адами сезім мен күш қуатты молайтуға бағытталған |
адам |
132 |
ХІХ ғасырда конфессиялық-догмалық тәрбиені қызу қолдаған философ |
В.Гегель |
133 |
ХІХғ. Екінші жартысынан бастап Еуропада «Педагогикадағы әлеуметтік бағыт» атты жаңа идеяның пайда болуына алып келді |
Тұтас бір әлеуметтік мәдени ортаны құрайтын адамдарды қажет етуі |