Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Кіріспе.Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын құру. Оқушыларды топқа бөлу. Топтар: төрт топқа бөлінеді.
Оқушылар ынтымақтастық атмосфераын құру үшін «Жүректен жүрекке» әдісін қолданамыз.Оқушылар бір біріне жылы сөздерін айтады. Олар топқа бөлінеді. Өздері топтарына ат қояды.
8 мин
«Сұрақ-жауап» арқылы үй жұмысын тексеремін. Ашық сұрақтар қойылады.1.Қазақ тілінің қандай салалары бар?2. Сөз таптарын қай сала зерттейді?3. Сөз таптары дегенді қалай түсінесіз?4. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?5.Синтаксис дегеніміз не?6.Есімді сөз тіркесі туралы не айта аласыздыр?7.Етістікті сөз тіркесіне мысал келтіріңіз?
Топтағы оқушылардың барлығы сабаққа түгел қатысады. Берілген сұрақтарға оөушылар жауап іздейді және топ болып жауап береді.
Бағалау парақтары
12 мин
Негізгі бөлім. Мағынаны түсіну:«Кім жылдам» ойыны арқылы оқушылардың жылдамдығын тексеру үшін адасқан әріптер беріледі. Сол әріптерді біріктіре отырып жаңасабақты ашамын. Әр топқа шек тастау арқылы жаңа сабақты бөліп беремін.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.Мұғалім бөліп берген тапсырмаға топ болып жұмыс жасайды.Топқа бөлінеді талқылайды, талдайды.Ойларын ақ қағазға түсіріп қорғайды. Одағайдың үш түрі бар екенін талдап жеке-жеке айтып береді.
Постер,флипчарт, маркер
8 мин
«Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырмалар беремін. 1.Төрт түліктің пірлерін атау.2.Төрт түліктің қалай шақырылуын атау.3.Төрт түлікке қатысты мақал-мәтел айту.4.Төрт түліктен алынатын өнімді атау.
Мұғалім берген сұрақтарға оқушылар ойлана және жарыса отырып жауап береді.
10 мин
Қортынды. «Оқулықпен жұмыс» 377-жаттығу. Одағайдың түрлеріне қарай 3 бағана сыза отырып теріп жазу. «Кесінді сыз»ойыны арқылы сабақты қорытындылау.
Әр топ өздеріне тиісті тапсырманы орындайды.
А4 пішіндегі қағазға жазылған тапсырмалар.
3 мин
Бағалау. Топтар бір-бірлерінің жұмысын «Бес шапалақ» арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.Табыс критериі арқылы нақты бағасы қойылады. Әр оқушы өздерінің қойған бағаларын талдап, айтып береді.
2 мин
Рефлекция. Кері байланыс «Смайликтер»
Бүгін не қызық болды?Саған не қиын болды?Келер сабаққа ұсынысыңыз?
Стикер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз