Материалдар / Сөздің байланысу түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөздің байланысу түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ тәжирибие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Қазанның ХХХ жылдығы» жалпы орта мектебі қазақ тілі пәні мұғалімі Қарнақбаева Шолпанның қысқа мерзімді жоспары7 «б»сынып Қазақ тілі







Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің байланысу тәсілдері.
Сабақ мақсаты: Сөздердің байланысу тәсілдері туралы білу.
Күтілетін нәтиже: Сөздердің байланысу тәсілдері туралы біледі түсінеді.
Сабақтың әдісі: «Сұрақ-жауап», «Джигсо», «Адасқан әріптер», «Сәйкесін тап».
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіРесурстар, көрнекі құралдар
2 минКіріспе.Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын құру. Оқушыларды топқа бөлу. Топтар: төрт топқа бөлінеді.Оқушылар ынтымақтастық атмосфераын құру үшін «Жүректен жүрекке» әдісін қолданамыз.Оқушылар бір біріне жылы сөздерін айтады. Олар топқа бөлінеді. Өздері топтарына ат қояды.

8 мин«Сұрақ-жауап» арқылы үй жұмысын тексеремін. Ашық сұрақтар қойылады. 1.Қазақ тілінің қандай салалары бар?2. Сөз таптарын қай сала зерттейді?3. Сөз таптары дегенді қалай түсінесіз?4. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?5.Синтаксис дегеніміз не?6.Есімді сөз тіркесі туралы не айта аласыздыр?7.Етістікті сөз тіркесіне мысал келтіріңіз?Топтағы оқушылардың барлығы сабаққа түгел қатысады. Берілген сұрақтарға оөушылар жауап іздейді және топ болып жауап береді.Бағалау парақтары
12 минНегізгі бөлім. Мағынаны түсіну:«Кім жылдам» ойыны арқылы оқушылардың жылдамдығын тексеру үшін адасқан әріптер беріледі. Сол әріптерді біріктіре отырып жаңа сабақты ашамын. Әр топқа шек тастау арқылы жаңа сабақты бөліп беремін.Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.Мұғалім бөліп берген тапсырмаға топ болып жұмыс жасайды.Топқа бөлінеді талқылайды, талдайды.Ойларын ақ қағазға түсіріп қорғайды. Одағайдың үш түрі бар екенін талдап жеке-жеке айтып береді.Постер,флипчарт, маркер
8 мин«Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырмалар беремін. 1.Төрт түліктің пірлерін атау.2.Төрт түліктің қалай шақырылуын атау.3.Төрт түлікке қатысты мақал-мәтел айту.4.Төрт түліктен алынатын өнімді атау.Мұғалім берген сұрақтарға оқушылар ойлана және жарыса отырып жауап береді.
10 минҚортынды. «Оқулықпен жұмыс» 377-жаттығу. Одағайдың түрлеріне қарай 3 бағана сыза отырып теріп жазу. «Кесінді сыз»ойыны арқылы сабақты қорытындылау.Әр топ өздеріне тиісті тапсырманы орындайды.А4 пішіндегі қағазға жазылған тапсырмалар.
3 минБағалау. Топтар бір-бірлерінің жұмысын «Бес шапалақ» арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.Табыс критериі арқылы нақты бағасы қойылады. Әр оқушы өздерінің қойған бағаларын талдап, айтып береді.
2 минРефлекция. Кері байланыс «Смайликтер»Бүгін не қызық болды?Саған не қиын болды?Келер сабаққа ұсынысыңыз?Стикер


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!