Материалдар / «Спорт – адамның өміріндегі басты рөлі» авторлық бағдарла
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Спорт – адамның өміріндегі басты рөлі» авторлық бағдарла

Материал туралы қысқаша түсінік
"Дене шынықтыру" оқу пәні мемлекеттік міндетті білім беру стандартының маңызды компоненті есебінде «Дене шынықтыру» білім беру саласына кіреді. Оқу пәнінің нысаны – пән арқылы дамитын және әлеуметтік ортамен өзара әрекет ететін дамып келе жатқан бала организмі. Негізгі мектепте дене шынықтыру саласындағы білім берудің негізгі нәтижесі оқушылардың дене шынықтыру іс-әрекетінің негіздерін меңгеруі болып табылады. Сонымен қатар, "дене шынықтыру" пәні оқушылардың жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді және білім алушылардың әмбебап қабілеттерін (құзыреттерін) қалыптастыру құралы болып табылады. Бұл қабілеттер (құзыреттер) білім беру процесінің Мета-пәндік нәтижелерінде көрінеді және "дене шынықтыру"пәнінен тыс әр түрлі қызмет түрлерінде (мәдениетте) белсенді көрініс табады. «Дене шынықтыру» оқу пәні – бұл дене және психикалық саулықты нығайту үшін арнайы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігі туралы білімдер жүйесі. Осы пәннің іс жүзіндегі мақсаты – бұл қазіргі қоғамның жалпы мәдениетінің бөл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
103
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Shape1

Спорт – адам өміріндегі басты рөлі

















Түркістан облысы, .............................................



Дене шынықтыру пәні мұғалімі

.........................................................



Авторлық бағдарламасы


















Түсінік хат


Дене шынықтыру» оқу пәні мемлекеттік міндетті білім беру стандартының маңызды компоненті есебінде «Дене шынықтыру» білім беру саласына кіреді. Оқу пәнінің нысаны – пән арқылы дамитын және әлеуметтік ортамен өзара әрекет ететін дамып келе жатқан бала организмі.

Негізгі мектепте дене шынықтыру саласындағы білім берудің негізгі нәтижесі оқушылардың дене шынықтыру іс-әрекетінің негіздерін меңгеруі болып табылады. Сонымен қатар, "дене шынықтыру" пәні оқушылардың жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді және білім алушылардың әмбебап қабілеттерін (құзыреттерін) қалыптастыру құралы болып табылады. Бұл қабілеттер (құзыреттер) білім беру процесінің Мета-пәндік нәтижелерінде көрінеді және "дене шынықтыру"пәнінен тыс әр түрлі қызмет түрлерінде (мәдениетте) белсенді көрініс табады.

«Дене шынықтыру» оқу пәні – бұл дене және психикалық саулықты нығайту үшін арнайы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігі туралы білімдер жүйесі. Осы пәннің іс жүзіндегі мақсаты – бұл қазіргі қоғамның жалпы мәдениетінің бөлігі есебінде дене шынықтырудың құндылығы жөнінде білім алу. Ол қозғалыс қабілеттерін дамытып, жетілдіруге, сондай-ақ салауатты өмір салтының ережелеріне үйретуге бағытталған.


Мақсаты:

 Салауатты өмір салтына деген ұмтылысты тәрбиелеуге және білімгерлердің спорттың әр адамның және жалпы қоғамның өміріндегі маңыздылығын түсінуіне жағдай жасау. Жалпы дамуға бағытталған дене шынықтыру іс-әрекетінің мазмұнының негіздерін игеру, өз денсаулығына ұқыпты қараудың тұрақты мотивтері мен қажеттіліктерін қалыптастыру, физикалық және психикалық қасиеттерді тұтас дамыту, салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын Шығармашылық пайдалану арқылы оқушының жеке басының дене шынықтыруын қалыптастыру.


 Міндеті:

  • денсаулықты нығайту, позаны жақсарту, жалпақ табанның алдын алу; қозғалыс белсенділігінде белсенділік пен тәуелсіздікке тәрбиелеу;

  • денсаулықты сақтау мен нығайтуға қатысты дене шынықтыру саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; қозғалыс мектебін меңгеру;

  • физикалық қасиеттерді дамыту: күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік, икемділік және үйлестіру қабілеттері;

  • жалпы даму бағытындағы акробатикалық, гимнастикалық, жеңіл атлетикалық және басқа да дене жаттығуларының әртүрлі кешендерін оқыту;

  • тұлғаның әлеуметтік маңызды қасиеттерін тәрбиелеуге, адамгершілік және ерікті қасиеттерін дамытуға, эстетикалық талғамдар мен мінез-құлық мәдениетінің дағдыларын қалыптастыруға жәрдемдесу;

  • жеке гигиена, күнделікті режим, физикалық жаттығулардың денсаулыққа әсері, жұмыс қабілеттілігі және моториканың дамуы туралы қарапайым білімді қалыптастыру.


   Күтілетін нәтиже:

  • оқуға деген жауапкершілікті, білім алушылардың өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тәрбиелеуге дайындығы мен қабілетін оқыту мен тануға, саналы түрде таңдауға және тұрақты танымдық мүдделерді ескере отырып, кәсіптер мен кәсіптік артықшылықтар әлеміне бағдарлау негізінде білім берудің одан әрі жеке траекториясын құруға қалыптастыру;

  • қазіргі әлемнің әлеуметтік, мәдени, тілдік, рухани алуан түрлілігін ескеретін ғылым мен қоғамдық практиканың қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін тұтас дүниетанымды қалыптастыру;

  • аймақтық, этномәдени, әлеуметтік және экономикалық ерекшеліктерді ескере отырып, жас құзыреті шегінде мектептің өзін-өзі басқаруына және қоғамдық өмірге қатысу;

  • білім беру, қоғамдық пайдалы, оқу-зерттеу, шығармашылық және басқа да қызмет түрлері процесінде құрдастарымен, үлкендермен және кішілермен қарым-қатынас пен ынтымақтастықта коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;

  • салауатты және қауіпсіз өмір салтының құндылығын қалыптастыру; адамдардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіретін төтенше жағдайларда жеке және ұжымдық қауіпсіз мінез-құлық ережелерін, көлікте және жолдарда жүріс-тұрыс ережелерін меңгеру;


 Оқушының білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар:


Оқушылар нені біледі:

  • дене дамуының және дене дайындығының жеке ерекшеліктері туралы, олардың жас-жыныстық нормативтерге сәйкестігі туралы біледі;

  • жеке денсаулықтың ерекшеліктері және ағзаның функционалдық мүмкіндіктері, аурулардың, жарақаттанудың алдын алу және дене жаттығуларымен айналысу кезінде дәрігерге дейінгі көмек көрсету тәсілдері туралы біледі;

  • сауықтыру және жаттығу бағытындағы дене шынықтыру жаттығуларын ұйымдастыру және өткізу, дене дамуын және дене дайындығын жақсарту міндеттеріне сәйкес жеке сабақтардың мазмұнын жасау бойынша білім алады.


Оқушылар нені үйренеді:

  • дене шынықтыру сабақтарында, ойындар мен жарыстар кезінде эмоцияларыңызды басқару, қарым-қатынас және өзара әрекеттесу мәдениетін меңгеруді үйренеді;

  • бірлескен дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге белсенді қатысуды үйренеді;

  • жанжалды жағдайлардың алдын алу және басқаларға құрметпен және қайырымдылықпен қарау негізінде ойын және бәсекелестік іс-әрекет процесінде даулы жағдайлардан шығудың жолдарын табу қабілетіне ие болуды үйренеді.


Білім – білік дағдылары

  • спорт пен олимпиадалық қозғалыстың даму тарихы, олардың халықтар арасындағы бейбітшілік пен достықты нығайтуға оң әсері туралы білім;

  • қоғамдағы дене шынықтыруды дамытудың негізгі бағыттарын, олардың мақсаттарын, міндеттері мен ұйымдастыру нысандарын білу;

  • салауатты өмір салты, оның денсаулықты нығайтумен және жаман әдеттердің алдын алумен байланысы, салауатты өмір салтын ұйымдастырудағы дене шынықтырудың рөлі мен орны туралы біліу.

  • әртүрлі функционалдық бағыттағы дене жаттығуларымен өз бетінше сабақтар ұйымдастыра білу, жаттығу орындарының, спорттық мүкәммал мен жабдықтардың, спорттық киімдердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

  • мектеп бағдарламасының негізгі түрлері бойынша дербес сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, болашақ кәсіби қызметке жеке бағдарлануына байланысты дене жаттығуларын таңдау мүмкіндігі.


 Қолданылған әдебиеттер:

  1. Тілеуғалиев "Дене тәрбиесі" Алматы 2002ж.

  2. Т.Ш.Қуанышов «Дене тәрбиесінін теориясы мен әдістемесі» Алматы 1996ж.

  3. С Қалиев "Қазақ тәлім-тәрбиесі" Алматы 2004ж.

  4. П. Сабыров "Окыту еориясының негіздері" Алматы 1993ж.

  5.  Дүйсембин Қ., Алиакберова З. Жасқа сай физиология және мектеп гигиенасы. – Алматы, 2003.

  6. Менхин Ю. В., Менхин а. в. сауықтыру гимнастикасы: теориясы мен әдістемесі. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 384 б.

  7. Уанбаев Е.К., Уанбаева Ф.Ж. Дене тәрбиесі және спорттың теориясы мен әдістемесі. - Өскемен: ШҚМУ баспасы, 2006. – 270 б.

  8. Уанбаев Е.К., Уанбаева Ф.Ж. Мектептегі дене тәрбиесі жұмыстарын жоспарлау, бақылау және есепке алу. - Өскемен: БАЙ баспасы, 2006. – 225



«Спорт – адамның өміріндегі басты рөлі» авторлық бағдарламасының мазмұны


Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны толықтырылған курстан тұрады. Және де курстың деңгейінің жоғарылығы айқын бейнеленген. Бағдарламаның бұл бөлімінің негізі нақты пәннің мазмұндық құрылымы мен теориялық аспектісін таңдау болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнын тұрақтылау курсы нақты және бағдарламаның түсінік хатында көрсетілген барлық мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру бойынша ұсынылылған.

  • Жүгіру және оның түрлері – 2 сағат. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

  • Секіру және оның түрлері– 2 сағат. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау.

  • Лақтыру және оның түрлері– 2 сағат. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану

  • Дене жаттығуларын орындау арқылы қыздырыну және қалпына келтіру техникасы. – 1 сағат. Қозғалыс әрекетіндегі дене қыздыру және қалыпқа келтіруді көрсету

  • Техникалық дағдыларды қолдану. – 1 сағат. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

  • Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы. – 1 сағат. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

  • Гимнастикада компазициялық элементтер құру. – 1 сағат. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

  • Гимнастикалық снарядтарда денені басқару қозғалысының дағдысы– 1 сағат. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау

  • Тепе - теңдік гимнастикалық жаттығулар және кеңістіктегі дене қозғалысы– 1 сағат. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялар-мен тәжірибе жасау

  • Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары– 2 сағат. Бәсекелестік кезіндегі патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды анықтау

  • Жарыс өткізу және төрешілікті ұйымдастыру. – 1 сағат. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау

  • Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер. – 2 сағат. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау

  • Әр түрлі бұлшық еттерді қалпына келтіру жаттығулар жинағы– 1 сағат. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау

  • Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту. – 2 сағат. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

  • Жеңіл атлетика және фитнес– 2 сағат. Салауатты өмір салты мен дене белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау

  • Шытырман ойындар арқылы коммуникативтік дағдылар– 1 сағат. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткіз Денсаулық. Дене белсенділік жаттығулары. – 1 сағат. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру

  • Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика– 1 сағат. Дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту.

  • Қозғалмалы және спорттық ойындардағы ролдер. – 1 сағат. Қозғалыс белсенділігіндегі рольдерді анықтау және көрсету.

  • Бірлескен ойындағы тактика және стратегия– 1 сағат. Қозғалысқа байланысты стратегия мен тактиканы дамыту

  • Ойындағы қозғалыс белсенділігі– 1 сағат. Мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру

  • Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару. – 2 сағат. Өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін талдау.

  • Шабуыл тактикасы– 1 сағат. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау

  • Төзімділікті дамытуға бағытталған дене жаттығулары. – 1 сағат. Кеңістікте қозғалыс әрекеттерін орындау және анықтау.

  • Асық ойыны. Асықты үйріп лақтыру– 1 сағат. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру

  • Тоғызқұмалақ. Тоғызқұмалақ ойын ережесі мен тәрихы– 1 сағат. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау

  • Салауатты өмір салтын қалыптастыру. – 2 сағат. Салауатты өмір салты мен дене белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау





















НОРМАТИВТІ БӨЛІМІ


Күнтізбелік тақырыптық жоспары

аптасына

(- сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы – 36 сағат)


Р/с

Тақырып

Оқу мақсаты

Сағат саны

Білім – өнімі мен нәтижесі


Бар-лығы

Лекция/ теория/

Прак-тика1

Прак-тика /прак-тика2


1-2

Жүгіру және оның түрлері

Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

2

1

1

Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсетеді

3-4

Секіру және оның түрлері

Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау.

2

1

1

Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды жасайды

5-6

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!