Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. Оқушыларды өткен
сабақтармен байланыстыра отырып, анықтамалар жазылған стикерлер
арқылы үш топқа біріктіру.
1-топ: Қысым. 2-топ: Масса. 3-топ:
Күш
Сабақта қарастырылатын
мәселелер:
І. Үй тапсырмасын
тексеру (жеке жұмыс)
Өткенге шолу (топтық
жұмыс)
1.Тапсырма
Ұсынылған суреттер
арқылы оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін
тексеру.

Дескриптор:
1. Берілген
суреттердегі ақпаратпен жұмыс жасай алады.
2. Қысымның физикалық
мағынасын түсінеді
3.
Сұйықтар мен
газдардағы қысым туралы ой түйіндеп,
пікірін ашық айта алады.
О
қушылар өздерін «бағдаршам» арқылы бағалайды.
|
Толық түсіндім
|

|
Аздап түсіндім
|

|
Сенімді емеспін, түсінбедім.
|
Жаңа тақырып
І. Жаңа
тақырыпты меңгерту
Жаңа
тақырыпқа байланысты төмендегі сұрақтар қойылады:
1. Сұйықтар
мен газдарда қысым бола ма?
2. Сұйықтар мен газдар неліктен
қысымды барлық жаққа бірдей жеткізеді?
3. Паскаль заңы қалай айтылады?
4.
Сұйықтардағы гидростатикалық қысым қалай
таралады?
Дескриптор
1. Сұйықтар
мен газдардағы қысым туралы біледі.
2. Сұйықтар
мен газдар қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетіндігін айта
алады.
3. Паскаль заңының мәнін
түсінеді.
4.
Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын есептер шығаруда
қолданады.
4. Сұйықтардағы
гидростатикалық қысымның таралуын сипаттап, өмірмен
байланыстырады.
Оқушыларға
БББ кестесін таратамын, қолданатын ұғымдар мен тірек сөздер беріп,
толтыртамын. Бірнеше минут бойында әрбір оқушы тірек сөздер арқылы
берілген тақырыпқа байланысты бар білгендерін
Білемін бағанына толтырып
жазады (жек жұмыс). Кейін жұпта және шағын топта талқылап,
тақырыпқа қатысты деректер мен құбылыстар тізімін
толықтырады. Білгім
келеді бағанына тақырып
бойынша не білгісі келетінін жазады. Топтарға берілген мәтін
бойынша мәтінді оқып шығып, топта талқылап
Білемін бағанын
толықтырады.
Үш топқа ұсынылған
есептер бойынша оқушылар есептің шығару барысын постерге түсіруді
және топ алдында қорғауды ұсыну.
1. Цистернадағы мұнай
бағанының биіктігі 10 м, оның тығыздығы 800
кг/м3. Мұнайдың цистерна
түбіне түсіретін қысымын анықтау керек.
2. 0,6 м тереңдіктегі
судың, керосиннің, сынаптың ішіндегі қысымды
табыңдар.
3. Теңіздің тереңдігі
10500 м болатын ең терең жеріндегі судың қысымын есептеп табыңдар.
Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3.
Дескриптор:
1. Есептің шартын
түсініп, берілгенін жаза алады.
2. Шамаларды ХБЖ айналдыра
алады.
3. Формуланы біледі,
есептеулер жүргізе алады.
«Басбармақ» әдісі арқылы кері
байланыс жасау

А-деңгей:
Адам суда 12 м
тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет
ететін су қысымын есептеп табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030
кг/м3
В-деңгей:
Мұнай толтырылған 4м тереңдікте, ауданы 30
м2 шүмектің қысымы
қандай?
С-деңгей:
Екі ыдыс берілген. Оның
біреуіне су, екіншісіне керосин құйылған. Сұйықтар деңгейі бірдей
0,8 метрді құрайды. Екі табанына түсетін қысым бірдей
ме?
Дескриптор:
1. Есептің физикалық мағынасын
біледі.
2.
Есептердің шартын жазып, өлшеу бірліктерін
ХБЖ-не
айналдыра алады.
3. Сұйықтар мен газдардағы
қысымға байланысты формуланы пайдаланып, есептер шығара
алады.
|