« Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры: Д.Ибрагимов. Д.Т.І.Ж.О: С.Тажибаев.
«Спорт және мен» ұйірмесінің жылдық жоспары 2016-2017оқу жылы.
Ұйірме мақсаты.
Оқушылардың денсаулығын жалпы спортқа бөлған қызығушылығын дамыту , шыдамдылық ,шапшандылықтың жоғары деңгейдегі мықты спортшы даярлау . Балалардың ойлау қабілетін , санасын ,назарын ,шығармашылық қиялын , байқағыштығын ой желісінің дәлде алыстан болжау қасиетін дамытады.
Кунтізбелік тақырыптық жоспарлау.
Шахмат .
|
№ |
Тақырыптар |
Сағат |
Мерзімі |
|
|
практ |
теор |
|||
|
1. |
Шахматның дамуы |
|
3 |
6 \10 |
|
2. |
Шахматтың шығыста таралуы |
3 |
|
13 |
|
3. |
Қазақстандағы шахмат |
3 |
|
20 |
|
4. |
Шахмат ойын тақтасы |
3 |
|
27 |
|
5. |
Фигуралар |
3 |
|
3 \ 11 |
|
6. |
Фигуралар журісі |
3 |
|
10 |
|
7. |
Карольдың жүрісі |
3 |
|
17 |
|
8. |
Ферзінің жүрісі |
3 |
|
24 |
|
9. |
Ладяның жүрісі |
3 |
|
8 \12 |
|
10. |
Пілдің жүрісі |
3 |
|
15 |
|
11. |
Аттың жүрісі |
3 |
|
22 |
|
12. |
Пешканің жүрісі және өзі түстес фигураға айналуы |
3 |
|
5 \01 |
|
13. |
Ракировка |
3 |
|
12 |
|
14. |
Шабуыл жасау және қорғану |
3 |
|
19 |
|
15. |
Мат ойын мақсаты |
3 |
|
26 |
|
16. |
Тең ойын |
3 |
|
2 \02 |
|
17. |
Шексіз шах |
3 |
|
9 |
|
18. |
Пат |
3 |
|
16 |
|
19. |
Фигуралардың куші |
3 |
|
23 |
|
20. |
Шахмат ойынының жазудың шарттары |
3 |
|
2 \03 |
|
21. |
Ладья мен мат беру |
3 |
|
9 |
|
22. |
Ферзі мен мат беру |
3 |
|
16 |
|
23. |
Екі піл мен мат беру |
3 |
|
23 |
|
24. |
Пілмен және атпен мат беру |
3 |
|
30 |
|
25. |
Партияны қалай бастау керек Дебют |
3 |
|
6 \04 |
|
26. |
Жылдам дамыту принципи |
3 |
|
13 |
|
27. |
Пешкалардың ұйлесімді орналасуы |
3 |
|
20 |
|
28. |
Шахмат стратегиясы |
3 |
|
27 |
|
29. |
Тактикалық тәсілдер |
3 |
|
4 \05 |
|
30. |
Қос қабат соққы |
3 |
|
11 |
|
31. |
Ашық шах |
3 |
|
18 |
|
32. |
Қос қабат шах |
|
|
|
|
33. |
Қоршау |
|
|
|
|
|
Барлығы |
90 |
3 |
|
Кутілетін нәтіжесы
Оқушылар шахмат ойынын үйреніп , ойлау қабилетін өстіреді ізденпас ,есте сақтау қабилеттері дамиіды.
Дене шынықтыру мұғалімі : Л.Сайдаев.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Спорт және мен» ұйірмесінің жылдық жоспары
«Спорт және мен» ұйірмесінің жылдық жоспары
« Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры: Д.Ибрагимов. Д.Т.І.Ж.О: С.Тажибаев.
«Спорт және мен» ұйірмесінің жылдық жоспары 2016-2017оқу жылы.
Ұйірме мақсаты.
Оқушылардың денсаулығын жалпы спортқа бөлған қызығушылығын дамыту , шыдамдылық ,шапшандылықтың жоғары деңгейдегі мықты спортшы даярлау . Балалардың ойлау қабілетін , санасын ,назарын ,шығармашылық қиялын , байқағыштығын ой желісінің дәлде алыстан болжау қасиетін дамытады.
Кунтізбелік тақырыптық жоспарлау.
Шахмат .
|
№ |
Тақырыптар |
Сағат |
Мерзімі |
|
|
практ |
теор |
|||
|
1. |
Шахматның дамуы |
|
3 |
6 \10 |
|
2. |
Шахматтың шығыста таралуы |
3 |
|
13 |
|
3. |
Қазақстандағы шахмат |
3 |
|
20 |
|
4. |
Шахмат ойын тақтасы |
3 |
|
27 |
|
5. |
Фигуралар |
3 |
|
3 \ 11 |
|
6. |
Фигуралар журісі |
3 |
|
10 |
|
7. |
Карольдың жүрісі |
3 |
|
17 |
|
8. |
Ферзінің жүрісі |
3 |
|
24 |
|
9. |
Ладяның жүрісі |
3 |
|
8 \12 |
|
10. |
Пілдің жүрісі |
3 |
|
15 |
|
11. |
Аттың жүрісі |
3 |
|
22 |
|
12. |
Пешканің жүрісі және өзі түстес фигураға айналуы |
3 |
|
5 \01 |
|
13. |
Ракировка |
3 |
|
12 |
|
14. |
Шабуыл жасау және қорғану |
3 |
|
19 |
|
15. |
Мат ойын мақсаты |
3 |
|
26 |
|
16. |
Тең ойын |
3 |
|
2 \02 |
|
17. |
Шексіз шах |
3 |
|
9 |
|
18. |
Пат |
3 |
|
16 |
|
19. |
Фигуралардың куші |
3 |
|
23 |
|
20. |
Шахмат ойынының жазудың шарттары |
3 |
|
2 \03 |
|
21. |
Ладья мен мат беру |
3 |
|
9 |
|
22. |
Ферзі мен мат беру |
3 |
|
16 |
|
23. |
Екі піл мен мат беру |
3 |
|
23 |
|
24. |
Пілмен және атпен мат беру |
3 |
|
30 |
|
25. |
Партияны қалай бастау керек Дебют |
3 |
|
6 \04 |
|
26. |
Жылдам дамыту принципи |
3 |
|
13 |
|
27. |
Пешкалардың ұйлесімді орналасуы |
3 |
|
20 |
|
28. |
Шахмат стратегиясы |
3 |
|
27 |
|
29. |
Тактикалық тәсілдер |
3 |
|
4 \05 |
|
30. |
Қос қабат соққы |
3 |
|
11 |
|
31. |
Ашық шах |
3 |
|
18 |
|
32. |
Қос қабат шах |
|
|
|
|
33. |
Қоршау |
|
|
|
|
|
Барлығы |
90 |
3 |
|
Кутілетін нәтіжесы
Оқушылар шахмат ойынын үйреніп , ойлау қабилетін өстіреді ізденпас ,есте сақтау қабилеттері дамиіды.
Дене шынықтыру мұғалімі : Л.Сайдаев.
шағым қалдыра аласыз













