Материалдар / Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс – әрекеттер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс – әрекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Баскетбол ойынында тактикалық әрекеттерді қолдану 2.Ойын тактикасы мен стратегияны құрастыру және бағалай білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2021
596
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-бөлім

Командалық спорттық ойындар (баскетбол)

Мектеп:Ғ.Мұратбаев

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Б.Пошанов

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс – әрекеттер

Оқу мақсаттары

7.1.5.1 бірқатар дене жаттығуларының қарапайым тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру және бағалай білу

Сабақ мақсаттары

1.Баскетбол ойынында тактикалық әрекеттерді қолдану

2.Ойын тактикасы мен стратегияны құрастыру және бағалай білу

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

-Баскетбол ойынының тактикалық әрекеттерін дұрыс қолдайды;

-Ойын тактикасы мен стратегиясын құрастырып, бағалайды.

Тілдік мақсаттар


Мыналарды қамтиды:

  • шабуылдау элементтері бар ойындар

  • жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу

  • оқшаулау, допты қағып әкету

  • ынтымақтастық, бәсекелестік

  • тактика, стратегия

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды топпен жұмыс жасату кезінде жауапкершілікке, серіктестікке, бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика

АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

Алдын ала білімі

Оқушылар алдыңғы сыныптарда техникалық тәсілдерді қолдануды үйренген.


Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10мин.


- жалпы сапқа тұру;

- оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу

- оқушылардың бағалау критерийлерімен таныстыру;

Денені қыздыруға арналған жүгіру, арнайы жүгіру.

Баскетбол добымен арнайы қыздырыну жаттығуларын орындау.


Сабақтың ортасы

5 мин.








5 мин.




















15 мин.














Тапсырма № 1 (С, Т, ҚБ) Арнайы тактикалық іс-әрекеттер.

Оқушылар үш, үштен тұрып допты бір-біріне беріп, қозғалыс кезінде аяқпен сегіз санын жасайды.

Допты беріп, алаңда жылдам қозғалып орын ауыстыру тактикасын орындайды.

Прямая со стрелкой 7 Блок-схема: узел 7 Блок-схема: узел 8 Прямая со стрелкой 8 Прямая со стрелкой 9 Блок-схема: узел 9



Тапсырма № 2 (С, Т, ҚБ)

Командалар бес жұлдыз жасап орналасады. Қолына баскетбол добын ұстаған ойыншы белгі бойынша бір адамды қалдырып келесі оқушыға допты кез келген беру тәсілмен жібереді де өзі сол оқушының орнына жүгіріп барады. Кезектілікті сақтап оқушылар, осылай бұрышта тұрғандардың барлығы берілістерді орындап, жылдам орын ауыстырып отырады.

Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 Блок-схема: узел 2 Блок-схема: узел 3 Блок-схема: узел 4 Блок-схема: узел 5 Блок-схема: узел 6 5-конечная звезда 1







Дескрипторлар:

-допты әріптесіне беру, қабылдау техниксын дұрыс орындайды;

-жылдам қозғалып, орын ауыстыруды қателіксіз орындайды.

ҚБ: оқушылар бірін-бірі бағалайды, байқау


Тапсырма №3 (Т, К) Ойын тактикасы мен стратегиясын құрастыру, бағалау. Класс екі топқа бөлініп оқу карточка арқылы тапсырмаларды орындайды.

1 топ баскетбол ойынындағы шабуыл тактикасы мен стратегияны құрастырады, №2 топ қорғаныс тактикасы мен стратегияны құрастырады.

Топ мүшелері құрстырылған тактика мен стратегияны көрсетіп бір-бірін бағалайды.

Дескрипторлар:

-тапсырманы орындау кезіңде қауіпсіздік ережелерді сақтайды;

- құрастырған тактикалық комбинацияны түсіндіреді және орындайды.

-орындаған жұмыстарын бағалай алады.

ҚБ: бірін-бірі бағалау, байқау

Үлкен спорт алаңы. Доп,ысқырық,уақыт өлшегіш.

Сілтемеде арнайы алғашқы бейімделу жаттығулары берілген:

https://www.youtube.com/watch?v=Mdad2Hhxg-A&t=1s













Үлкен спорт алаңы. Доп,ысқырық,уақыт өлшегіш.

Баскетболдағы қорғаныс және шабуыл тактикалық әрекеттеріне сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=Ew0UQd0FAWo


https://www.youtube.com/watch?v=_8LroNmq5Nw&t=123s


Сабақтың соңы

5 мин.

Тыныс алу жаттығулары, назар аудару ойындарды ұйымдастыру, сұрақтарға шолу жасау, нәтижелерге тоқталу.

Сабақты қорытындылау, оқушылардың білімдерін анықтау мақсатында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қою. Белсене қатысқан оқушыларды атау.

Талқылау:

1.Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру туралы .

2.Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесі.

Рефлексия парағы

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын барлық білім алушылар қолдануын біледі деп жоспарлап отырмын.


Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.

Сонымен қатар:

Оқуды бақылау

Сұрақтар мен жауаптар

Өзін-өзі бағалау

Білім алушыларды рефлексиялау арқылы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Белгілер:

С = барлық сынып Т = топтық жұмыс ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс Тәж = тәжірибе К = көрсету ҚБ = қалыптастырушы бағалау




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!