Сабақтың ортасы
5
мин.
5
мин.
15
мин.
|
Тапсырма № 1 (С, Т,
ҚБ) Арнайы тактикалық
іс-әрекеттер.
Оқушылар үш, үштен тұрып допты бір-біріне
беріп, қозғалыс кезінде аяқпен сегіз санын
жасайды.
Допты беріп, алаңда жылдам қозғалып орын
ауыстыру тактикасын
орындайды.
Тапсырма № 2 (С, Т,
ҚБ)
Командалар бес жұлдыз жасап орналасады.
Қолына баскетбол добын ұстаған ойыншы белгі бойынша бір адамды
қалдырып келесі оқушыға допты кез келген беру тәсілмен жібереді де
өзі сол оқушының орнына жүгіріп барады. Кезектілікті сақтап
оқушылар, осылай бұрышта тұрғандардың барлығы берілістерді орындап,
жылдам орын ауыстырып
отырады.
Дескрипторлар:
-допты әріптесіне беру, қабылдау техниксын
дұрыс
орындайды;
-жылдам қозғалып, орын
ауыстыруды қателіксіз орындайды.
ҚБ:
оқушылар бірін-бірі бағалайды,
байқау
Тапсырма №3 (Т,
К) Ойын тактикасы мен стратегиясын құрастыру,
бағалау. Класс екі топқа бөлініп оқу
карточка арқылы тапсырмаларды
орындайды.
№1 топ баскетбол ойынындағы
шабуыл тактикасы мен стратегияны құрастырады, №2 топ қорғаныс
тактикасы мен стратегияны
құрастырады.
Топ мүшелері құрстырылған
тактика мен стратегияны көрсетіп бір-бірін
бағалайды.
Дескрипторлар:
-тапсырманы орындау
кезіңде қауіпсіздік ережелерді
сақтайды;
- құрастырған тактикалық комбинацияны
түсіндіреді және
орындайды.
-орындаған жұмыстарын бағалай
алады.
ҚБ: бірін-бірі бағалау,
байқау
|
Үлкен спорт алаңы. Доп,ысқырық,уақыт
өлшегіш.
Сілтемеде арнайы алғашқы бейімделу жаттығулары
берілген:
https://www.youtube.com/watch?v=Mdad2Hhxg-A&t=1s
Үлкен спорт алаңы. Доп,ысқырық,уақыт
өлшегіш.
Баскетболдағы қорғаныс және шабуыл тактикалық
әрекеттеріне сілтеме:
https://www.youtube.com/watch?v=Ew0UQd0FAWo
https://www.youtube.com/watch?v=_8LroNmq5Nw&t=123s
|
Сабақтың соңы
5
мин.
|
Тыныс алу жаттығулары, назар
аудару ойындарды ұйымдастыру, сұрақтарға шолу жасау, нәтижелерге
тоқталу.
Сабақты қорытындылау,
оқушылардың білімдерін анықтау мақсатында өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтар қою. Белсене қатысқан оқушыларды
атау.
Талқылау:
1.Дене белсенділігін дамыту
және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру
туралы .
2.Кейбір жаттығу түрлері үшін
дене қыздыру және қалыпқа келу
процесі.
|
Рефлексия
парағы
|
Ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін
бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс
дағдыларын барлық білім
алушылар қолдануын біледі
деп жоспарлап
отырмын.
|
Материалды меңгеруді
бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге
асады.
Сонымен
қатар:
Оқуды
бақылау
Сұрақтар мен
жауаптар
Өзін-өзі
бағалау
Білім алушыларды
рефлексиялау арқылы
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сергіту сәттері
мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
Осы сабақта
қолданылатын Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|