Сабақтың
басы
10 минут
|
Дайындық бөлімі: Оқушыларды
қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.
|
Дайындық бөлімі:
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін
анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.
Тыныс жолдарын қалпына келтіру.
Саптық
жаттығулар:
1. Оңға бұрыл!
2. Солға бұрыл!
3. Кері айнал!
4. Оңға!
Бағыттаушының соңынан оң иық
алда, жай жүріспен бас!
Жүру
жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүріп бас!
ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас!
б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас!
в) қол алда, жартылай отырып бас!
г) қол еркін, толық отырып бас!
ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп, қолды
соғу.
Тапсырмасыз! Жай жүгіріске
көш
. Жүгіру
жаттығулары:
1. Оң қапталмен қолды алдыға
айналдырып бас.
2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас.
3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас!
4. Алға (артқа) қайшылап бас!
5. Аяқты ашып, алға секіріп бас!
6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас!
7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен
бас!
-Сынып! Қадаммен
жүр.
Жүріс кезінде
орындалатын Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен,
4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
(артқа)
2. Оң қол жоғары, қолымызды жоғары төмен сермиміз
3. Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру.
4. Қол йықта, йықты алға 4 артқа 4 айналдыру
5. Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу.
6. Қол кеуде алдында, кеудені оңға солға
бұру
-Сынып! Тыныс алуды қалыпқа
келтіреміз.
|
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен
бос кеңістік, ысқырғыш мұғалімге уақыт
өлшегіш,
фишкалар.
Ғаламтор
ресурсына
сілтеме:
Волейбол
жарысы
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Осы ойын бойынша мұғалім
қауіпсіздік ережесіне көңіл бөлуі қажет. Ойын басталмас бұрын
мұғалім ойын ережесі бойынша нақты ережесімен таныстыруы
қажет.
Сұраңыз: Сіздің тобыңыз жақсы
жұмыс жасауы үшін не істер едіңіз? (мысалы, бірімен–бірі ақылдасу,
қарсылас топтың әлсіз жерін іздеу
сияқты).
Осы ойын бойынша мұғалім
қауіпсіздік ережесіне көңіл бөлуі қажет. Ойын басталмас бұрын
мұғалім ойын ережесі бойынша нақты ережесімен таныстыруы
қажет.
«Атқыш» болып ойын басында
мұғалімнің белгісі бойынша «Отыр» деп,-команда берген кезде кім
соңында қалып кетеді сол ойыншы
сайланады.
Сұраңыз: Осы ойын барысында
ұйымшылдықты жақсарту қалай іске
асады?
|
Армян халқының
ойыны «Мүсін».
Оқушыларды екі топқа бөлеміз.
Яғни бір топ ұстап алушы қуғыншы рөлінде болса, ал екінші топ
қашқындар рөлінде болады. Әрбір 5 қашушыға 1 қуғыншы тағайындалады.
Сондықтан 20 оқушыға 4 қуғыншы тағайындалады. Мұғалімнің нұсқауы
бойынша қуғыншылар алаңның сыртына шығып тұрады, ал қашқыншылар
еркін түрде алаңның ішінде тұрады. Белгі бойынша қуғыншылар
қашқыншыларды ұстау үшін дайындалып тұрады. Белгі болған кезде
қуғыншы қашқыншыны қуып жетіп қолын тигізеді де, оны қатырып қояды.
Ұсталған ойыншы орнынан қозғалмай қатып тұруы тиіс. Қатып тұрған
ойыншыны кез –келген қашқыншы келіп, қолын тигізе отырып босатып
жіберуге болады. Барлық қашқыншыларды ұстап біткен кезде ойын
аяқталады. Осыдан кейін жаңа қуғыншылар сайланып, ойынды жаңадан
бастауға болады. Алаңның шетінен шығып кеткен ойыншы, ұсталған
ойыншы болып есептеледі.
Башқұрт халқының ұлттық
ойыны «Атқыш-мергенші». Алаңға арақашықтығы 10-15 метр
болатын параллель сызық сызылады. Екі сызықтың ортасына диаметрі 20
метр болатын және бір шеңбер сызылады. Сол шеңбердің ішінде қолында
бір добы бар атқыш ойыншы тұрады. Ал қалған ойыншылар екі сызықта
бөлініп мұғалімнің белгісін тосып тұрады. Белгі бергеннен кейін екі
жақтағы ойыншылар сызықтан сызыққа қарай жүгіреді. Қолында добы бар
ойыншы жүгіріп бара жатқан ойыншыларды доппен атып тигізуі қажет.
Кімге тиеді олда атқыш рөлін атқарады. Ойыншыларға тимей шетінен
кеткен доптарды қайтадан атқышқа беруі тиіс. Егерде атқан допты
ойыншы ұстап алатын болса, онда ол ойыншы ұсталды деп,-
есептеледі.
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалау.
Өзін-өзі
бағалау
|
Әрбір
қызмет
түрі үшін
үлкен
бос кеңістік, волейбол добы,
ысқырғыш мұғалімге уақыт өлшегіш, алаңға тартылған волейбол
торы.
|
Сабақтың
Соңы/
рефлексия
5
минут
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушының әрекеті: Қиын болған
немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік
нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен
бөліседі.
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы бағалайды.

|

|