І
|
Кіріспе
бөлімі.
Оқушыларды сапқа
тұрғызу.
Кезекшіден мәлімет
қабылдау. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақса-тымен
таныстыру. Сапта тұрып сап эле-менттерін қайталау (Оң-ға, Сол-ға,
Ай-нал).
|
5 мин
|
Арнайы спорт киімдеріне,
оның тазалығына және денсаулығына на- зар аудару
керек.
|
ІІ
|
Дайындық
бөлімі.
Жеңіл жүгіріспен
жүгірту.
Оқушыларды шеңберге, 3-4
қатарға немесе созылған сапқа тұрғызып, жалпы дене жат-тығуларын
жасату (ЖДЖ):
1. Бастапқы қалып (БҚ), аяқ
иық деңгейінде
қолды
белге қойып, басты оңға 4 рет,
солға
4 рет айналдырамыз.
2. БҚ аяқ иық деңгейінде,
қолды кеуде тұсы-
на
бүге ұстап, 1-2 дегенде шынтақты артқа сермеп, 3-4 дегенде жартылай
оңға бұрылып, қолды ашып (созып) артқа сермейміз. 1-2 дегенде
шынтақты артқа сермеп, 3-4 дегенде жартылай солға бұры-лып, қолды
созып артқа сермейміз.
3. БҚ аяқ иық деңгейінде,
қолды белге қойып,
белді
оңға 4 рет, солға 4 рет айналдыра-мыз.
4. БҚ қол белде, аяқты
алшақ ашып 1 деген-
де, оң
аяқтың ұшына екі қолдың ұшын тигіземіз. 2 дегенде ортаға еңкейіп,
екі қолдың алақанын жерге тигіземіз. 3 деген-
де сол
аяқтың ұшына, екі қолдың ұшын тигіземіз. 4 дегенде БҚ
тұрамыз.
5. БҚ аяқ иық деңгейінде
қолды тізеге
қойып,
ішке 4 рет, сыртқа 4 рет айналдырамыз.
6. БҚ аяқ иық деңгейінде
қолды алға созып,
оң
аяқты сол қолдың ұшына, сол аяқты оң қолдың ұшына
жеткіземіз.
7. БҚ қолды бірге ұстап
және оң аяқтың
ұшын
жерге тигізіп. Оңға, солға білекті және тобылықты бірге
айналдырамыз.
|
13
мин
500м
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
|
Оқушылардың дұ-рыс жүгіруін
қадағалау.
Жаттығуды дұ-рыс істеуін
қад/у.
Қолды түзу ұстауын
және
дұрыс бұрылуын
қадағалау.
Басын қозғалт-пауын
қадағалау.
Тізені бүкпеуін және
жаттығуды дұрыс істеуін
қадағалау.
–– //
––
Қолды түзу ұстауын және
тізені бүкпеуін қ/у.
Тобылықты
дұрыс
айландыруын
қадағалау.
|
ІІІ
|
Негізгі
бөлім.
Оқушыларды екі қатарға
тұрғызып, бірінші тұрған оқушылар 15м-ге дейін допты алып жүреді
де, тоқтап. Екінші тұрған оқушыға пас беріп, өздері орындарына
дейін қатты жылдамдықпен жүгіріп барады.
(ұл.)
Осы тәсілмен жаттығулар
орындалады.
-
Допты аяқтың үстімен алып
жүріп, пасты аяқтың ішімен жерлетіп береміз.
-
Допты оң аяқтың үстімен
2рет сол аяқ-тың үстімен 2рет алып жүріп, пасты аяқтың үстімен
(падъеммен) береміз.
-
Екі жақты ойын
(футбол).
Қыздар екі жақты ойын
(пионербол).
|
25мин
5мин
5мин
15мин
|
Ұлдар допты дұрыс
алып жүруін, пас беруін және тоқта-туын қадағалау. Қыздар допты
дұ-рыс лақтыруын, ұстауын, жаттығу-ларды дұрыс істеуін және
шуламауын қадағалау керек.
|
ІV
|
Қорытынды
бөлім.
Оқушыларды сапқа тұрғызып.
Организмді бастапқы қалыпқа келтіруге арналған, жат-тығулар
жасату.
Сабақты қорытындылау және
бағалау.
Үйге тапсырма. Денені
көтеру, жүгіру, секі-ру, кермеге тартылу және дене
жаттығу-лары.
|
2мин
|
Сапта дұрыс тұруын, тәртіп
сақтауын қадаға-лау.
|