Материалдар / Спорттық ойындары 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спорттық ойындары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене сымбатын қалыптастыру Жүгіру және жаттығуларды орындау кезінде дұрыс тыныс алуды қалыптастыру Ұжымдық әрекеттерді орындауларын тәрбиелеу. Берілген тапсырмаларды жауапкершілік сезімдермен орындауды тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
825
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Баскетбол сабағының күнделік жоспары

Өткізілетін күні: 15.02.2019 ж. Сынып: 9

Өткізілетін орны: Спорт зал Уақыты: 40 мин

Сабақтың тақырыбы: Спорттық ойындары

Сабақтың мақсаты: Қозғалыста допты екі қолымен кеудеден және иықтан бір қолмен беру

Допты жүргізіп әкеліп екі адым арқылы себетке лақтыру.

Сауықтыру: Дене сымбатын қалыптастыру

Жүгіру және жаттығуларды орындау кезінде дұрыс тыныс алуды қалыптастыру

Тәрбиелік: Ұжымдық әрекеттерді орындауларын тәрбиелеу.

Берілген тапсырмаларды жауапкершілік сезімдермен орындауды тәрбиелеу.

Керекті құрал-жабдықтар: Ысқырғыш,секундомер,баскетбол доптары.


Сабақтың мазмұны

Уақыт

Әдістемелік нұсқаулар

I

Кіріспе бөлім

12



Сапқа тұрғызу.

Сәлемдесу.

Рапорт тапсыртқызу.

Сабақтың мақсатын түсіндіру.

Жүру және оның түрлері:

-қол жоғары,аяқтың ұшымен;

-қол белде,өкшемен;

-қол жанға табанның сырт қырымен;

-қол алға жартылай жүреден;

-толық жүреден жүру;

-орташа қарқында жүгіру тізені көтеріп жүгіру;

-өкшені көтеріп;

-қол белде тік аяқты алға созып

-қол желкеде,тік аяқты артқа созып

-тіркеме адыммен оң иық алға;

-аяқтан аяққа секіріп;

-арқамен алға қарап жүгіру;

-үдетіп 20м жүгіру;

-жүгіруден жүруге ауысу.

Жалпы дамыту жаттығулары:

-б.қ.аяқты иық көлемінде,қол белде 1 бастарымыз алға,2 б.қ,3 артқа,4 б.қ

- б.қ.аяқты иық көлемінде,қол белде 1 бастарымыз алға,2 б.қ,3 солғ,4 б.қ

-б.қ. оң қолды көтеру,1-2 артқа сермеу,3-4 қолды ауыстырып сермеу;

-б.қ. н.т. қол иықта,1-4 иықты алға айналдыру,5-8 иықты артқа айналдыру;

-б.қ. қол белде,аяқ иық көлемінде,1-2 солға иілеміз,3-4 оңға иелеміз;

-б.қ. қол желкеде,1-2 денені солға,3-4 оңға.

-б.қ. аяқ иық көлемінде,1 сол аяққа еңкею,3 оң аяққа еңкею,4 б.қ.

-б.қ. н.т. қол белде,аяқтың ұшымен секіру,1-4 сол аяқтың ұшымен,5-8 оң аяқтың ұшымен.

1 минут




2 минут






4 минут








5 минут


4-6 рет


6-8 рет


6-8 рет


6-8 рет


6-8 рет



4-5 рет

Денені дұрыс ұстауын қадағалау.

Спорттық киімге назар аудару.


Ара қашықтықты сақтау.




Тыныс алуларын қадағалау.


Тыныс алуды қалпына келтіру.

Жеке ескертулер беру.

Дем алып,дем шығару.


Толық айналдыру.


Қолдары тік болу.


Арқаны тік ұстау,шынтақ дәл жанға.



Секірулерді аяқтың ұшымен жұмсақ орындау.

II

Негізгі бөлім

24



  • Қозғалыста допты екі қолымен кеудеден және иықтан бір қолмен беру.

оқушыларды екі топқа бөліп лекке қарама-қарсы тұрады,бір топтың алдындағы бірінші тұрған оқушы белгіленген жерге допты жүргізіп әкеліп қарсы топтағы оқушыға допты кеудеден екі қолмен және иықтан бір қолмен береді де,қарсы саптың соңына тұрады,келесі оқушы сол жаттығуды жалғастырады.


Допты жүргізіп әкеліп екі адым жасап себетке лақтыру.

  • Оқушылар лекпен себетке қарап тұрады,бірінші оқушы допты жүргізіп әкеліп,екі адым арқылы допты себетке лақтырады,келесі оқушы допты теріп алып келесі оқушыға береді де,өзі саптың соңына барып тұрады.

  • Ережеге сай екі жақты ойын

8 минут











8 минут








8 минут

Екі лекке тұрғызып,мұғалім допты берудің бірнеше тәсілін көрсетеді.Аяқты дұрыс қою.Допты ұстау және берген кезінде қолды алға созып,допты сауксақтарымен ұстау,шынтақ бүгілген.


Ойыншы алға допты жерге ұрып жүоргізеді.




Екі адымды дұрыс орындау

III

Қорытынды бөлім

4



Сапқа тұрғызу.

Сабақты қорытындылау.

Үй тапсырмасын беру.


Денені түзу ұстауын қадағалау.

Ерекшеленген оқушыларды атап өту.Бағалау.

Саппен киінетін бөлмеге бару.






























Сабақ: Шаңғы дайындығы

Күні:28.01.2019 ж.

Сынып: 8

Мектеп: Жалпы орта білім беретін Семиглавый Мар мектебі

Мұғалім аты-жөні: Сундетов Куйрат Куанович

Қатысқандар саны: 9

Қатыспағандар: 0

Сабақ тақырыбы:

Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету

Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары

5,1,4,4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін білу және анықтау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін біледі және анықтай алады

Көпшілік оқушылар орындай алады:

Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін біледі және анықтай алады және көрсете алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін біледі және анықтай алады және басқа оқушыларды үйрете алады.

Жетістік критерийлері

Қимыл-қозғалысты орындау кезінде бұрылу және жүріс техникаларын орындайды

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Шаңғы-лыжи-ski

Таяқша-палка-Stick

Сырғанау-скольжения-skidding

Пән аралық байланыстар

Жаратылыстану,физика,математика.

Алдыңғы меңгерілген білім

Жүріс техникалары,биіктікке шығу әдісі

Дескрипторлар

-Қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

-Бұрылу әдістерін дұрыс орындай алады

-Алма-кезек екі адамды жүру техникасын орындайды

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

-Сапқа тұрғызу

-Сәлемдесу

-Сабақтың мақсатымен таныстыру

-Қауіпсіздік ережелерін айтып өту

-Әр оқушыға шаңғы,таяқтарын және аяқ киім мөлшерін бекіту

-Шаңғыны алаңға дұрыс алып жүру

-Жалпы дамыту жаттығулары

-Арнайы жаттығулар

Шаңғы жолы

Шаңғы құралдары

Ысқырғыш

Секундомер

Сабақтың ортасы

1.Бұрылу әдісі;оңға,солға,аттап бұрылу.«Бір» дегенге оқушылар оң аяқтағы шаңғыны көтеріп 30*-40* оңға қояды.«Екі»дегенде сол аяқтағы шаңғыны оң аяқтың қасына қояды.

2.Алма-кезек екі адымды жүріс.Жүру техникасын таяқсыз жүру,бір аяқпен дұрыс итеріле сырғанауды арттыру,аяқтың бүгілуін және толық түзетуінің,дұрыстығын қадағалау.Алма-кезек екі адымды жүру техникасы екі кезеңге бөлінеді: сырғу және итерілу,сырғу үш фазадан тұрады шаңғыда еркін сырғанау,тірек аяғын түзету,жартылай отыру.

Итерілу екі фазадан тұрады:жамбас буындарын бірге-бірге жазу,итерілетін аяқты толық түзету.





Бағалау- Бас бармақ әдісі.










Оқушыларға түсіндіріп,жеткізіп бағалау

Сабақтың соңы

Оқушылармен сабақта рефлексия өткізем.

Оқушыларды бас бармақ әдісімен бағалаймын.

Ата-аналармен кері байланыс орнату үшін жұмыс дәптеріне орындай алмаған дескрипторларды жазғызамын.Үйге тапсырма.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!