Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыни ойлау қабілетін дамытатын ойындар. Футбол
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақ кезендері: |
Сабақтағы іс-әрекеттер: |
құрал жабдықтар (ресурстар) |
|||
Сабақтың басы: 10 мин |
Оқушыларды сапқа тұрғызып сәлемдесу, түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Оқушылар өздерін қалай сезініп тұрғандарына аса мән беру. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау. Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру. Оқушыларға бүгінгі сабақ мақсатына байланысты сұрақтар қою (миға шабуыл)!!! Слайдтар мен жұмыс орындау.
Активити (Пазлдар). Спорт залдағы жарты алаңында белгілі үш үлкен футбол командаларынан құралған пазлдарды белгілі уақыт аралығында жылдам дұрыс жинау. Оқушылар жылдам және қаншалықты футбол ойыншылары мен командаларды дұрыс білетінін көрсетеді. Аяғынша, сол суреттегі тактикалық комбинацияларға кері байланыс береді. Денені қыздыру жаттығулары: Спорт зал бойынша айнала арнайы жүгіру жаттығуларын орындау. Шеңбер жасап тұру: мойын бұлшық еттерінен бастап жаттығу жасау. Иық, қол, аяқ буындарына жаттығу жасау. |
Бос кеңістік, Бос кеңістік, ысқырық, телевизор презентация, тақта, стикерлер. Пазлдар |
|||
Сабақтың ортасы 25 мин |
(Т,Б,Ж) Оқушылар футбол добын конустар арасынан алып жүреді. Әр оқушыда бір доптан. Бұл жаттығуда оқушылар допты жақсы сезінуімен қатар аяқ буынын қыздырады. Конустар арасынан асықпай бір қалыпты дұрыс допты алып жүреді. Допты алып жүргенде аяқтың сыртқы немесе ішкі жағымен өз қалауларынша қолданады Оқушылар бір-біріне допты еден арқылы пас алмасады. Жаттығуды орындауда доптың дұрыс қарсы тұрған оқушыға бағыттауын қадағалайды. Допты табан арқылы тоқтатып, аяқтың сыртқы жағымен апереді.
Оқушылар алаңның ортасында 3-2 не болмаса, 4-1 болып квадрат ойнайды. Бұл жаттығуда оқушылар жылдам допты бір-біріне әперу болып табылады. Оқушылардың жеке шеберліктері жақсы көрінеді.
Оқушылар кезек-кезек мұғалімнің допты шығарып беруі арқылы қақпаға тебеді
|
Үлкен, бос кеңістік ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт есептегіш
Ойын алаңы, футбол доптары, мұғалім ысқырығы, конустар
https://www.youtube.com/watch?v=jOivND5K4aI Допты алып жүру
Үлкен, бос кеңістік ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт есептегіш
Ойын алаңы, футбол доптары, мұғалім ысқырығы, конустар https://www.youtube.com/watch?v=1Rhr0r4Sbmo
https://www.youtube.com/watch?v=mL-zLfhHB_o Оқушылардың допты жылдам бір-біріне пас беруі
https://www.youtube.com/watch?v=d4JuKSIuuUA Тактикалық амалдар.
|
|||
Сабақтың соңы: 5 мин
|
Оқушыларға қозғалыста демалыс жаттығу жасатып, сапқа тұрғызу.
Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: -нені білдім, нені үйрендім. –нені толық түсінбедім. Үй тапсырмасы – кіші футбол комбинацияларына көңіл бөлу, шабуылдағы тактикалық комбинацияларды үйрену |
Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа келуін қадағалау. |
|||
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
|||
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді? |
|
||||
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||||
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||||
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||||
Жалпы оқушыларды бағалау: |
|
||||
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)
|
|||||
|
|||||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)
|
|||||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)
|