Адам естігенін емес, көргенін
жасайды!
Әділетте берік болсаң аяғың
таймайды!
-Ұлттық ойындардың қандай
түрлерін білесіңдер?
-Өткен сабақта ұлттық ойынның
қай түрімен таныстық?
-«Орамал тастау» ойынын
тақтаға шығып көрсету.
-Асық атауларын атаңдар (сақа,
топай, кеней, ешкімер,
қойлақ)
-Асықтың түсуіне қарай
атауларын сұрау.
-Асық ойынының атауларын
білесіңдер ме?
1. Орамал тастау ойынына неше
топ қатысаалады?
2. Орамалды бір-
бірлеріне лақтырғанда, қандай сөздер
айтады?
3. Хан ойынына қанша
ойыншы қатыса алады?
4. Хан ойыны қалай
ойналады?
5. Асық
атаулары
6. Асықтың түсуіне
қарай атауын, көрсетіп айт.
1. «Баяғы өткен заманда бір шал мен кемпірдің
…
болыпты» немесе «Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөрте де»
деп те басталады. Соңында олар «сөйтіп мұратына жетіпті» үнемі
жақсылықпен аяқталады.
- Осы сөздерді естігенде ойға не
келеді?
Бұл не?
- Ертегі .
Суреттерге қарап не
айтамыз?

1.Қотыр торғай
2.Алтын балта
3.Ақбас торғай
Ертегілердің қандай
түрлері бар?
Қиял ғажайып ертегілер
Тұрмыстық ертегілер
Жан-жануарлар туралы ертегі

3-тапсырма. «Түсініп оқы»
айдары
-Ертегіні
оқыту.
«Болжау»
айдары
-Ертегінің мазмұнын әрі қарай
болжа
-Балаға көмектесу үшін қандай
қиял-ғажайып оқиға айтар едің?
«Жаңа сөздер сандығы»
айдары бойынша бір заманда сөз
тіркесінің мағынасын ашады.
Бір заманда– бір мезгілде
деген мағынада.
«Терминдер хатқалтасы»
әдісі
Фантастика (грек сөзі) –
қиялдау өнері. Мұндай шығармаларда шындыққа жанаспайтын құбылыстары
бейнеленеді. Фантастикалық шығарманың негізгі ойы – жақсылықтың
жеңуі. Оның кейіпкерлері қиындықтан аман-есен құтылып шыға алады.
Қиял-ғажайып ертегілерінің оқиғасы фантазияға
құрылады.

1-топ. Тоқым салу,ер салу, айылын тарту анықтамасын
бер
2-топ. Жылқы малын жасына қарай
жаз.
3-топ. Негізгі ой не? Жағымды және жағымсыз
кейіпкерлерді ата. Жақсылықтың
жеңуі.
Ал енді дайын болсақ,
бірінші жұп оқиды қалған жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате
болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.
“Қазақша оюды қимылмен
жаса”
-Өз болжауыңды ертегі
мазмұнымен салыстыр.
-Баланың іс-әрекеті туралы не
айтар едің?
-Балаға қандай мінездеме берер
едің?
Қ.Б
тапсырмасы
Білім
алушы..................................
Кестедегі ертегі мазмұны бойынша берілген тапсырмаларды
орында
Тапсырма
|
Жауап
|
1.Қатені тап
Шырағым,өзің ал. Кәріліктен отыр сам,отыра алмай
мын,тұрсам,тұра алмаймын.
|
|

Түсініп
оқу
|