Балалар табиғат дегенде
ойымызға не келеді?
Табиғат — ол Өсімдік. Өсімдік
— бұл жасыл желек, көк майса құрақ, қызыл-жасыл гүлдер. Өсімдік
ашыққанда — тамақ, шөлдегенде — сусын, ыстықта — көлеңке сая,
суықта- пана, ауырғанда — дәрі, ренжігенде — қуантатын табиғаттың
сұлу көркі — гүл. Өсімдік таза ауа, еліміздің дәулеті — жасыл
желек, орман.
Сөздік
жұмыс
Экология - «эйкос» - үй,
«логос» - білім – қоршаған орта туралы білім деген сөзді білдіреді.
Ал енді, біз табиғаттың бөлшектерін қарастырып шығайық. Қоршаған
ортаның экологиясын
зерттейік.
— Балалар, қазір біз
Қазақстанның әсем табиғаты туралы және оған тиіп жатқан зардаптар
туралы видеофильм көреміз.
(талдау жұмысын
жүргізу)
— Келесі кезекті тапсырмаларға
береміз.
1-жағдаят. Арман бақ ішінде келе жатыр
еді, терек бұтақтарын сындырып, жатқан ба-лаларды көрді-де, тұрып
қалды…
Сұрақ:
1.
Арман
не істеді деп
ойлайсыңдар?
2.
Арман
қандай бала?
3.
Бұтақ сындырып жатқан
балалар қандай екен?
2-жағдаят. Серік
достарымен
бірге
ауыл
сыртындағы
бұлаққа
келді.
Ол
бұлақтың
көзінің
қалдық
шөптер,
босаған ыдыстар
мен қоқыстардан
бітеліп қалғанын
көрді…
Сұрақ:
1. Серіктің әрекеті қанда
болады деп ойлайсыңдар?
2. Серіктің бойынан қандай
қасиеттерді көруге болады?
3. Бұлақтың көзінің бітеліп
қалуына кімдер кінәлі деп
ойлайсыңдар?
Осы табиғатымызды сақтап қалу,
кейінгі ұрпаққа қалдыру біздің азаматтық борышымыз. Ендеше осы істе
сендер қандай үлес қосар
едіңдер?
1. «Бір, ағаш кессең, он, ағаш
ек» — жасыл желек бағдарламасына ат
салысамыз;
2. «Судың да сұрауы бар» —
суды ысырапсыз пайдалануға жол
бермейміз,
ластамаймыз
3. Орман-тоғайды, бақтарды күл
— қоқыстан тазалап, өрттен
қорғаймыз.
4. Аң, құстарды рұқсатсыз
атуға тиым саламыз, қамқорлық
жасаймыз.
Қызығушылықты
ояту.
—
Балалар, мына
сөзжұмбақты шешсек, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады
екен.
|