Сабақтың
Ортасы
(25
мин)
(10
мин)
|
Пазл әдісі
арқылы топқа
бөлу. (3 мин)
Сабақ
тақырыбына байланысты 4 түрлі сөз жазылған қағаздарды қиып, әр
оқушыға бір бөлігін береміз. "Достық", "Қолдау",
"Қамқорлық"
Ойын -"Сен жалғыз емессің!"
(7
мин)
Оқушыларға түрлі жағдаяттар жазылған
карточкалар таратылады әр оқушы өз жағдайын оқып, қалай әрекет
ететінін айтадыМұғалім қорытынды жасап, буллингтен қорғанудың дұрыс
жолдарын талқылайды
Булинг —
бұл бір адамды немесе топты мақсатты түрде қорлау, мазақ ету,
қорқыту, кемсіту немесе психологиялық қысым көрсету әрекеті. Булинг
құрбанға ұзақ уақыт бойы жүйелі түрде әсер етеді және оның
эмоционалды, психологиялық немесе физикалық күйіне зиян келтіруі
мүмкін.
Булингтің бірнеше негізгі түрлері
бар:
1.Вербалды булинг:
Құрбанды сөзбен қорлау, кемсіту, мазақ ету, аты-жөніне немесе
сыртқы келбетіне қатысты орынсыз пікірлер
айту.
2.Физикалық булинг:
Қорқыту, күш қолдану, соққы беру, итеру немесе басқа да физикалық
зиян келтіру.
3.Кибербуллинг: Әлеуметтік желілер, мессенджерлер немесе басқа
онлайн платформалар арқылы қорлау, мазақ ету, жала
жабу.
Рөлдік ойын (15 мин) – "Қиын жағдайдан
шығу"
Әр
топқа бір жағдаят беріледі:
-Бір оқушыны
мазақтауда.
-Біреу интернетте буллингке
ұшырауда.
-Бір оқушыны топтан
шеттетуде.
Әр
топ өз рөлін ойнап, бұл жағдайдан шығудың дұрыс жолын
көрсетеді.
Қалған оқушылар шешімнің тиімділігін
талқылайды.
Қауіпсіздік
сабағы: Қауіпсіз
ашық ойын алаңының ережелері
Ойындар үшін қауіпсіз орынды
таңда.
Арнайы бөлінген алаңдарда немесе өздеріңе жақсы таныс жерлерде
ойна. Жолдың, құрылыс алаңдарының немесе басқа да қауіпті жерлердің
жанындағы аумақтардан аулақ бол.
Әрқашан көз алдында
бол. Ата-анаң немесе басқа ересектер сені көре алатын
жерлерден, тым алыс кетпеу керек.
Бейтаныс адамдармен
сөйлеспе.
Егер саған бейтаныс адам келіп, бірдеңе ұсынса (мысалы, көмек,
сыйлық немесе онымен бірге бару), бірден «жоқ» деп, қауіпсіз жерге
бар.
Ата-аналар мен жақындарыңды
тыңда.
Ата-аналар қай жерде ойнау қауіпсіз екенін біледі, сондықтан
әрқашан оларға қайда баратыныңды айт және олардың кеңестерін
тыңда.
Доптан және басқа да заттардан сақ
бол.
Егер доп жол жаққа домалап кетсе, ешқашан оның артынан жүгірме.
Ата-анадан немесе үлкендерден көмек
сұра.
Түнгі уақытта көшеде жалғыз
жүрмеңдер.
Егер осындай жағдай орын алса, жарық жерлерге бар. Егер сенің жолың
қараңғы жер болса, ата-анаңды шақырып, сені қарсы алуды өтініш
жаса.
Телефон
арқылы музыканы қатты тыңдап, өзіңе назар
аударма.
Пәтердің кілтін
мойынға іліп, шалбар беліне бекітуге болмайды,
бұл үшін арнайы қалталар жасаған
дұрыс.
Ешқашан да, ешбір жағдайда да қоғамдық
орында ұрыспа.
Егер көшеде
бейтаныс адам саған бір нәрсені көруді немесе
төлеуге уәде бере отырып, сөмке жеткізуге көмектесуді ұсынса,
танымайтын адамнан бас тартуың керек.
Қорытынды
Көшедегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау: бейтаныс адамдармен араласудан аулақ бол және бірдеңе күдікті немесе қауіпті болып көрінсе, әрқашан ересектерге айт.
|
Өз сөзін толық тапқан оқушылар бір
топқа жиналады.
Әр оқушы өз жағдайын оқып, қалай әрекет
ететінін айтады
Оқушылар булингтің түрлерін және оның
әсерлерін түсінеді.
Оқушылар булингтен қорғанудың тиімді
жолдарын біледі және оларды қолдануға
дайын.
Әр топ өз рөлін ойнап, бұл жағдайдан
шығудың дұрыс жолын көрсетеді.
https://www.instagram.com/p/C-W91yCsA_N/?igsh=MXBtMGVremhoYzMzag
https://www.instagram.com/p/C-W-EuCMB4Q/?igsh=MWJ1bHcyNjFlaW55Mg
|
Пазл

карточкалар

|